Arj:n kanssa tehtiin tuommoinen pyörittely. Tasan 12 olin kotona joten putkeen meni siltäkin osin.Kiitoksia seurasta.
Keravalta yhytettiin lenkiltään Heccu ja parit Jarit. Hyvin meni polut ristiin kun 3 kertaa kohdattiin:).
Printable View
Arj:n kanssa tehtiin tuommoinen pyörittely. Tasan 12 olin kotona joten putkeen meni siltäkin osin.Kiitoksia seurasta.
Keravalta yhytettiin lenkiltään Heccu ja parit Jarit. Hyvin meni polut ristiin kun 3 kertaa kohdattiin:).
http://www.fillarifoorumi.fi/forum/i...ons/icon14.png
Ei kyllä noin myöhään viitsi odotella, mä lähden nyt Kolmen Kierroksen Kaahailu -lenkille.
Monen aikaa se lenkki nyt alkoikaan?? Maalikaupalla ei näy ketään. Käyn hakee vauhtia poluilta pyörähdän kympin aikaa uudestaan paikalle :-)
Vakioaikoja ei kai olla muutettu vielä mihinkään suuntaan. Muutama on kannattanut sunnuntain vakioajan siirtoa aikaisemmaksi eikä kukaan ole vastustanut. Pitäiskö vaikka äänestää tms?
Mä en päässyt viikonloppuna mihinkään aikaan lenkille kun olen kipeä:( Toivottavasti huomenna sitten.
Eiku siis Kolme Kierrosta Kutakin -lenkille :rolleyes: Ihan sen kunniaksi, että Korsossa voi tänä vuonna ajaa kolme kierrosta, päätin ajella lenkin niin, että kurvailen kaikki hauskat pätkät kolmeen kertaan :D Lemmenlaaksossa törmäsin ARJ:hin. Todettiin, että Korsossa ajetaan täysi matka, maastopyöräily on perseestä ja että jatketaan eri suuntiin.
Tähän vuodenaikaan kannattanee huudella foorumilla, jos haluaa ajaa jossain porukassa johonkin aikaan... Välillä kannattaa myös ajaa ihan yksin.
Eihän tuo jos yksin kurvailee välillä. Mulle sopii kumpikin ajankohta sunnuntaille ei niin väliä. Kaivoin äsken toisen trekin vintiltä, kun maastopyöräily on niin perseestä, että pitää alkaa maantielle siirtyä. Tuollainen tänään http://connect.garmin.com/activity/294379366
[QUOTE=ertsi;2004335]Lemmenlaaksossa törmäsin ARJ:hin. Todettiin, että Korsossa ajetaan täysi matka, maastopyöräily on perseestä ja että jatketaan eri suuntiin.
Siis sinä totesit, minä kuuntelin sujuvasti. Katsotaan nyt mitä ajetaan vaiko ajetaanko mitään.
Sattuuko kellään lojumaan ylimääräisenä sopivalla hinnalla noin 10 cm normikoon stemmiä yli 10 asteen taivutuksella? Mitat eivät siis ole mitenkään tarkkoja vaan suuntaa-antavia (OS stemmikin periaatteessa kävisi). Mä tarttisin (tai oikeastaan vaimo tarttis) kun vaihdoin vaimon hyrpiidin kierteellisen elastomeerikeulan tilalle normaalin jäykän keulan ja meni siten samalla stemmi vaihtoon.
Tämä viesti on erityisesti ARJ:lle, mutta samalla myös muille.
Lupasin suunnitella paitaa ideoiden mukaan. Ideoita ei ole tullut paitsi Ertsiltä, niin että ei mulla tässä sen kummempaa ole kuin nämä. Ajattelin, että sloganin päällekäyvyyttä voi vähän pehmentää tuollaisella pehmeällä fontilla.
iso logo sloganilla selkään,
Sama ilman slogania eteen ja hihoihin.
Kylkiin tuo alempi vaakalogo pystyyn.
Jos housuja tilataan, niin niihin voisi perseeseen laittaa ison logon ja lahkeisiin vaakalogon pystyssä.
Paitaan voisi se firma suunnitella punaista, mustaa ja valkoista tai keltaista pohjaväriä jonkinlaisina paloina. Logon väri sitten niin, että erottuu pohjaväristä.
En mä nyt sen kummenpia jaksa suunnitella, kun siltä paitafirmalta pitäisi oikeastaan saada joku pohja, johon voi erivärisiä kangaspintoja puuhailla.
