Terve Tomas,
Tulisin mielelläni ajamaan sunnuntaina. Tapaaminen Mikkelän St1:llä tai muualla käy hyvin.
t. niclas
Printable View
voisin hypätä Lauantaina junaan tuvalta, myös vetohommiin innokkaana. Ja Sunnuntaina voisin tulla tuohon Mikkelän st ykköseltä lähtevään porukkaan. Oliko suunnitelmia reitille sen sunnuntain suhteen?
ok, mulla on ainakin hyviä reittejä tuohon suuntaan. ihmetellään sunnuntaiaamulla lisää.
Kaveriporukan kuntolenkki 22km/h tavoitteella Nuuksion ympäri. Lähtö Leppävaarasta huomenna 1.7. klo 18:00
Kaikki siis tervetulleita mukaan.
http://www.fillarikalenteri.com/even...e/430/2009-7-1
Olisin tulossa Sunnuntaina 5.7 PK-lenkille Mikkelän ST1:lle 09.30. Löytyykö muita kiinnostuneita?
mukaan vaan. Ajetaan normitupalenkkiä astetta keveämmin.
Olisiko kiinnostusta ajella pari-kolme-neljätuntisia lenkkejä arki-iltoisin porukalla Espoosta?
Samaa hommaa nimittäin on tarjolla ti-to Vantaankoskelta (josta ei kahdessa tunnissa pääse minnekään) ja sekalaisin päivin kaukoidässa eli Mustavuoren parkkikselta (jonne kestää ajaa 2 h...), mutta täällä päin ei vissiin ole mitään säännöllistä.
Jos siis löytyy innokkuutta, niin jotain säännöllistä voisi arki-iltoihin alkaa suunnittelemaan? Kertokaa ihmeessä mille asia kuulostaa?
Ajatuksen tasolla kylläkin, koska itse ajelen runsaan tunnin-parin tunnin lenkkejä useana iltana vkossa ja vkonloppusin pidempään(kin) - Kirkkonummen-Pohjois-Espoon suunnalla...
Jos menee keskinopeushurjasteluksi (niin kuin HePon arkilenkeillä näkyy käyvän) ei niitä lenkkejä jaksa kovinkaan useasti ajella tässä iässä, mutta kohtuullisella vauhdilla voisin olla mukana.
Nyt vauhtini yksin ajeltuna ovat 27>-<30 km/h
Kyllä kiinnostaa taatusti, varmaan muitakin tupalenkeillä käyneitä tulisi?
Moi!
Minua ainakin kiinnostaisi arki-iltalenkit Espoosta, tuo V:koski kun on liian kaukana.
Parhaiten käy minun normilenkkipäivät Tiistai ja Torstai, aika vaikka 18:00,
siitä kerkiäisi parituntisen lenkin heittää, eli n.60-70km.
Lähtöpaikkana vaikka Tupa tai Mikkeläkin käy, molemmat onnistuu vaivattomasti lähes työmatkan varrella olevina.
Tänään alkaa 4 viikon loma, joten arki-ilta lenkkeily ei nyt ainakaan parina seuraavana viikkona onnistu, kun olen mökillä, mutta viimeistään Elokuussa pääsisin mukaan, jatkaa voisi, niin kauan kuin valoisaa iltaa riittää, syssymmällä tuota lähtöaikaa pitää ehkä rukata aikaisemmaksi, jotta ehtii valoisalla pois lenkiltä.
T:Hannu
Joo, Vantaankoskelle tulee meiltä siirtymää aivan liika, jotta arkilenkit siellä enempää kiinnostaisi. Viikonloput ovat tietysti eri juttu.
Siksi onkin ollut tapana ajella viikolla yksin, etupäässä sitä yhtä ja samaa lenkkiä, Veikkola, Kylmälä, Evitskog, K-nummi, Veklahti, tuvalta-tuvalle ~70km.
Tuvalta voisi hyvin sopia lähtö klo 18:00.
Täällä myös kiinnostunut arki-iltalenkeistä!
Luultavasti myöskin lähtisin pikemminkin Bembölestä arkena kuin Vantaankoskelta. Niinä harvoina kertoina kun nyt saan aikaiseksi.
