Ilmoittautuminen näyttää alkaneen. Nyt täytyy varmaan tosissaan ryhtyä puuhaamaan sitä lähtöä.
Printable View
Ilmoittautuminen näyttää alkaneen. Nyt täytyy varmaan tosissaan ryhtyä puuhaamaan sitä lähtöä.
onko kukaa käynny kiertää sääksiä?
Mä en oo päässy lauantain jälkee mihinkään ja nyt iski joku pöpö!prkl,taitaa olla kuumettaki...
Aika kaukaa on tullu kierrettyä viime aikoina :p
Rovionkin uhalla joutuu tunnustaan, etten oo pöörään koskenukkaan sen pe lenkin jälkeen. Suksinu oon ja huomenna aattelin ap mennä taas sivakoimaan. Onko tietoa Alhonniitun laduista?
oho...
Vimi vois siirtyä johonkin hiihtäjien palstalle ;)
Lauantaista ei voi vielä sanoa mitään kun tällä hetkellä yskiessä tuntuu että keuhkot tulee syliin. Kuumetta ei taida olla.
Meillä oli lauantaina 8ihmistä joista on nyt 7sairaana! Hienoa!
Lauantaina mä en pääse ainakaan, mutta sunnuntaina voisi vähän ajella. Ajattelin, että pitäisköhän mennä sinne Vesitornin viereen ja ajella sieltä alas, niin näkisi, että pääseekö sieltä läpi talvella? Se pelto onkin jo tiedusteltu joten sinne asti jos pääsee niin ei ainakaan takaisin tarvi ajaa samaa reittiä.
Joo, iskikin näistä omista höpinöistä jo pelko et mun koko profiili siirretään offtopikkiin. :o
Tulin just taas hiihtämästä. Ihan tappo hommaa!! Pitäis varmaan mennä jonnekin hiihtokouluun niin pääsis ehkä vähän pienemmällä työllä etenemään.
Viikonloppuna vois kyllä näillä näkymin ottaa taas sen pyörän esiin. Se vesitornin alue kiinnostais!
Lauantaina ei pääse, mutta sunnuntai on mahdollinen.
Pinnin polkuja on jonkun verran kävelty ja siellä pääsee pyörälläkin varmaan hyvin. Vesitornilla on liikuttu vähemmän, mutta eiköhän sielläkin voi ajaa...
mä oon onnistunu diagnosoimaan sairauteni. Kuumemittari näyttää n.36,5 mutta silti tuntuu kuumeiselta. Joten sen täytyy olla p****kuumetta, prkl. Huonointa tässä on se että apteekista ei löydy lääkettä ja tämä saattaa jatkua pitkäänkin. Eikä yleensä parane ilman hoitoa. prkl prkl...nyt on hyvät neuvot tarpeen!
Ei varmaan jumbosta hankitut lehtilääkkeet ainakaan oireita lievennä.
Soita F*xc*mppiin Toikalle ja kysy Nic*lain hintaa. Jos ei helpota, niin sitten vaan lompakko taskuun ja menoksi.
http://www.nicolai.net/imgs/prod/800/08-helius-rc.jpg
Painaa kuitenkin 2,3kg ilman iskaria. Eikä tuon pyörän jousituksessa taida mitään erikoisen hienoa olla. Perus xc pöörä kö?
Oon sellasta vanhän yleisempää merkkiä katellu. Paino 2,3 foxin iskarilla. Pitäis olla mukavahko xc täpäri pahempaakin maaston. Toi jäykkä kun on ni ei tän kuitenkaan tarvis paljo alle 10 kiloa painaa :D Väritys on vaan ilmiömäisen hirveä katsastamissani pyörissä.Argh pois koneelta, oireet pahenee...
On toi vaan toimiva peli mulla on tosta FR versio ,eroaa vähän pitemmillä jousituksilla ja muutamalla rungon vahvistuksilla, on yli kymmentä täpäroiä ajaneena ollut omaa luokkaansa niin ylä kuin alamäissäkin, joissa tosin pitempi jousto helpottaa mutta tossa perän toiminnassa on jotain joka siitä tekee erittäin hyvin pidon aikaan saamiseksi. Kyllä sitä pääsee kokeilemaan jos ajo tuntumaa haluat kokeilla.:D Vielä yks hyvä yksityis kohta joka on rakenteessa ,kaikki laakerit ovat neulalaakereita jotka kestävät kuormitusta enemmän kuin normi konelaakeri,lisäksi kaikki ovat saman kokoisia. Itse otin ekan kerran laakerit auki muutaman kuukauden yli vuoden ajon jälkeen , yks neula laakeri oli vähän saanut itseensä, jonka vaihdoin uuteen kun en viitsinyt ruveta pesemään sitä, voin myös taata et pyörä on saanut osakseen tosi röykyisiä maastoja ympäri vuoden, ainaskin kaikki muut pyörät pn ruvenneet samoilla reiteillä alle puolen vuoden huutamaan uusia laakereita.
