Äsken reilusti yli tuntiin vähän reilu 12km lönköttelylenkki. Komeasti tummat pilvet nous horisontista, eli kohta voi tulla taivaalta jtn.
Mukavaa oli, mutta melkein joku musiikkikapistus pitää hommata seuraksi. Siis patarumpu ostoslistalle.
Printable View
Äsken reilusti yli tuntiin vähän reilu 12km lönköttelylenkki. Komeasti tummat pilvet nous horisontista, eli kohta voi tulla taivaalta jtn.
Mukavaa oli, mutta melkein joku musiikkikapistus pitää hommata seuraksi. Siis patarumpu ostoslistalle.
Äsken semmoisen 1h18min. Nyt pk-lönköttely tuntui jo pk-vauhdilta eli viikon takainen lomaväsymys on ilmeisesti voitettu :rolleyes:
Viime lauantaina ensimmäisen puolimaratonin aikaan 1.47.32. Vasen jalkapohja aivan s**tanan kipeä.
Viime yönä tunti ja kymppi. Tai hölkkäähän se oli..
40 minuuttia poikien futispelin tuomarina.
Tänään transition run ~38min.
Eilen illalla vaimon kanssa :eek: aika tasan 12km ..... Viiala--> Lempäälään suunta polkuja ja asfaltti pitkin.
Noin 3,5 vuotta sitten ja tuskin tulee enää juostua..onneksi on fillari.
Päivällä 15 kilsaa
Eilen 31km pitkä lenkki. Tänään fillarilla sitten palauttelua ja varmistelua että jalat vielä toimii :p
Aamupäivällä noin tunti/10km kevyttä hölköttelyä rouvan seurana. Mulla oli pari tenavaa vaunuissa lisärasituksena, joten vauhti oli molemmille kutakuinkin sopiva :p
Äsken 12 km, semmosta pikkureipasta :)
Tänään kävin 7,2km pomppimassa metsässä ku teki mieli liikkua.
Eilen illalla vakiolenkin (7.5km) ympäri reippaahkoa vauhtia. Aamulla sama lenkki kaikessa rauhassa.
Eilen puoltuntii pyörän peesiä.
Eilen 45 minuuttia kevyttä palauttelevaa seurakaverin kanssa. Leppoisaa jutusteluvauhtia.
Tänään noin puoli tuntia maantielenkin päälle.
Tänään puolisen tuntia, mutta oli hyvä syy: opetan tytärtä pyöräilemään, ja pitää vielä pitää siitä kepistä kiinni.
Olen muuten tosi huono juoksemaan, tai sitten 3v -tyttö pääsee jo aika kyytiä 16":lla...
Lokakuu 2010
Aikaisemmin illalla reilu kymppi kaverin kanssa höpöttäen Töölönlahdella
Eilen illalla hyötyjuoksua vajaa kymppi Naistenlahteen.
Illansuussa kolmisen km kummipojan (11-v) kanssa lähipolkuja, jo toinen juoksulenkki tänä vuonna! Oli kivaa, pitänee käydä pidempi lenkki lähiaikoina.
11km eilen hölkkäilin töistä kotiin. Tää meni nyt offtopic koska hölkkähän ei ole juoksua :D
Aamulla normilenkki 7.5km. Näköjään minäkin hölkkäilin koko matkan, sillä mittarin tallentama maksiminopeus oli vain 19.6 km/h :rolleyes:
Tulipa vedettyä pitkästä aikaa kympin lenkki kun ei oo fillariakaan lähimailla. Nyt maittaa sauna
Tänään aamusta. Poika polki Cnoc:lla, minä yritin pysyä perässä juosten, matkaa tuli noin 8 km.
Tuli tänään hankittua lenkkarit ja kokeiltua vitosen verran. Loistavaa, hauskaa! Pyöräilyssä hankittu nilkan jännetulehduskaan ei haitannut tässä lajissa.
Tänään aika tarkkaa 21km ja aika ale 2h, hyvin meni ja olen tyytyväinen oman suorituksen.
Aamupäivällä kymppi ja karvan päälle tunti kevyttä pk:ta rouvan seurana, pari tenavaa vaunuissa.