Nyt on yön yli ollut dt:n vanteilla kierros 73mm gorillaa + samasta rullasta noin 25mm soirot reunoilla, paineet on pysyneet. Nyt sitten pitäisi jollain konstilla laittaa litkut sisään.
Printable View
Nyt on yön yli ollut dt:n vanteilla kierros 73mm gorillaa + samasta rullasta noin 25mm soirot reunoilla, paineet on pysyneet. Nyt sitten pitäisi jollain konstilla laittaa litkut sisään.
JJ käärmeen nahat saapui tänään verkkokauppacomista.
Puntarissa pelkät kumit
1368g ja 1316g.
Sent from my SM-T705 using Tapatalk
Ei pahat painot ollenkaan Snakeskineiksi. Toisen omista Liteskineistä pistin puntariin ja oli 1304g ja sellainen tuntuma on että tämä on suurinpiirtein keskipainoinen Liteskin, mitä foorumin kommentteja muistelee.
Hyviä renkaita, ei siinä mitään, mutta vähän niinkuin "Handmade" kun on noin yksilöllisiä.
http://www.bikerumor.com/2016/05/27/...ally-generate/ mielenkiintoista settii
On kyllä.
Jutun perusteella ei ole kovin ihmeellistä miksi jumpojimeistä monet pitää.
Tästäkö se nyt alkaa ? Kaks vuotta paksuilua takana josta puolet kevytsisureilla ja JJ Lite Skineillä eli aika hyvin kuitenkin. Ja tuonkin huomasin vasta kun läksin autolla hakemaan tilamaitoa. Ei siis losahtanut tämänpäiväisen 43 kilsan lenkin kauimmaisessa kohdassa [emoji106]
http://uploads.tapatalk-cdn.com/2016...b2d29f7f68.jpg
Tapatalkista iKälättimellä
Litkuttelin läskin renkaat viikonloppuna. Muutoksen huomaa, mutta se on pienempi kuin odotin. Lähinnä tuntuu että voi ajaa hieman pienenmillä paineilla rullauksen kärsimättä. Painoakin lähti n.200g/pääty.
^ nousi muuten fast trak kumi mulefut vanteelle todella helposti pelkällä blackburnin jalkapumpulla.
Tämä ketju alkaa olla jo aika pitkä joten kysympä asiaa mikä varmaan on jo parikin kertaa veivattu.
Alla on Buldozerit mitkä itseohjaa julmetusti ja pitää huonosti märällä kivellä. Kumi siis on ns. saippuasellaista.
Mikä olisi sopiva kumes eteen, mikä pitäisi märällä kivellä, rullaisi kohtuullisesti ja jonka saa TR:nä, niin eikä itseohjaa? (mutapidolla ei ole mitään väliä. Ne kaikki pitää mudassa ja hiekalla)
4,8 JumboJim, 4,7 Barbegazi, 4,8 Bud
Ei paremmuusjärjestyksessä..
Kemiztin listaan lisäisin viälä Iso Knardin, itsellä se on edessä ja tykkään kovasti.
Yritetääs helpoimman kautta.:o
Mustaa heijastinteippiä saa mistä? 50-55mm leveänä.
Vannenauhaksi siis DT:n kehille.
Itseohjaa se vähän. Ei mielestäni häiritsevästi, mutta nää on taas näitä katsojan pyllyyn liittyviä juttuja.
Rullaapi aavistuksen paremmin, pitää savessa ja lillingissä huonommin, ei kerää käpyjä eikä oravia. Märkäpito on paikasta riippuen jopa parempi tai jonkin verran huonompi.
Yhdyn Tankkiin.
Eli rullaa paremmin. Muu on katsojan perseessä. ;)
Nyt meni vähän sekavaksi :rolleyes: Onko siis Knardi kumiltaan märällä parempi kuin bulldozer? Omat kokemukset Surlyistä rajoittaa DWhen ja sen kumi on saippuaa pahimmasta päästä.
Rullauksen suhteen riittää että ei ole merkittävästi pahempi kuin bulldozer, mikä säästää jarruja kovalla pinnalla hyvinkin tehokkaasti.
Eessä Knardi itelläkin kerta ei taakse mahu ja omasta mielestä silloin kun tuo lipsuu niin on liian liukasta ja pian sattuu leukaan. Vähä niinku taksikuskilta aikaa sitten kysyin että onko jäistä, niin se pisti mersun sillalla poikittain ja sanoi "Silloin kun 200D tekee näin, on tosi liukasta". Mutta eipä ole verrokkina kuin BFL ja iso JJ, niihin verrattuna ei paljon tartte rengasta juurten sekaan tähtäillä. Rullaavuudesta en uskalla sanoa muuta kuin että BFL varmasti vähän parempi, JJ tekisi mieli arvioida huonommaksi mutta minkäs teet kun edellä oli tuo tieteellinen testi jossa sen pikkuveli rullaa parhaiten.
Knardista hytinä että 80mm kehillä edessä veteli pikkusen silloin tällöin, mutta eipä enään 65mm kehillä ole huomannu.
Gorillaa pingottamassa 2white pron vanteelle. 73mm riittää just niin että ne pienet toisesta laidasta peittyy. Toisella puolen näkyvissä. Kannattaa varmaankin halkaista ja vetästä kieppi molemmin puolin ?