Tossa se nähdään, mitä tapahtuu, kun keventäminen karkaa käsistä
toi ei nyt ole hyväksi tässä tilanteessa!
hyvä pointti laakereista, sekoittaa lisää!
nii on tossa nicolaissa painon lisäksi toinenki vika, meinaa se hinta. Ja toi iskari maksaa saman verran ku tän hetkisen "paremman" maasturin runko eli se voidaan sivuuttaa helposti. Lukituksen kanssa painokin on melkein sama kuin foxin rp23 ehkä.
mites täältä on nyt sitä porukkaa lähdössä tahkolle?
polvi operoitiin maaanantaina ja sunnuntaina alan polkemaan kuntopyörää ja käymään salilla.. :)
eli voin jopa päästä jonkinlaiseen ajokuntoon tohon tahkoon mennessä :D
Meitsi on sairaslomalla vähän aikaa, prkl:( Ehkä viikon päästä onnistuu ajelut.
Onkos äijillä mielessä joku systemaattinen käyrään ja käppyrään perustuva reeniohjelma jolla Tahko vallataan vai mitkä on aatokset valmistautumisesta? Mikäs on hyvä treenilenkki näillä kulmilla? Ehdotuksia kuinka ajetaan mielekkäästi apaut 6h niin että maantie siirtymää olin mahdl. vähän?
Lohjalle ilmottautuminen alkaa parin viikon päästä. Onko majoitus ehdotuksia? Puolijoukkueteltta tms. Multa löytyy 1-hengen tunneliteltta, pohtikaa täällä ääneen kuis saadaan homma etenemään.
@ p-olkisin. Suosittelen että koeistahdat PMT:n pyörän satulaan niin saat muistijäljen ahteriin miltä jouston pitää tuntua. Unelmat vaan tuppaa maksamaan:)
Mä yritän tosissani yritän saada peruskuntoa alle, vois metässä sitten keskittyä enemmän tekniikkaan.
No mä ilmotin itseni Tahkon 60km lenkille. En oo ennen käyny, enkä missään muussakaan pööräilytapahtumassa.
Lähden tapahtumaan mukaan periaatteilla: matka ei tapa vaan vauhti, kaikki mikä ei tapa vahvistaa, kaikkea pitää kokeilla paitti... ym. Eli reeniohjelmakin on sen mukainen = lenkkiä sen verran ku huvituttaa, itsehän siitä vaan sit kärsii jos ei kunto riitä :D
Tahko on kyllä merkitty jo kalenteriin. Täytyy vain ekax suorittaa jo luvanvarainen tukhoman keikka toukokuun lopussa. Sen jälkeen alkaa tahkosta mankuminen kotona.
Ei ole mitään ohjelmaa. Töihin on tarkoitus ajaa pari kolme kertaa viikossa, niin siitä tulee semmoinen 50 km pk-lenkki per kerta. Sykemittaria ei ole, mutta ehkä semmoista voisi pyytää syntymäpäivälahjaksi, niin näkisi kuinka masentava tilanne on ennen Tahkoa.
Anopilla on mökki Läyliäisissä ja sinne on melkein 60 kilsaa metsiä pitkin. Koitin tuossa kartasta katsoa, että löytyisiköhän sinne joku kelvollinen reitti. Varmaan pitäisi olla joku kunnollinen kartta-GPS, jos sinne haluaisi suunnistaa ajamatta pelkää metsäautotietä. Joskus kesäkuun alussa oli tarkoitus harjoituksen vuoksi vetää tuo reitti.
Mä yritin töissä masinoida joukkuetta, mutta ei siitä mitään taida tulla, joten nyt sitten pitää keksiä jotain muuta. Kyllä kai se puolijoukkueteltta on ihan pakollinen kakkosnelosessa, ja toinen tietysti fillareille.:D
Tai sitten teet niinkuin minä, että ostat ensin Radonin rungon. Se on samasta maasta vaikka onkin jonkun ropottikouran hitsaama (ja varmaan oikeasti Taiwas-maasta). Sitten voit keskittyä kurjistelemaan sillä ja keräämään rahaa.
Vaimolle pitäisi varmaan ilmoittaa näistä tapahtumista. Ja ostaa kunnon sadevarusteet, kun Lohjalla sataa kuitenkin aina.
Niin, miten olisi lähteekö kukaan huomenna ajelemaan? Ajattelin lähteä kymmenen tietämillä, kun ei viitsi aamulla herätä aikaisin. Pakkasesta riippuen 1-3 tuntia voisi sotkea menemään.
Jos kasaatte orkesteria Lohjalle ja sinkulistin paikka on vaikea täyttää, niin yhteyttä meikäläiseen. Mutiksen kanssa oli joskus puhetta, että kasais tonne porukkaa, muttei ainakaan meikäläinen taida saada aikaiseksi. Se tiimihän kannattaa olla max. kokoinen, niin saa minimoitua hyväntekeväisyyden (kustannustehokasta siis).
ei pysty lähtee ajelemaan kun on tämä flunssa. apteekkari ei paljon antanu toivoa kun kävin ostaa c-vitamiinia.
sanoi että tän talven flunssa on jollain kestäny 8viikkoa! mutta eiköhän se tästä :(
nuuksio on varmaa helpoin maastoltaan noista maracupin kisoista. pituudeltaankin se on alimittainen eli 50km. ainakin niistä mitä mä oon ajanu.
ei radonia ja tuskimpa nikolaitakaan...