Kväin ostamassa Lidlin halogeenipaketin, halogeeni eteen, led taakse, patterit. Maksoi 6,99 €. Olen nyt ajanut parinkympin työmatkani noillla kahteen kertaan. Ensimmäinen kerta oli pinei pettymys, olin toivunut vähän enemmän valoa, mutta kyllä sillä pärjäsi. Noin vartin ajon jälkeen kuului kumma poksahdus, luulin, että se oli siinä sitten. Mutta ei, valo paloi vielä. Se tosin oli outoa, että patterista virta vähissä -varoitusvalo paloi uusilla pattereilla alusta asti. Aamulla tutkin käyttöohjetta ja huomasin, että minulla oli ollut yksi patteri viidestä väärinpäin. Käänsin ja valo olikin lampun hintaan nähden jo hyvä- Illalla lähdin yövuoroon. Aluksi valo oli aivan riittävä valaistulla pyörätiellä ajoon, hämeärämmissäkin kulmissa uskalsi ajaa vaikka vähän piti jarrutella. Noin 20 min ajon jälkeen varoitus valo alkoi taas näyttäää punaista ja samalla valo alkoi himmentyä hyvin nopeasti. Työpaikalla tullessa valo oli käytännössä sammunut. En ole varma syökö se paristot tosiaa näin äkkiä. Siellä voi olla onglemaa myös kontaktissa, päällimäiseen kerrokseen tulevat kaksi patteria tuntuvat pysyvän huonosti paikoillaan. Että kyllä tässä kai pitää paremmat hankkia.
Takavalo taitaa olla ihan ok.