Tulen mukaan, mikäli en nuku pommiin. :D
Printable View
Kolmeen mieheen "pikku"-Räimä ajettiin. Hamulan tie on erittäin huonossa mutta vielä ajettavassa kunnossa. Apartanen sai mielenhäiriön ja lähti vielä Puijon mäkeen. Minulla torstain tempo vielä tuntui erittäin ikävästi jaloissa. Kylmä keli oli, kun matkan minimilämpö oli kolme astetta vain. Huomenna en kykene/ehdi ajamaan ollenkaan. :(
Kolmeen pekkaan Räimä. Minulla sattui vielä yksi mäki loppumatkalle :p
Taidettiin ajella reilu kolme tuntia. Vastatuuli ainakin vaikutti vauhtiin.
Mutta en ajanut mäkeäkään kuin kerran.
Ei uskoisi, että viikko sitten ajettiin sortsi-kelissä ja nyt katsotaan jääkiekkoa ja lunta sataa:eek:. Tänään yhteislenkillä oli hiljaista muukin kuin vauhti eli yksin Jälän lenkki lokasuojapyörällä ja Sorsasalossa lämmittely-kahvit. Sopivaa palauttelua torstain temposta.
Kova jätkä! :cool: Onneksi oli tänään virallinen este. Päivän liikunnan jouduin ikävä kyllä hoitamaan osallistumalla ainoana miehenä (ohjaajan lisäksi) naisten pilates-tunnille. Ei tuo sen helpompaa ollut naistenkaan kanssa. Seuraava ajo vasta ensi perjantaina. Ja sitten jos uskaltaisi TimoT:n lauantailenkille.
Lauantaina 9.00 Teboililta pitempi lenkki pohjoisen suuntaan. TimoT tarjoaa toivottavasti matkaseuraa ja pullakahvit.;)
Ajajia oli neljä. Savulahden nurkilla pieni kierros ja sitten Vartialan Nesteellä täytekakkukahvit. Matkaa tuli runsas 80 km, kun vielä Puijon mäen päällä pidettiin loppupalaveri. Matka meni hidasjalkaiseltakin erittäin sujuvasti, TommiM viihdytti jutuillaan. Tulipahan saatua sivistystä pyöräilyasioista suuresta maailmasta. Menkää huomenna herralle ajokaveriksi 10.00. Itse en pääse.
Lenkki oli tosiaan hyvä ja ennenkaikkea sivistävä.
Täytekakku tuntuu olevan salainen ase, kun nousi tänään mäetkin niin mukavasti.
Ja Stan, kyllä minä sen sprintin vein! :D
Voi vitsi ja vielä toisen kerran voi vitsi. Mahtava keli näyttää ainakin olevan.
Täällä kuumeen rajamailla houraillaan.
Tuleepahan katsottua kiintolevyä tyhjemmäksi digidigiltä.
Jaahas, muut eivät vielä ehtineet, niin raportoinpa hieman tämän päivän lenkistä.
Ajettin Länsirannan lenkki. Itselle tuli kilometrejä 113 ja keskinopeus hiukan alle 30. Kovaa mentiin ja lopussa vähän liian kovaakin. Jono taisi hieman venähtää niissä Auma-ahontien mäissä.
Väkeäkin oli tullut hyvin. Kaiken kaikkiaan 15 kuskia starttasi ja yksi viikonlopputyöläinen taisi kääntyä Räimän lenkiltä takaisin.
Erityiskiitos Tommille kestovedosta, joka oli kyllä kovaa, mutta tasaista. Ilmeisesti sait suklaapatukan kiitokseksi. :D
Jeps, eilinen oli kyllä hieno lenkki! Vauhti oli ehkä hieman reipas, mutta veto oli tasaista, joka helpottaa ajamista. Siitä kiitokset kuuluu tietysti Tommille.
Torstaina 19.00 perinteinen maantieviikkokisa a' 20 km noin. Kisan jälkeen venyttely kielletty Kallaveden kierroksen ajavilta. Lähtöpaikka lossin eli Puutossalmen tien tässä päässä.
Torstain tempossa oli vajaa 15 osallistujaa. Keli aika optimaalinen. :)
Kannatti täytekakkukahvit Vartialassa:D.
http://www.turunsanomat.fi/urheilu/?...9,1:0:0:0:0:0:
Kerroin Tommille muutaman vinkin, joilla kisa voitetaan. Heti toi tulosta:cool:. Täältä voi seurata Tommin menestymistä lähemmin.
http://tommimartikainen.blogspot.com/
Huomenna klo 18.00-lenkki normaalisti. Kevyttä ajoa.
