Avautumista vaikeasta elämästä kevyen liikenteen väylillä vol 2.0
Huh huh mitä väittelyä taas kerran. Mä lopetan autoilijoiden syyllistämisen sitten kun ei enää tarvi suojatiellä pelätä, saati jatkeella. Aivan sama tuutko kävellen ja lastenrattaiden kanssa suojatielle niin 9/10 autoilijoista vitut välittää sun tai lasteni terveydestä. En ole sokkona työntämässä kärryjä ajoradalle vaan nyt on puhe autoista jotka pystyisivät päästämään meidät turvallisesti yli ilman pysähtymistä. Tällä hetkellä yhteenkään autoilijaan ei voi luottaa, vaikka heillä olisi risteykseen matkaa satoja metrejä, sillä näitäkin on tullut vastaan, että auto alkaa hidastamaan vauhtia hyvissä ajoin, joten se on singnaali mulle, että kiva, päästi menemään.. No eipä ***** päästänyt vaan joudun vetään rattaat takas ku auto lyö vilkun päälle suojatiellä ja kääntyy oikealle. Mut onneksi olen oppinut palstakolleegoilta, että pienemmän on hyvä nöyristellä ja sovittaa vauhti sopivaksi autoilijoille. Nyt oli ylinopeutta ja tilannenopeutta 0kmh.. Ei se ole ihme jos 10-15kmh ajava fillaristi on ohjus autoilijoille.
Nykyään teen autoilessa niin, että pysähdyn jokaisen vähänkään yli yrittävän kävelijän kohdalla ja odotan niin kauan, että ne ehtivät rauhassa yli. Tää parasta ruuhka-aikana ja jonoissa. Yleensä oikeutetut kävelijät sit juoksevat yli [emoji15]
Eli yleensä vika ei ole kävelijöissä tai pyöräilijöissä, vaikka näissäkin on menijöitä moneen eri junaan.
Sent from my iPhone using Tapatalk