Alkujaan tämän lähetti
Nizcu
Voi h*lvetti k*ustoista sentään! Mikä v*ttu näitä TURKULAISIA riivaa?!?!?? :mad:
Lähdin töistä polkemaan kotia päin, kun tulin risteykseen. Risteyksessä ryhmityin suoraan menevien kaistalle (olin jonon ensimmäinen), kun huomasin sivusilmällä, että oikealle kääntyvien kaistalle tuli auto, vilkaisin että joku ooppelihan se siinä. No valot vaihtuivat vihreiksi ja lähdin menemään reippaasti suoraan, kun tämä sankarikuski oikealle kääntyvien kaistalta pyyhälsikin ihan hipoen eteeni ja samalla pärskäytti isosta kuralammikosta KAIKKI vedet päälleni!
Opelisti jatkoi matkaa kaasuttaen, eikä aiettakaan pysähtyä, vaikka kuinka puin nyrkkiä ja heiluttelin molempia käsiä.
Siinä kohti päässä kilahti niin pahasti, että maastopyörä sai oikeen lentävän lähdön.
Mä siis poljin sen oopelin kiinni parin korttelin päästä ja kun se pysähtyi johonkin parkkiin, niin menin koputtamaan ikkunaan ja KAS sieltähän paljastuikin auton ratista noin 50-vuotias nainen ja selitys oli tämä: "mä mietinkin, että roiskasinkohan mä kaikki kuravedet sun päälle, anteeksi", siinä kohti sanoin "pari valittua sanaa" ja valistin vähän liikennesäännöistä yms.
Tämän kerran annoin olla, sillä en kastunut, kiitos kuoriasun, mikä pitää täysin veden ja -tuulen, mutta ensi kerralla en todellakaan enää malta sanojani ja varmana lähtee pesula-lasku perässä.
Luojan kiitos ja ihme kyllä että maltoin pitää suuni ja puhua asiallisesti, silloin kun minulla keittää, niin teksti ei todellakaan ole painokelpoista tavaraa..