Minä voin luvata, että minun seurasta ei tarvitse viikkolenkeillä kärsiä. :p
Näillä näkymin kesän ajan työvuorot ovat sellaiset, että kello 18 pitää olla jo hampaiden pesulla ja nukkumaan menossa.
Sunnuntai on onneksi vapaata, joten perinteinen porukkalenkki saa vielä minun seurasta "nauttia". Ja lauantaina, mikäli startataan puolen päivän aikoihin, pääsen luultavasti myös.
Keskiviikon lenkkinä Jälä ja ajajia kuusi. Pääsyvaatimuksena alkaa pian olla tiimiasu. Kaksi Liquigas-kuskia, yksi Ag2r ja yksi Discovery. No, ei tämä vielä niin vakavaa ole.:D
Olipa ehkä noin viisi miestä Pirkan pyöräilyssä Tampereella Kuopiosta. Ensimmäinen kerta minulle. Vauhtia piisasi riittämiin. Järjestelyt eivät ole läheskään Kallaveden kierroksen luokkaa, mutta kyseessähän on "massatapahtuma". Joka huollossa pistäydyin. Jonot olivat välillä megaluokkaa ja tarjoilu niukkaa mutta riittävää.:o
Olihan se melekosta haipakkaa! Ajoin Kaupin kanuunoiden peräpään valvojana.Tungos oli tiellä valtava, kun kaikki puskivat osin samalla reitillä ja pyöräilijät olivat välillä kolmekin rinnakkain. Ihme, jos ei kolareita sattunut.
Kymmenes Pirkka tuli kuitenkin täyteen.
Toivattavasti Kallaveden kierroksen osallistujamäärä ei kasva liikaa. Juttelin matkalla muutaman osallistujan kanssa ja he kehuivat kierrosta - järjestelyjä ja ilmapiiriä. Ainoa toive oli Koivusaaren pätkällä reitin muuttaminen!
Tavataan Juhannuksen paikkeilla!
Matkalla Malagaan!
Tänään en aja maantietä keskiviikon lenkkinä, vaan pidän maastossa retrettiä. Muistutus huomisesta sopivan pitkästä Kurkimäen temposta. Lähtö klo 19.00 Amphionin nurkilta ABC-asemalta "etelään". Yllätä itsesi ja osallistu!
Huominen tempo saattaa olla vähän vaarassa. Tänään kävin Hannibaalin kanssa Siilinjärvellä maastoa ajamassa. Pari reipasta kaatumista ja molemmissa pohkeissa tuntui jokin repeävän. Ei haitannut maastoajoa mutta kävely on hankalaa. Taidan joutua jättämään maastopyöräilyn, kun vaimo ei kestä verisiä polvia ja nyt veristä naamaa ja olkapäitä. :(
Pitkä tempo ajettiin hieman lyhyempänä tietöiden takia. Ajajia toista kymmentä. Oma aika oli yllätys tässä onnettomassa olotilassa. Tarkoitus oli hankkia jäännöspisteet vain ajamalla maaliin, mutta henkinen kunto oli tällä kertaa parempi kuin fyysinen kunto. :cool: Tein kyllä ajoasentomuutoksen juuri ennen lähtöä ja sillä vähensin aikaani varmaan minuutin pari.
Huomenna näyttää satavan yhteislenkin aikaan (yllättäen, aamupäivällä näytettiin aurinkoista säätä). Eilen sain sadehousut, joten laitan kokosadeasun, jos pahalta näyttää.
Olipa jopa neljä sadetta pelkäämätöntä ajajaa. Jälä ajettiin. Viidenkympinkriisiläiset pitivät vielä lenkin päätteeksi kahvihetken Teboililla.
Tänään kitkuttelen maastoa siinä puoli kuuden aikaan. Jos vaikka ns. minimaratonreittiä ajaisi pari kierrosta +/- Likolahden kivikkoa. Huomenna maantietä normaalisti klo 18.00, jos olen vielä ajokuntoinen. Juhannus menee Satakunnassa etelän leirillä.
Minäkin hyydyin eilen "pursiseuran" rantaa sahaamaan. Pari kertaa edestakaisin kivikkopolun ajoin. Aina vain meni paremmin, kun ajolinjat alkoivat tulla tutuksi. Siellä se minun Tahkoni pitäisi ajaa. :o
Keskiviikkolenkkinä kahteen mieheen Uuhimäki. Kuiva keli.