Voisiko äippä perustaa PayPal tilin ja sitäkautta maksaa ostokset. Lienee turvallisin vaihtoehto? Itse olen tilannut muutaman kerran tavaraa, joita ei ole tullut. PayPal on aina hoitanut rahat takaisin tilille.
Printable View
Voisiko äippä perustaa PayPal tilin ja sitäkautta maksaa ostokset. Lienee turvallisin vaihtoehto? Itse olen tilannut muutaman kerran tavaraa, joita ei ole tullut. PayPal on aina hoitanut rahat takaisin tilille.
Viitenumeron jätät tyhjäksi ja sen tilausnumeron laitat siihen verkkopankin viestikenttään.
Tilisiirtoa on käytettävä jos luottoraja kortilla ei riitä. Itse tilasin fillarin kesällä tuolta ennakkomaksulla. Kestää noin kolme päivää kun maksu menee perille.
^OP:lla pystyy ainakin maksamaan Visalle ylimääräistä katetta ja näin saa suoritettua oston Visalla vaikka luottoraja ei riittäisi. Ostorajat pitää muistaa tarkistaa verkkopankista riittäväksi.
K-plussa masterilla ei onnistu vaikka on OP:n kortti.
Kysyitkö, vai kokeilitko? :)
Mä en kysyny, vaan maksoin etukäteen edellisen laskun tili- ja viitenumerolla. Sen jälkeen onnistui maksaa normaalia luottorajaa suurempi ostos heinäkuussa 2014. Sieltä ehti kyllä tuossa välissä tulla kirje kotiin, missä ilmoittivat, että olen maksanut heille liikaa ja pyysivät ilmoittamaan minne sen voi palauttaa. En reagoinut kirjeeseen, kun se tosiaan oli jo käytetty. En ole sittemmin tuolla kokeillut, vaikka kortti on vieläkin, kun ei se mitään maksakaan.
Taas jotain häikkää B-D:n korttimaksamisessa. Muuten loistokauppa mutta maksamisen kanssa on ollut monesti ongelmia. Enkä tosiaankaan jaksa alkaa tilisiirroilla pelaamaan...
Kyllä tuonne uskaltaa tilisiirrolla maksaa, luotettava kauppa. Mutta tämän säikeen voisi yhdistää jo olemassa olevaan Bike-Discountia koskevaan säikeeseen.
Viime aikoina on jäänyt tilaamatta täältä, kun tuntuu, että aina jotain puuttuu valikoimista. Kävin nyt miettimään, että ovatko valikoimat huonontuneet vai onko makuni nirsoontunut? Mutta ihan perustavaraakin puuttuu, että jos haluaisi jostain jonkin halvan sarjan osan, niin ei olekaan kuin jotain selvästi kalliimpaa. Ennen tuli suosittua tätä halpojen postikulujen takia, mutta nythän ne ovat lähes tai ihan samassa kuin useilla muillakin.
Minullakin ostokset tuolta ovat siirtyneet lähes kokonaan Bike-Componentsille sen jälkeen, kun nostivat toimituskuluja. Bike-Componentsin tarjonta on paljon laajempi ja hinnatkin aivan linjassa.
Onko kokemuksia miten tosi painavien pakettien palautus hoidetaan?Tilasin kaksi traineria mutta saaja haluaakin toisen mallin. Paketti painaa 28 kg ja on tosi kookas, joten ihan noin vain sitä ei postiin heitä. Yritin kysyä asiaa bd:stä. Vastaukseksi tuli ihan perus palautusohjeet. Uutta vastausta en ole vielä saanut.
Lähetetty minun LG-D855 laitteesta Tapatalkilla
^ tilasit kaksi ja saaja haluaakin eri mallin? No onpas ongelma. Samalla tavoin palautuu kuin pienempikin paketti. Mikä siinä on vaikeaa?
Itse palautin trainerin ihan samalla tavalla BD:n sivuilta tulsotettavan lapun kanssa kun pienempienkin pakettien kanssa tehny.
Rahat tuli takaisin tilille parissa viikossa. Tässä oli tosin kyse viallisen tuotteen palautuksesta
Hyvää ja nopeaa palvelua sähköpostin kautta. Kysyin vielä erikseen että saako spesiaali hinnan niin lupasivat -10% pyörän hinnasta pois. Maksu kätevästi paypalilla ja maksu täydellä hinnalla ja palauttiivat tuon alennus summan takaisn paypalin kautta. Säästi tässäkin noin 400€ suomen hintoihin verrattuna.
Nimestään huolimatta ei aina läheskään halvin Saksalainen, toimiva puoti aina ollut, joskus jopa nopeakin.
Kumpaa puljua tarkoitat? Bikediscount vai bike-discount? Linkki olisi myös kohteliasta laittaa.
Siis aivan sama liike mielestäni ja eikö otsikko riitä linkiksi?
Ei ole sama liike..
^^Kaksi aivan eri puljua. Ota asioista selvää ennenkuin tulet kommentoimaan?:rolleyes:
Siis tuo bike-discount.de ja hinta oli kyllä sama mitä muut pyysivät nettikaupoissa mutta siihen vielä lisä alennus tuo -10%
Sorry... Bike-Discount on se itsenikin käyttämä...
Tilasin pakan ja tuli alta viikossa. 👍
Hitaaksi on mennyt. Maanantaina tehdylle tilaukselle ei ole tehty mitään. Sen sijaan kilpailijalta eilen kliksuteltu tilaus on jo tulossa kohti Suomea.
Viime tiistaina tilatut romppeet saapui maanantaina joten taitaa olla vaan huono säkä
Lähetetty minun Nexus 5X laitteesta Tapatalkilla