Paitaan timben logo ilman vuosilukua + maastopyöräily on perseestä ja väri on tietysti paskanruskea. Kevyt lyhythihainen ja kaatuilua kestävä pitkähihainen olis jees. Lycrapöksyt ei kiinnosta minua, mutta en tietenkään vastaankaan ole.
Printable View
Paitaan timben logo ilman vuosilukua + maastopyöräily on perseestä ja väri on tietysti paskanruskea. Kevyt lyhythihainen ja kaatuilua kestävä pitkähihainen olis jees. Lycrapöksyt ei kiinnosta minua, mutta en tietenkään vastaankaan ole.
Et kai epäile tälläista nuorta urheilijalupausta alkoholin väärinkäytöstä!!½!? Pois se minusta. Olin paikallisen Prisma-keskuksen Hesburgerissa nauttimassa urheilullisesti kanasalaattia ed. viestiä kirjoittaessani. Heti kohta viestin lähettämisen jälkeen mieleeni juolahti logon yhtenäistäminen sloganin kanssa ja riensin tiskiltä kynän lainaksi taltioidakseni aivopieruni kuitin taustalle. Eli jotenkin näin:
http://www.fillarifoorumi.fi/forum/a...8&d=1363975937
Vaikka taidetta ei pitäisi selittää, se saattaa tässä tapauksessa olla tarpeen. Rakas vaimoni nimittäin luuli kuvan "kukkuloita" kivikkopusseiksi... Logon "M" yrittää olla - slogania myötäillen - karvainen perse, jonka vakoon silhuettimainen maastopyöräilijä on hurjaa vauhtia syöksymässä.
Vau mikä meno taas täällä! En tullut lenkillä kun tuossa etsin sisäistä pyöräiljää kotona tai jotain. Yritin kotona jooga liikkeitä opiskella ja tulos oli mitä mahtavin... Huomenna yhteislenkille vain...
Ketkä kaikki ovat lähdössä Skins MTB maralle? Onko mahdollista saada kyyti kisapaikalle, jos joku on lähdössä isommalla autolla? Olimme pikkuveljen kanssa tänään juoksemassa Helsinki Test Runissa, niin en päässyt lenkille. Juoksu meni yllättävän hyvin, sillä en ole koskaan aiemmin juossut kilpailuissa. Loppuaika oli 43.16. Huomenna luultavasti hiihtopäivä tiedossa....
Tämä on jotain ennenkuulumatonta:eek: Jos tommonen logo lätkästään paitaan niin minä muutan pohjoiskoreaan tai ainakin vähin äänin kattelen jonkun muun pyöräilyporukan. Voi hyvä tavaton ertsi, en olisi moista edes sinulta osannut odottaa.
Huomenna ajetaan, polut on loistokunnossa. Kävin ajelemassa tuomaalassa. Huomasin, että joku porukka siellä oli runnonut menemään polokupyörillä ja rikkoneet paikoin hyvät polut:)
Olen melkolailla pahoillani, mutta kun oli pakko:
http://image.spreadshirt.net/image-s...0.png/1614.png
ertsi, tämähän on kaiken lisäksi tekijänoikeusrikos tahikka rikkomus, joten sananen vain ja poistan.
Älä ole. Kuvatus oli tarkoitettu vain pohjaksi, mutta sehän näyttää yllättävänkin hyvältä paidassa! Kyllä ARJ:n nyt täytyy muuttaa toiseen kylään tai siirtyä ajamaan maantielle muiden tosikoiden joukkoon.
Minä olen teosten muokkaamisen puolesta (esim. näin), kunhan ketään ei loukata pahasti.
Mää lähden tossa puol yhdeksän pintaan pariksi tunniksi kurvailemaan kevyesti poluille ennen munankerjuukierrosta. Muita aikaisemmin starttaavia, jolle kelpaa huono seura?
toi on HIENO
maastopyöräilijän paras ystävä (vasemmalla)
http://www.fillarifoorumi.fi/forum/a...9&d=1364138315
tämä mies tavattiin itse teossa
http://www.fillarifoorumi.fi/forum/a...0&d=1364138324
tää piti vielä laittaa
pari viteointiharjoitusta: ertsi ja ARJ
taivasviiva
Syöte 2013
Ertsi ja Tomi on lähdössä lisäkseni Syötteelle.
Onko muita lähdössä?
Sillä minä vaan kyselen että sitä majoitusta sikäli mikäli yhteismajotukseen kaikki sopeutuu niin voisin kysellä. Onko majoituksella väliä?
Myös kuljetus kuviot riippuu paljon lähtijöistä.
Eli lähtö 19.7. heti aamusta ja paluu sunnuntaina 21.7. Ajomatka syötteelle on todella raju (n. 730 km)
Lupasin hieman touhuilla tämän asian eteen ja touhuilu alkaa NYT.
Tämän päivän lenkki oli aivan loistava. Hyvä, että virallinen kuvaajakin oli mukana ikuistamassa hienoa lenkkiä ja maastopyöräilijän parasta kaveria.
Toi Ertsin logo on ihan perseestä.
Miten ois perjantaina aamu kympiltä maalikaupalla?? Ajeltais lähimetsän polkuja ja opeteltais noita ajotekniikoita??? Sitten vielä tarvittais ne "jotkut" sinne opettamaan ja näyttämään. Elikkä rentoa ajelua hyvällä meiningillä :D
Eikö kannattaisi lähteä vaikka klo 8 tai 9 polut kantaisi paremmin.
^Kannattaisi. Minä todennäköisesti starttaan perjantaina tossa 8-9 aikoihin tekemään lyhyen tekniikkapelleilylenkin. Lauantaille lupaa pikkupakkasta koko aamupäiväksi, silloin voisi ehkä ajella vähän pidempäänkin. Sunnuntaina kiipeilemään ja pulkkamäkeenkin pitää jossain välissä ehtiä.
Lupa-anomuksia em. lenkeille ei ole haettu, joten suunnitelmat saattavat hyvinkin muuttua...
Mulle sopii mainiosti aikaisemminkin eli olisiko se sit kahdeksalta perjantaina?
Selvä kasilta..