Alkujaan tämän lähetti
ertsi
Oliko siellä ketään? Se olisikin ollut vuoden eka sadekelin lenkki, jos olisin päässyt paikalla. Itse otin startin jo seitsemän maissa ja ehdin aikataulupaineiden takia hyvin sateen alta pois. Kävin katsomassa Flisbergetin pääpolut. Jonnin verran on vielä mutaikkoja, mutta yllättävänkin hyvin siellä pääsi. Ja Maxxis Ikon tuntui toimivan todella hyvin Rigin renkulana. Se on hei hei small block 8 :) Yhdentoista maissa olinkin sitten jo kiipeilyseinällä. Olipahan hapokasta muutaman viikon tauon jälkeen.
Minäkin kannatan viikkolenkin lähtöajaksi yhdeksää. Mutta minun äänelleni ei tarvitse antaa suurta painoa, sen verran harvakseltaan lenkeillä käyn :rolleyes:
Käväisimme eilen Rautapellon kanssa avaamassa hissienskakauden Calpiksessa. Lyhyet mutta tosi hauskat pätkät olivat kehittäneet. Omaan suoritukseeni olen varsin tyytyväinen. Onnistuin pitämään kumipuolen alaspäin enkä mitään isompia ajovirheitä tehnyt. Kolme pätkää oli ja ne ajettiin kolmeen kertaan kukin. Toisella kertaa kolmatta pätkää ajaessa ketjut tippuivat heti alkumatkasta ja loppumatka meni potkutellen, mikä näemmä söi ~6-7 sekuntia sen pätkän ajasta. Sillä olisi päässyt kolme sijaa ylemmäs ja ohi entisestä duunikaverista :eek: No, nyt kävi näin, mutta Messilässä kyllä röykytän sen! Tai sitten en :o