Sent from my A0001 using Tapatalk
Ei kannata laittaa gorillaa ollenkaan. Suojaat vain sillä nippelien päät ja vetäiset vakuumimuovin päälle. Toimii ja tulee kevyt!
Ens kerralla sitten.. Nyt teipillä
Sent from my A0001 using Tapatalk
Mitä tarkoittaa liian liukasta? Juuret ei ole kovin iso ongelma märällä vaan kivet.
90mm kehillä bulldozer ohjaa niin että suoraan ajamien on mahdotonta jos alla on jotain neulaspolkua kovempaa. Asfltilla ohjausta käänetää rutkasti vastaan koska muuten tanko salamana poikittain. Yhdellä kädellä ajaminen ei onnistu alkuunkaan kalliolla tai asfaltilla. Jos joskus tuntuu pientä vääntöä, sehän on unelma bulldozeriin verrattuna.
No mitenkä se nyt on, ollaanko me kuopattu nuo 4" renkaat nyt kokonaan? Tässä pakko itsekin alkaa rengas speksaajaksi. Olen tässä nyt varmaan tilaamassa 4.8" jumbo Jim liteskinit ,mutta kiire kun ei ole niin onko 4" JJ vain huono kun keskiö jää matalammalle, pitää pitää enemmän painetta ettei kolise vanteille. Ajovarusteet päällä oon 90kg ja pyörään tulossa bluto. Talveksi on renkaat mutta kesälle hyvä all rounderi (työmatka ajoja vois ajaa, kun ei oikein muuta aikaa ole).
Lähetetty minun MotoE2(4G-LTE) laitteesta Tapatalkilla
Mun mielestä isoKnard on hyvä kumi edessä. Pitää märässä kaikilla pinnoilla aika hyvin. Mudassa häviää Budille, mutta semmoisia paikkoja ei kesällä omissa ajomaastoissa juuri ole. Selfsteerauskin on aika lievää, ei ole haitannut.
Nyt on kiekot teipattu ja kiristysmuovilla laitettu teipit kiristymään paikoilleen, kun tässä odotellaan vielä jumbo jimejä saapuvaksi tänään tai huomenna. Minkä verran porukka on käyttänyt litkua läskien kanssa ja kannattaako laittaa kyljestä sisään vai jonkun näköisellä ruiskuvirityksellä venttiilin kautta ? Kiekot dt swiss br710 ja kumeiksi tulee 4.8" snakeskinit. Litkuna effetto mariposa caffelatex. Pullossa lukee maantie 30ml ja mtb 60ml.
^ itse olen laittanut noin desin tai hiukka yli.
Lähetetty minun GT-I9506 laitteesta Tapatalkilla
Kohta on talvi, uskokaa tai älkää. Onko kokemuksia miten nastoitettu Snowshoe XL toimii?
On, hyvin kunhan malttaa pitää semi korkeat paineet, lussuna vetelee (kovalla alustalla) ihan pimeesti, mutta pito on huikea!!
Mulla oli takana viime talvena DIY-nastoitettu XL. Linkattuun verrattuna oli erona 40 best grip-nastaa, loput normi lattakärkinastoja. Minusta XL oli ihan hyvä. Edessä oli nastoitettu Bud. Ei ollut valittamista.
ei meinaa gorilla teippi alkaa pitämään, päivässä vajosi toisesta paineet. vanteen ja kumin välistä ei kyllä vuoda, pitää koittaa joku iso palju hakea ja testata siinä vielä.
lisää Joesia jossei ala pitämään niin kai se on tuota vakuumia alettava suunnittelemaan :(
lisäksi takarenkula on kyllä aika tiukka whiten haarukkaan. ei jää kuin puoli senttiä puolelleen :)
Laita vähän reilummat paineet ja ajelet niillä niin ne ehkä siitä asettuu. Itselläkin alussa meinas vähän vajota, vaan se loppu kyllä pienen sisäänajon jälkeen.
Ja alkaa paine laskea kun gorilla alkaa vuotaa[emoji1]
Ennen vanhaan renkulien valinta oli helppoa kun ostettiin mitä saatiin ja ajettiin niillä. :-D Nyt pitäis sit vaihtaa kumeja sen mukaan onko puoli- vai täyspilvistä...
Ai nii, pitäis nuo pinkit kehät litkuttaa mutq ei *piip* muista laitoinko nuihin korillat vai stänit teipeiks. ttu.
Ja se mun Virallinen setäkompurakin on jo pas2 haukuttu
Saatana. Etukiekko meni aika helposti ja takanen tihkuttaa litkuja kehän keskeltä, vaikka olin teippaavani hyvin ja tarkasti. No se jäi nyt sinne töihin vuotamaan, koska aika loppui. Pitää huomenna kokeilla, jos litku olisi tiivistänyt yön aikana, mutta vähän epäilen. Kuitenkin ihan tyytyväinen omaan suoritukseen, kun puoliksi onnistuin ja olin ihan varma, että tuosta koko hommasta ei tule mitään.
Suoraan litkut (Joesin) ku ei oo sisuria
Sent from my SM-T705 using Tapatalk
Suosittelen ostamaan sellaiset.
Anna olla niiden paikallaa muutama tunti/ koko yö ja kokeile sitten uudestaan litkutusta.
https://nuxx.net/blog/2015/11/01/int...r-2250-wheels/