En jaksa ajatella asiaa tarkemmin, mutta mistä se kahva voi tietää mihin suuntaan vaihtaja menee kun vetää/vapauttaa vaijeria?
Eiköhän se toimi vanhallakin kunhan vetosuhde on oikea, toiminta vaan toisinpäin.
Printable View
En jaksa ajatella asiaa tarkemmin, mutta mistä se kahva voi tietää mihin suuntaan vaihtaja menee kun vetää/vapauttaa vaijeria?
Eiköhän se toimi vanhallakin kunhan vetosuhde on oikea, toiminta vaan toisinpäin.
No niin, mulle onkin ajattelu maailman kovinta työtä!
Millä porukka punnitsee pyöriään ja osia? Nyt olen käyttänyt jotain 5-10e matkalaukkuvaaka pyörän painoa mittaessa. Tuota pitää ite kannatella käsissä, kun ei ole missään katossa kiinni.
Kammet pitäisi muuttaa 2 x 10. Riittääkö kampien muutos? Mistä ja millaiset xt-kammet edullisesti?
Tämä kattaus nykyään.
- Chainset: Shimano XT, FC-M782, 40x30x22T, 175mm
- Front Derailleur: Shimano XT FD-M781, Direct Mount
- Rear Derailleur: Shimano XT RD-M781-SGS, Shadow 10-speed
Viskaat isoimman rattaan vain pois mutta tarvitset sen poistuttua lyhyemmät pultit keskimmäisen rattaan kiinni pitämiseksi. Tai laitat bashringin isoimman rattaan tilalle, jolloin paksuus on sama ja samat pultit käy. Lisäksi säädät etuvaihtajan rajoitinruuvin estämään isoimmalle poistetulle vaihdon.
Kai niitä ois halavempiaki. Eikös digihenk.vaa'at ole jo aika tarkkoja nykyisellään?
Miullakin keittiövaaka 5kg asti mutta ei siitä isompaa. Onko natsimarketin vaa'assa taaraus?
Tällainen toiminut hyvin jo vuosia: http://www.motonet.fi/fi/tuote/54334...nen-vaaka-25kg
On kolme rosterista pullotelinettä, kirkkaita. Tuumailin, että mustina ne voisivat sopia pyörän väreihin paremmin.
Miten maalata ne kotikonstein niin, että maali kestäisi käytössä? Saako spraymaaleilla mitään aikaiseksi?
Sent from my iPhone using Tapatalk
Spreipullossa tulee (isompia eriä saa kyllä pöntössäkin) ja pystyy maalaamaan pihalla, kunhan ei tuulessa yritä. :)
Ei välttämättä saa ihan joka kaupasta, kannattaa guuglata sieltäpäin, mistä oot ostamassa. Mä ostin just tuolta muutaman pullon, jos sattuu osumaan matkan varrelle, ni irtoaa edukkaasti:
http://www.tori.fi/uusimaa/Plasti_Di...l_19202193.htm
Ehdit ensin, juuri googlettelin tuon tuotteen. Kiitti vinkistä, testataan!
Sent from my iPhone using Tapatalk
Vastaavaa on monella muullakin nimellä kuin plastidip, ihtellä on maston Rubber comp spreynä ja pikku tölkkinä
Lähetetty minun D6603 laitteesta Tapatalkilla
Sram X01 osasarja. Jos säädän vaihteet huoltotelineessä, niin ei toimi alkuunkaan ajossa ja päinvastoin?? Mistähän voisi johtua? Uusi ketju, eturatas ja takavaihtajan rissat.
Mikä runko?
Pivot 429 Carbon
Laakerit on kaikki tsekattu ja kunnossa
Päästä iskarista paineet pois ja säädä vaihteet joustomatkan puolivälissä.
Tarkista ettei vaihtajankuori kiristy joustoa käytettäessä.
Ok. Täytyy nuo kuoret tsekata vielä. Kiitti.
Laatikosta löytyi Canyon Nerve. Siinä on DT Swiss M 1700 Spline Two kiekot, joilla Contin X-King takana ja Mountain King II edessä. RaceSport, Black Chili. Ennestään mulla on Maxxis Ardent EXO, flow ex kehillä litkutettuna. Kaikki renkaat 2.4" leveitä. Olen tykännyt Ardenteista, paitsi märällä kelillä juurakot tuntuu liukkailta. Mitähän tuohon Nerveen laittaisi alle, pitäskö ruveta tubeless hommiin vai ei, ja laittaisiko ylimääräiset myyntiin vai jättäisi itselle... On tää hankalaa! Mitä sanotte?
Mie laitoin viime vuoden nerveen rocket ron eteen ja racing ralph taakse, snake skin tubeless easy, ja litkutin. On parempi kuin nuo mukana tulleet.
Noillakin on märällä kivet ja juuret liukkaita, käytän tosin yli 2 bar paineita.
Tubeles oli melko helppo noille vanteille tehdä, tein sen itse ekaa kertaa.
^ Millä tarpeilla onnistuit helposti?
Kompura ja stanin litku sekä ruisku. Tubeless venttiilit laitoin ne mitkä tuli pyörän mukana.
Toinen rengas vaati yön yli kesyttämisen sisurin avulla muotoonsa... seuraaville renkaille teen tuon tempun ennen litkuttamista
Lähetetty minun SM-G920F laitteesta Tapatalkilla
Pääkaupunkiseudulle menossa.... Kaipailisin vinkkejä kaupoista misssä on hyvä valikoima pyöräilyvaatetusta. Ei ketjuliikkeitä vaan jotain muita pyöräilyn kivijalkakauppoja.