Pikagallupilla yllättävän moni olisi kiinnostunut ajelemaan 2-3 tunnin arkilenkkejä Espoon seudulta.
Galluppi jatkuu:
Olisiko ma ja ke päivät hyvät lenkkipäiviksi? Osa porukasta voisi kokoontua klo 17.30 Fiisilän Bike Planetille ja ajaa siitä Bemböleen tuvalle, josta lähtö klo 18?
Tuvalta tuvalle 2-3 tunnin lenkkejä lounaan ja koilisen välillä.
Maanantai ja keskiviikko lenkkipäivinä siksi, että ti ja to on lähtöjä myös Vantaankoskelta. To on Suvisaariston tempopäivä, ti on Bianchicuppia ja nuo rajoittanee joidenkin osallistumista.
Mitään sitoutumista osallistumiseen ei tietty ole, mutta uskoisin että näinkin isolla porukalla nämä lenkit saisi jo pyörimään. Jotta homma menisi jouhevasti, niin joku voisi olla aina reittivastaava. Vauhti sellainen suurimmalle osalle sopiva "pk" , lienee 30 hujakoilla. Eli sellainen säännöllinen peruslenkki ilman krumeluureja ja muita erikoisuuksia, jonne kuka vaan voi osallistua tai olla osallistumatta.
On (luonnollinen vastaus lounais-Espoossa asuvasta ;))
Toisesta näkökulmasta, Vantaankoskelle kokoontuu hieno porukka ja on hienoa, että lenkki ajetaan joko sovittu päivä (säävarauksella). Usein en osa sanoa viimeisen tunnin asti, ehdinkö tulla itse vai ei, ja on hyvä tietää, että ei tarvitse luvata itseäni osallistujaksi ("joten muutkin lähtevät"), eikä sitten peruta. Toivottavasti uudet Espoon arki-iltojen lenkit eivät pilata V-kosken statusta :)
Onko lauantaiksi muitakin tupalenkille lähtijöitä? Toiveissa on "vähän :p" lyhyempi reissu kuin viime lauantaina. Laajalahden konttori starttaa Kirvuntien ja Kurkijoentien risteyksestä noin 9.30 jälkeen kohti Bemböleä.
Onnittelut Jarille ISM-kullasta.
Huominen Tupalenkki jää taas väliin, mutta sovittiin Heikin kanssa, että mennään
sitten Sunnutaina kioskille. Joku taisi Hepoketjussa ehdotella Porvoota, se vois olla
hyvä keikka.
Eli tervetuloa kaikki Sunnuntaina mukaan.
Onkohan tuvalle tulossa huomenna kukaan?
Lähinnä mietin, että lahtisinkö ajamaan oman lenkin aikaisemmin vai odottelisinko siihen klo 10 asti.
Onko nyt lauantaina (1.8.) tupalenkille lähtijöitä? Meitä ois täällä kaksin kappalein, jos olisi edes jonkunmoinen porukka lähdössä!
tulossa, jos taivas ei putoa niskaan.
Joku 100-150km? Ja suuntimo mielellään jonnekin muualle kun K-nummi-Siuntio-Inkoo-Lohja... Oiskohan kiinnostusta TdH-reittiin, ainakin osittain?
Meikällä on La bookattu vaimon harrastuksille, joten Tupa jää taas väliin :(
Sunnuntaina sitten 10:00 V- kosken Kioskille.
Mekin joudutaan nyt jättää väliin, käsi on niin kipeä ettei tiedä pystyykö ajamaan 5 min pitempään. Nyyhkis.
Täl alottelijalla olis kyl kiinnostusta huomiselle lenkille, ilmoista riippumatta. Jos sinne saadaan porukka kasaan, nii onks ollu tapana mennä ihan pihalle asti vai tavata vaan siinä lähimmässä risteyksessä?
Ollaan tavattu siinä tuvan parkkisella. Minä olen tulossa. Mites Risu irtooko lenkki huomenna?
joo, tulossa ollaan.
- Hannu
Vielä semmonen tarkistus, et kummalla parkkiksella, jos kukaan tätä foorumia enää tähän aikaan lukee:p Se kumpi on lähempänä sitä huoltsikkaa vai se minne joutuu pikkusen kiertämään autotieltä?
Siinä shellin kohdalla olevalla.