Mä luulen että tällä kertaa ei kannata arvella syytä siihen että rastin vaihtuminen kesti jonkin verra kauemmin kuin sen laittaja tai rastin välittömästi tunnistaneet, mutta hakemasta estyneet, olisivat veikanneet tai osanneet kuvitella. Mitään erityisiä, juuri tähän rastiin, rastikuvaan tai rastin sijaintiin liittyviä syitä kun ei uskoakseni ollut. Oli vain ne yleiset syyt, jotka saattavat joskus vähän harmittaa tai tuskastuttaakin silloin kun haluaisi rastin jo vaihtuvan, mutta joiden itsekin antaa silloin tällöin tai kenties aivan liian usein muodostaa esteen omalle jaksamiselle/ehtimiselle/viitsimiselle, vaikka pyöräilemässä koko ajan käykin.
Ainakaan kuvan rajausta en suostu missään nimessä pitämään mahdollisena syynä! Ensinnäkin siksi että näin jonkin verran vaivaa siinä että sain kuvaan mukaan mielestäni riittävästi sekä Metropolian rakennuksen julkisivuverhousta (jonka kerran joltain suunnalta vaikka vähän kauempaakin ajaneena luulisi tunnistavan) että tarvittavan vaikutelman siitä ettei olla tasamaalla (vaan joko rinteessä tai alikulkuun tms viettävässä paikassa). Ja toiseksi siksi että olen aivan varmasti kuvarastiketjujen eniten tahallisen hämäävistä, turhan ovelista tai muuten kelvottomista rajauksista valittanut!
Taisi muuten olla kolmas rastikuva, jonka ehdin samasta paikasta ottaa. Vuodenaika ja pyörä vain välillä vaihtuivat ja työmaa eteni ja talo valmistui. Ensimmäisen kuvan otin näköjään toukokuun 4. pvä:
https://pic.useful.fi/_VtE0xqXk.jpg
Enkä häpeä ollenkaan että postasin sen tähän!
Isoa peukkua muuten Efesoksen puffaamiselle. Sehän on oikeasti hyvä ja tunnelmaltaan miellyttävä ruokapaikka, juuri sellainen lähiön kätketty helmi. Sitä eivät tunteneet kuin paikalliset ja Teboilin kanta-asiakkaat pitkään sen jälkeen kun se yläkertaan entisen huoltoasemakahvila/olutbaarin tiloihin avattiin, aluksi vieläpä ilman muuta nimeä kuin "Turkkilainen ravintola", mutta vähitellen sen ovat muutkin löytäneet.
Tälle taputtanevat käsiään muutkin kuin minä - ja muutkin kuin taitavalle rastinhakijalle kateelliset tai liian monta kertaa hävinneet!Lainaus:
Seuraavista rasteista ei muuta kommentoitavaa kuin että tuoreinta piti katsoa pitkään ennen kuin keksin, mistä kuva on otettu! Nyt en vähään aikaan ehdi sitä hakemaan, joten taitaa päästä joku muu asialle.
Olen myös pannut merkille että Larella on ollut iloinen new bike day, mutta en ole vain tullut onnitelleeksi onnistuneesta hankinnasta. En halua piikitellä mihinkään suuntaan, mutta tämä uudempi "colorway" on ehdottomasti parempi, itse asiassa niin hieno että pyörä kävisi ulkonäöltaan vaikka kolmen tonnin fillarista toisin kuin edeltäjänsä.Lainaus:
Niin, se pitikin jo aiemmin mainita, että Lare on näköjään liittynyt meidän markettipyörämiesten menevään joukkoon!