Ukrainalainen peltotyökalu?
Printable View
Oops .. ei ollut tarkoitus avata olutkeskustelusammiota.. taitaa olla jano Turussa.
Varmasti on hauskaa, jos osaa. Jonain vuonna olisi ajatus kokeilla. Opettelen nyt alkuun vapaarattaallisella ja käsijarullisella ajamaan, ehkä sitten kaveriksi käsijarrulla terästetty fiksi, ehkä sitten... Tosin taitaa tän käsivamman seurauksena jäädä pelkoa liikaa, ettei uskalla lainkaan käsijarruttoman puikkoihin. Vaikka ei tällä vauriolla maastopolun tai fiksin kanssa olekkaan mitään tekemistä.
IS: SunnuntaiCylvöjen ikävä päätös: Kuokan hantaaki raapaisi pernaa.
Ei huvita. Torstai porullalenkki, perjantaina humala, la rapula ja su morkkis.
Nyt näyttää sää kyllä pahasti siltä, että Ice Spikerit saa tai siis täytyy ottaa pois. Koko viikoksi sateista ja plussalla asteet myös öisin lupailee Foreca.
Onko muina päivinä ajajia aka vetureita liikenteessä? Tiedän jo etukäteen, että torstaina en pääse tolpalle. Vai kannattaako vaan odottaa kuivempia kelejä suosiolla.
Tänään olisi kai ollut joku kiinteiden kuskien porukkalenkkikin, vai liekö vielä kesken.
Toivottavasti muistivat varoa sadantonnin bemareita.
Kaipa tässä edelleen uskaltaa lähteä fiksillä lenkille? Mulla on kuitenkin ne päivät kaukana, kun olin minkään kansakunnan toivoksi laskettavissa. Ja varon sadantonnin bemareita.
http://www.markosipila.fi/files/cars/car_1296_0.jpg
Turun Sanomat sitten jaksaa yllättää.
Eilisessä lehdessä oli paheksuva juttu kaljanjuonnin ja pyöräilyn yhdistämisestä. Yksivaihteen foorumilta löytynee keskustelua asiasta.
Sunnuntaicyclot tänään? Missä ja milloin? Tulen jos ei Fargon voimansiirron vaihtaminen tuo ongelmia.
Kello 19,Hongkong. Polkua siinä määrin, mitä ajamaan pystyy. Itse arvon Orangin ja Kuokan välillä.
Suo, kuokka ja oranki.
Pehmeitä oli polut, sunnuntaicycloille ominaista tunkkausta harrastettiin huolella. Järvellä ajo sujui aika mukavasti.
Kuokan koeajo ei koitunut fataaliksi. Sanoisin, että On-onen Midge on aivan loistava tanko minimalistipyörään. Täytyy äkkiä päästä hakemaan fiiliksiä sulilta poluilta.