Jaa siinä on tuollainen pieni kirjoitusvirhe. Itse en edes huomannut asiaa. Useilla foorumeilla näkyisi olevan suomennettu ihan vaan "Ilmoitukset". Ehkä se voisi olla hyvä?
Printable View
Jaa siinä on tuollainen pieni kirjoitusvirhe. Itse en edes huomannut asiaa. Useilla foorumeilla näkyisi olevan suomennettu ihan vaan "Ilmoitukset". Ehkä se voisi olla hyvä?
Se on itseasiassa sen verran perustavaa laatua oleva kielioppivirhe että kaikki äidinkielen opettajat saavat migreenin. "Ilmoitukset" toimisi. Samalla "Käyttäjän omat tiedot" voisi olla "Omat tiedot": silloin se olisi yhdenmukaisempi muiden linkkien kanssa.
Mikäs tuo vastauksenkirjoitusruudun alla oleva "Mene" -nappula muuten on? Olisiko sille kuvaavampaa tekstiä?
Minulla ei ole kuin kaksi eri tyyliä valittavana alakulmassa ja kumpikaan ei vaikuta mobiili-versiolta??? Toinen on vB4 default ja toinen nimeltään Testi.
Aikaisempaan verrattuna tämä uusi enemmän grafiikkaa sisältävä versio on kännykällä kieltämättä aika hidas ja ainakaan minulla kännykällä viestien kirjoittaminenkaan ei onnistu. Mobiili-versiota siis tosiaan kaipaisin.
Tuolla ryhmät puolella on nuo linkit "näytä kakki" en ole uskaltanut painaa. Jos vaikka aukeaa jotakin k15 kamaa. Tietääkö joku mitä sieltä aukeaa?
"näytä kaikki" olisi varmaan se haluttu teksti. Tuo typo oli muuten edellisessäkin versiossa. Siinä se oli vaan inasen härskimpi "näytä kakki jäsenet"
Siitä kannattaisi varmaan ylläpidolle ilmoittaa jos se häiritsee. Sanotaan nyt tässä vielä kertaalleen, että paras kanava saada ylläpitoon yhteys on foorumilla huutelun sijaan tuo sivun alalaidassa oleva "Ota yhteyttä" -nappi. Täällä saattaa jäädä ylläpidolta monet jutut huomaamatta, mutta tuo toimii.
Hyvä tietää tuo mutta kyllä minäkin "ylläpito tiedottaa" -säikeeseen kirjoittaessani tosissani luulin, että ylläpito kirjoituksia myös seuraa. Ok, toki nimi ei ollut "kysy ylläpidolta" mutta kuitenkin.
Mitenkäs toi "merkitse foorumin viestit luetuiksi" nappi toimii kun tuntuu välillä tekevän sitä automaattisesti? En löytänyt mistään infoa tekeekö sitä tahalleen vai onko jokin virhe. Rasittavaa jos ei kerkee samalla kertaa lukea kaikkia mielenkiintoisia topickkeja ja seuraavan kerran kun kirjautuu niin näyttää et olisin lukenut ja "mene ensimmäiseen viestiin" nappi ei toimi. Vai klikkaanko sitä vahingossa joka kerta kun selailen foorumia alaspäin?
Samoin välillä kyseinen mene nappi menee liian uuteen viestiin ja tarvii itse selata mihinkä on viimeksi jäänyt.
Fillarifoorumi kai merkkaa uloskirjautuessa kaikki luetuksi. Muistaakseni ainakin juoksufoorumilla lukemattomat säilyy lukemattomina kunnes ne itse lukee tai merkkaa. Ehkä makuasia mutta itse kannattaisin jälkimmäistä, niin ei aina "tarvitsisi" lukea kaikkea kerralla.
+100 tuolle, en ehdi lukea kaikkea mielenkiintoista kerralla kuin harvoin, jolloin foorumin pikakurkistukset on jätettävä pois siinä pelossa että kaikki merkitään luetuiksi. (Aina parempi jos sen "merkitse luetuiksi"-automatiikan saa jokainen henk.koht. asettaa itselleen sopivaan muotoon.)
