Öö ei taida olla tuo tornikeskus huomenna auki? No mitähän sitä sitten...
Printable View
Öö ei taida olla tuo tornikeskus huomenna auki? No mitähän sitä sitten...
Pukkas sit lentsun päällensä, so no riding. Hyviä vehtoja ois ollu tarjolla . Koitan kuumaa rommia ja saunaa jos helpottas..
^^ Joo, ei ole tornari auki. Täytyy pohdiskella. Ehkä se on calpis sitten.
No Kaipa tuonne keretään vielä tänä syksynä, turha kai sinne on mennä jonoon seisomaan.Voi kai sitä ajaa ilman hissiäkin.Miltäs kuulostaa: autolla Hyvinkään Sveitsiin ja seiska veljeksen polkuja Sääksiin ja takas.On myös aika teknistä pätkää.Lähtö vaikka huomenna n.1000-1030 Jäkestä.Jäsenet minä ja RP olla kenties lähdössä. Muita???
Onko kukaan kokeillut?
http://enduristi.wordpress.com/2014/...eless-makkara/
^aika erikoinen viritys, ei ole tullut testattua. Virityksistä tuli mieleen, onko joku testannut OneUpin 10-42 viritystä? http://int.oneupcomponents.com/produ...nents-sprocket Sais 16t rattaan mukaan niin ei tule kovin isoa hyppyä pikkurattailla. Hintaa maltilliset 65 euroa toimitettuna, vois jopa testata. Shimpan vaihtajalle internet-huhujen mukaan kannattaa ehdottomasti laittaa vielä tämä: http://int.oneupcomponents.com/products/rad-cage
^^lauantain ajot ei onnistu ku on sukulointia tiedossa.
Tässä pitänee muuttua ihan urbaaniksi ihmiseksi kun agraaritouhut eivät ole muodissa. Sunnuntaina klo 9 ok. Sumplitaan kyydit jotenkin. Mä pystyn kuljettamaan ukkoja, fillareita en. Fillarit Marcollin pakuun? :)
Ei siellä calpiksessa jonoja varmaan ole, mutta on se vähän tylsää yhdellä nyppylällä pyöriä. Huomenna aamulenkkiä rouvan kanssa ja ehkä iltapäivärykäisy vielä päälle. Sunnuntaina tornikeskukseen :)
Espooseen voisin ottaa tarvittaessa pari tyyppiä pyörineen kyytiin.
^mä voisin tulla sun kyydissä. Autokin lähti alta ku vaimo tarttee sen.
Eli huomenna klo 9 lähtö espooseen. Tuomas saa minulta kyydin. Muitakin kiinnostuneita on ollut, ainakin rautapelto ja marcolli?
Espoo yes. Mahdutaan siis sun autoon, jos on vain kolme osallistujaa? Onko lähtö teiltä?Mulla on myös vetokoukkuun asennettava teline, johon menee 3 fillaria. En tosin tiedä onko sulla vetokoukkua ja auttaako se mahdollisen neljännen osallistujan mahduttamista.
Ei natsaakaan, joku toinen kerta
Tulen siis sinne. Heräsin tosin juuri. Saatan myöhästyä 5 min.
Kolmen hengen osasto huhki hikisenä Espoon kivikoissa ja juurakoissa. 30 kilokometriä tuntui samalta kuin 90 km jossakin muualla. Keskivauhti huikeat 8,8 km/h. Kiitos Tuomas hienosta opastuksesta.
Edit. Cateyen mukaan keskinopeus olikin huimat 10,1:) Garmin aina vähättelee.
Olipa huikeat kelit pyörähommiin viikonloppuna.Lauantaina ajeltiin Rautapellon kanssa Hyvinkään suunnilla, tässä vielä jälki;http://www.movescount.com/fi/moves/move40156756
Eilen Ertsin kanssa Klaukkalan tornikeskuksessa;http://www.tornikeskus.fi/ tutustumassa hissipyöräilyn maailmaan.Oli kyllä hupia hommoo.Kiitos vielä opastuksesta!
;)Kaverilla menossa MTB Järvenpään perusliikesarja.
https://pbs.twimg.com/media/Bw-9i76CMAAB3bc.jpg
^voimistelutermein linnunpesä polkupyörä selässä lähdössä liikkeelle, vaikeusasteena epätasainen alusta.
Hauskaa oli Espoossa, kivoja teknisiä polkuja tuli ajettua ilman siirtymiä. Lopuksi reidetkin alkoivat vähän krampata notta varmaan lenkin pituus oli sopiva. Ja insinöörityön ihme toimi tosi hienosti. Vaatimattomampi tekniikka hajosi heti lähtöpaikalla: paidan täyspitkä vetoketju porsi joten rintakarvat saivat mukavasti viilennystä metsässä ja myös Huilin terassilla.
Muistin reitit paremmin kuin ajattelin, muutama paikka vähän eri tavalla kuin etukäteen mietin mutta eri tavalla menneet pätkät olivat vähintään yhtä hyviä kuin ne mitä jäi suunnitelmasta pois. Lisääkin ajettavaa tuolla olisi monen tunnin edestä, varsinkin jos ottais muutaman lyhyen siirtymän niin saisi hauskoja pätkiä Kauniaisten Kasavuorelta, Kauklahdesta ja muualta EKP:stä.
Sappeesta ja Nuuksiosta vähän puhuttiin. Ensi viikonloppuna vois koittaa taas jotain...