Kuka tällaisen paidan (ja housut) haluaa jos tehdään? Ilmoittautumiset ARJ:lle. Tämän voin ARJ vaikka samantien toimittaa ai-tiedostona.
Iso logo:
https://dl.dropboxusercontent.com/u/...%A4%202013.jpg
Pieni vaakalogo:
https://dl.dropboxusercontent.com/u/...va2013%20B.jpg
Ei saakeli. Ootteko te nyt oikeesti tosissanne ??? Vai sieniäkö sitä on taas syöty?
Kim Jong -Un lähetti meiliä että rajat on auki ARJ:lle.
^Ajopaita on sen verran vakava asia, ettei sen kanssa vitsailla.
Ei taida olla polut ajokunnossa tänä viikonloppuna. Tänään menen iltapäivällä boulderoimaan tai narun jatkeeksi, mukaan mahtuu jos kiinnostaa. Huomenna ajattelin ajella maanteitä rauhakseen, oisko moiseen kellään kiinnostusta? En ehkä uskalla mennä keppisille aamulla, katsovat kuitenkin kieroon, jos ilmestyn viivalle lökäsortseissa...
Timber: hyvännäköinen design, mulle mieluummin ilman sinänsä todenmukaista slogania :)
Palis: tilasin sittenkin muiden tarvikkeiden mukana uuden stemmin
Kävin keskiviikkona ostamassa tämmösen kun halvalla (730 €) sain: http://www.fillaritori.com/index.php...-1885-kilpuri/ Osat Velocea ja Chorusta ja Zonda kiekot. Tuntuu aika lailla erilaiselta maantiellä kuin teräsrunkoinen Salsa La Cruz.
Tulisin Ertsi mielelläni seuraksi, mutta taidan vielä huomenna levätä. Olin viime viikonloppuna flunssassa, sitten innostuin maanantaina ja tiistaina repimään enkä sen jälkeen ole oikein toipunut. Toki eilen kävin testaamassa uutta fillaria, eikä sekään näin jälkikäteen parantumisen kannalta ollut kovin fiksu veto....
Kuinka pitkää ja kovaa lenksua epäilet siellä ajettavan? Tänään on ollut niin väsynyt ja turpaansa saanut olo, että täytyy pohtia tohtiiko sinne tulla vai onko parempi pyöritellä ihan issekseen...
Näköjään kun tarpeeksi kauan tätä paskaa lajia harrastaa. Niin nurkkiin kertyy sen verran rojua. Että saa niistä helposti kasattua asemapyörän. Joka sekin ihan kohtuu osilla, mutta eihän niillä kehtaa ajella:D
Monelta ja mistä noita lenkkejä menee teillä? Esim viikolla lähtee mistä ja mihin aikaan sekä viikonloppuisin?
Vakiolenkit ovat keskiviikkona ja sunnuntaina ja lähtö aina maalikaupalta (Pohjoisväylän ja Jäppilänkadun kulma). Keskiviikkoisin lähtöaika on 17:30, sunnuntain lähtöaika on perinteisesti ollut klo 10, mutta ilmeisesti saattaa olla ehkä siten että lähtöaika kenties aikaistuu klo 8:00 tai 9:00. Nyt on (tavallaan onneksi) kelirikkoaika eikä poluille ole viikkoon - kahteen oikein asiaa ja keritään foorumilla vatuloimaan mihin aikaan lähdetään sunnuntaisin.
Tervetuloa mukaan.
Eilen oli olis ollu ihan helmijääpintaa metsässä. Ajelin sitten kuitenkin kesärenkailla maantielenkin. Maalikaupalla ei ole pariin keskiviikkoon
ketään näkynyt, mutta onhan se totta että kelirikkoaika ja metsässä pehmeetä.
Eilisen lenkin sykähdyttävin osuus oli heti peltolan k-kaupan jälkeen. Väistin vastaantulijaa pikkuisen pientareelle ja seuraavassa oli iso löysä
dog shit vaakaputken päällä. Yritin kaivaa sport-trackeriä varten puhelinta, mutta se kasa ehti tipahtaa takas tielle...En usko että enää saan
nousemaan koiran pas...vaakaputken päälle vaikka yrittäisinkin ;)
Asia pihvi. Ensiviikolla sitten ilmestyy yksi konekeli silloin tällöin messiin, aikataulujen mukaan ^_^
Tän päivän maastot oli tällaiset: http://www.gpsies.com/map.do?fileId=pwrdjxoysoycjgaf
Nousua kivat 2400 metriä.:)