Saatasko mekin tännekin tällainen kuvan mukainen profiilin asetusten lisäoptio jos oikein kauniisti pyydetään? :eek:
http://www.liukkonen.net/temp/vbulletin.png
DVD Plaza päivittyi tänään vBulletinin uusimpaan versioon ja siellä tuo on oletuksena käytössä. Fillarifoorumin profiilista kyseistä täppää ei löydy. Ominaisuus mahtaa olla uusimman päivityksen (4.1.7) takana?
Jos ja kun huomaatte spammiviestiketjuja, niin ÄLKÄÄ vastailko niihin mitään! Se on aivan turhaa antaa niille yhtään enempää näkyvyyttä nostelemalla niitä viestien listauksessa ylöspäin. Jotkut kehittyneemmät spammirobotit jopa spammaavat vaan useammin kun huomaavat, että heidän viesteihinsä vastaillaan. Myöskään niiden viesteissä olevia linkkejä ei kannata avata. Ainoa oikea toimintatapa näihin viesteihin törmätessä on painaa sitä pientä huutomerkillä varustettua kolmiota viestin alalaidassa. Silloin niistä tulee sähköpostilla ilmoitus ylläpidolle & moderaattoreille ja ne voidaan poistaa mahdollisimman nopeasti.
Olen saanut uuden ihailijan, se käypi yhtenään;)
"Viimeinen/set 10 vierailija(a) tällä sivulla olivat:
Array"
suomeksi Arska
Samaten jokaisen saapuneen ja lähetetyn yksityisviestin lähettäjänä tai vastaanottajana näkyy sama Array. Todella häiritsevää.
Array se vaan jatkaa..
Oikea asia miksi tänne luistelin on, että upotetut linkit voisi jollain paremmalla tavalla lihavoida tai alleviivata. Jos viesti antaa jotenkin ymmärtää että saattaapi olla joku sana viestissä linkkinä, niin nyt saa monesti hiiren kanssa skannata tekstiä josko sieltä se käsi-ikoni putkahtaa.
Tässä viestissä on sellainen linkki. Koitappa löytää.
Vai onko näyttöni väreissä jotain niin pielessä, että toi pienen pieni sävyero on kaikilla muilla täysin selvä erottelija?
En ole ikinä tyyleihin koskenut, mutta nyt kävin vaihtelemassa noita.
Ennen kuin kävin tuolla noita sehlaamassa oli käymätön uppolinkki vain aavistuksen normaalia tekstiä mustempi, jos näin voi sanoa. Lähes mahdoton huomata eroa normaaliin tekstiin. Käytynä linkki kuitenkin muuttui sinivioletiksi ja näkyi hyvin. Vähän hämärä juttu, mutta nyt on sama defaultti tyyli ja näkyy linkit hyvin mennen tullen :seko:
Onks tässä foorumisoftassa joku juttu, että se pienentää kuvat automaattisesti?
Vai onko se mun omissa asetuksissa? Koitin katsoa, mutten löytänyt.
Okei, kaikki ei aina tajua laittaa riittävän pieniä kuvia, mutta eiks 800p ole aika surkea (maksimi)koko?
Joskus vaan olis kiva saada hiukan isompi... vaikkapa pyöräsi kuva -ketjuun.
1000-1200 olis järkevämpi maksimikoko. Vai mitä?
Jos joku surffaa miniläppärillä, tietää kyllä sen rajoitukset ja saa hyväksyä ne.
Pienennettyä kuvaa hiiren kakkosnapilla ja "show image" / "näytä kuva" / "open image in new tab" / tmv. ja kuva aukeaa alkuperäisen kokosena.
Fillarifoorumi bugaa ketjujen luetuksi merkitsemisessä. Mistähän johtuu? Muut samalla softalla olevat palstat toimivat moitteetta.
Tänään loppui tapatalkin toimivuus foorumin kanssa, tehtiinkö tähän jokin päivitys?
