En ikinä opi ymmärtämään näitä tyyppejä, jotka tulevat avautumaan ja kommentoimaan ketjuihin vain nostaakseen esille syitä, jonka vuoksi itse eivät aio hankkia ketjun aiheena olevaa pyörää tai mikä nyt sitten puheenaiheena onkaan. Tai ihan vaan ilmoittamaan, että "mä voisin kyl kans ostaa tällaisen mutta enpäs osta". Näitä vekkuleita on kaikilla foorumeilla, on sitten kyse autosta, kamerasta, fillarista tai mistä tahansa kikottimesta. Joillakin on käsittämätön tarve tööttäillä omaa torveaan joka käänteessä ja hakea huomiota, koska mitään muuta järkevää selitystä en keksi moiselle perseilylle.
Ja jotta ei menisi tämäkään postaus totaalisesti off-topicciin, niin mainitsenpa tässä yhteydessä että ainoa asia mikä itseä omassa Spectral:ONissa ärsyttää hieman on se, kuinka pieneksi maavara jää polkimiin ja tiukemmassa kurvailussa tasamaallakin saattaa jalka osua maahan. Muuten aivan loistava fillari. Ja jos joku miettii kokoa, niin itse arvoin pitkään M ja L koon välillä koska itse olen pituuden osalta noiden välimaastossa (183cm) ja päädyin L:ään. Jälkikäteen ajateltuna kävisin ehkä vielä koeajamassa M-koon jos mahdollista, vaikka ei älläkään mulle liian iso ole. Säädöillä voi tehdä paljon.