^Kuulostaa hyvältä ajatukselta! Sunnuntai käynee mulle paremmin, vaimolla muistaakseni lauantaina jotain menoa. Täysjäykkä löi eilen käsille sen verran kovaa että ranne on tänään kipeä, eiköhän ranne sunnuntaiksi parane sen verran että voi ajaa mutta tän päivän vakiolenkki jää väliin.
Hissipyöräilykin käy. Vaihteluna voisi olla Meriteijokin. Siellä merkittynä viime viikonlopun mainetta niittäneet enskapolut. Ajiomatkaa suurinpiirtein saman verran kuin Sappeelle.
Ei oo Meriteijo auki su:na, taitaa siis Sappee kutsua. Jos siis sinne niin vois koittaa olla siellä heti klo 11, lähtö siis jotain 9:15?
Kohteella ei niinkään väliä mulle kun en ole missään ajanut. Ainoa juttu on että saan kypärän ja jotain suojia vuokralle. Omalla fillarilla ajattelin lähteä. Aamulähtö ok.
Mites kulkupuoli? Uusi fillariteline ei ole vielä tullut ja vaimo tarttee auton lasten kuskauksiin.
Idän ihmeeseen saa katolle yhen 20mm läpiakselipyörän, pyörätelineeseen 2 filoo. 3-4 hlöä siis kulkis tolla.
Ite voi olla et lainaan sieltä pyörän. Kypärää ja suojaa sieltä lainaks saa ja.
Voipi olla että tuleekin työ- ja vähän muitakin esteitä viikonlopulle. Tiiä häntä vielä?
Ratkaiseeko tämä jatkossa "käärmeen puremat" ja vanteiden kestävyyden? Voisi äkkiseltään luulla että ainakin enskassa on hyvä.
Sniif ...jää pyöräilyt väliin lapsellisista syistä. Kelikin pitäisi olla kohdillaan.
JÄRRRkyttävästi tulee painoa lisää ja vielä pyörivään massaan, eikös pari baarinkymmenystä lisää painetta aja saman asian
tai sitten en vaan jymmärrä :seko:.
innolla odotan kasvua aikuiseksi jotta pääsen eroon näistä iänikuisista korvatulehduskierteistä, nimim. kolme viikkoa telakalla.
No sithän voit lähtee messiin kun mulle sanottiin töissä et hissihommelit ei oo sporttia. Otettas vaikka liikkuvaa kuvaa ja kateltas illalla kimpassa foorumilla kun heittelet teilvippejä ja 3kuuskymppisiä.
Vaikka olinkin mukana keskustelussa, että Sappeellekin voisi joskus lähteä, niin luulen pyrkiväni ensi sunnuntaina tavalliseen lähiseutupyöräilyyn. Maalikauppa klo 9 on ehkä hyvä vaihtoehto.
Se toinen, mistä keskusteltiin, eli Nuuksio, kiinnostaisi kovasti lähiaikoina.
Nuuksiokin mielellään juu mutta sunnuntaina lähdet Sappeelle klo 9:15 :) No juu, mun tarvii vielä testata huomenna ranteen kestävyys maasturoinnissa ku kaikki kiertoliikkeet tekee kipiää. Eiköhän sinne kumminkin lähdetä.
Ps. kaupunki kaatoi muutaman puun Marianpuistosta, jos vaivautuu itse sahaamaan niin puut voi viedä mukanaan. Et sitten vie mun äsken sahaamiani pölkkyjä pimeän turvin (moottorisahailu on aika lähellä parasta) :eek:
Putket? mä valitettavasti tiedän Pikkujätistä hyvän lastenlääkärin, joka laittaa innolla putkia http://www.fillarifoorumi.fi/forum/i...lies/smile.png
Siellä oli neljä puuta, kaksi kuusta mäen päällä ja pari pienempää huonokuntoista koivua Kaskitien läheisyydessä. Eiköhän sullekin riitä. Mä kävin jututtamassa metsureita tänään aamulla kun he kaatoivat puita. Yritin ostaa puuta mutta sanoivat että vie pois jos itse sahaat ja käskivät vielä mainostaa naapureillekin. Sahasin puolet yhdestä puusta pölleiksi mutten vielä roudannut pois, älä siis vie pöllejä, ne on mun. Aamulla jatkan sahailua kunhan haen sahaan bensaa.
^Huomenna iltapäivällä noudan, jos vielä ovat. En toki pöllejäsi.
Aikamoisia kuusia on muuten kaadettu, halkaisija tyvestä varmaan 70 cm.
Näköjään foorumin viestit eivät toimi, joten..,
Ajattelin huomenna kiertää Tuomalansuon, Kerava, Vrkmetwän, Savion, Vierumäen xcota, Ruotsinkylä, Lahela lenkkiä 30-50km rauhallisella vauhdilla. Lähtisitkö Heccu näyttämään uusia polkuja? Jos onnistuu niin lähtö salaisille poluille klo 12 taistelukoulun pururadan parkkipaikalta.
Pärjää jos niikseen tulee(sä kun aika epeli sillä veteleen), kypärä vois imo olla ff. Hissillä kuitenkin ylös ja painovoimalla alas tuolla mennään.
Muutama idempi enskapätkä jotka nekin loppuu hisseille. Summasummaarum veikkaan silti että hauskinta ja TURVALLISINTA että vuokraa sieltä pyörän ja suojat(ffkypärä,suojapaita,polvarit) ja NAATISKELEE vauhdin hurmasta ja pikku ilmalennoista. Aikataulu jotain tommosta vissiin että ip:stä sieltä vasta kotio.
Ja jos haluu lukkopolkiemet niin omat mukaan