Itse asiassa vBulletinista tuli juuri uusi versio (4.1.10) ja sen kanssa ei vielä Tapatalk toimi kunnolla ennen kuin saavat päivityksen siihenkin aikaiseksi, mutta täällä tosiaan vielä käytössä 4.1.9, joten ei pitäisi olla mitään ongelmia.
Käyttäjä ei voi liittää liitetiedostoja, miksen voi? Yritin fillarin kuvaa lisätä. Menin ohjeita useaan kertaan luettuani Vastaa viestiin käskyllä sisään.
-Kuva tietokoneen työpöydälle.
-mene omalle sivullesi
-lisää albumi painike etusivun vasemmalla Lisää
-lisää albumi tai klikkaa jo olemassa olevaa albumia Jos asetus kysyy onko albumi julkinen vai yksityinen. Valitse julkinen
-siirrä kuvia
-Add files
-select files
-jos työpöytäkuvat pomppaavat esiin ekaksi kaksoisklikkaa kuvaa tai nimeä
-Upload files tai toista edellinen jos haluat enemmän kuvia
- alalaidassa oikealla Done-näppäin
-kuva ilmestyy albumisivulle. Paina vielä Tallenna vas. alhaalla
-Klikkaa kuvaa jonka haluat lisätä
Kuvan alla on URL-osoite. Tartu siihen hiirellä ja vedä työpöydälle.
Nyt kun kirjoitat juttua ja haluat kuvan näkyviin
Select image
http://www.fillarifoorumi.fi/forum/a...6&d=1330785503
Vastasikohan tämä kysymykseen?? Niin minulla on mäkki miten lie pc
Tiedottaisiko ylläpito notta liittyykö mun kaikkien albumien tyhjentyminen palvelimen vaihtoon vai mistä on kysymys?
Tyhjänä täälläkin.
Multa löytyy kaikki kuva albumit ja kuvaukset ja osa esikatselukuvista mutta niitä kun klikkaa niin näkyy vaan valkoista. Niin ja lähes joka toinen kerta kun on siirtymässä jonnekin niin pukkaa tuota ärsyttävää Database erroria :mad:
Hmm. Vastasin http://www.fillarifoorumi.fi/forum/s...Izume-keng%E4t lankaan, mutta mun listauksessa näkyy, että siinä on vain yksi vastaus. Jotain erroria siinä pukkas kun vastasin.
Tämän pitäisi olla oikea paikka ylläpidon tiedotteille. En täältä kuitenkaan löydä mitään fillarifoorumin toimintakatkoista. Olen muualta netistä löytänyt tietoa siitä, miksi fillarifoorumi on ajoittain kokonaan pois pelistä. Tietysti tänne ei voi ylläpitokaan tulla laittamaan tiedotetta, jos foorumille ei pääse.
Minua kiinnostaisi tietää, onko fillarifoorumi tullut tiensä päähän, vai saadaanko tälle budjettia varmatoimista jatkoa ajatellen? Olemmeko turvassa?! ;)
Aika usein tuntuu kaatuilevan sivusto, mistä lie johtuu? Noihin suoli24:n juttuihin noista syistä en nyt ihan suorilta usko, ylläpito vois kyllä hieman paremmin näistä syistä infota jotta sais varmaa tietoa...
Tää ei oo toiminu muutamaan päivään huonostikkaan. Jos pääsee vahingossa sisään, niin lysti voi loppua mihin tahansa klikkaukseen. Ja lähes joka kerta aihealueita vaihdellessa joutuu kirjautumaan uudestaan sisään.. Kätevää..
Komppaan edellisiä, foorumi kaatuu vähän väliä, todella ärsyttävää. Voin heittää jokusen euron jos homma saadaan sujumaan paremmin.
Ei kait tämmönen rahasta ole kiinni, pyöriihän niitä muitakin foorumeita pelkillä mainosrahoilla ja suuremmilla kävijämäärillä... Hieman haiskahtaisi kiinnostuksen loppumisesta ylläpidon puolesta tätä foorumia kohtaan.