Alkujaan tämän lähetti
Hannu S
Itse tilasin SB6C:n ihan sokkona, pelkästään SB66:n kokemuksien perusteella. SB66 on aika ylivoimaisesti paras pyörä mitä mulla on ollut. Tuo pinkbiken arvostelu SB6C:stä oli tosiaan vähän nihkeä, mutta muut mitä olen lukenut niin ovat kyllä olleet varsin positiivisia. Itselleni riitti se, että sen sanottiin olevan hyvin samantyylinen ajaa kuin SB66... ja tietysti se että näytti kuvissa hienolta :) Nuo hajonneet takahaarukat olivat ymmärtääkseni jotain ensimmäistä erää mitä oli tehty vain jotain 15kpl ja niissä oli virheellinen materiaalivahvuus, en usko että niitä on enää myyntimalleissa. Mutta jos hajoaa niin sitten hajoaa, kai niitä saa uusia. SB66:n epäkeskösysteemi on muuten toiminyt täysin ilman huoltoa 2.5 vuotta nyt, ei mitään ongelmia, toisin kuin monien muiden pyörien normaalit laakerit ja nivelet mitä saa rasvailla kerran kuussa etteivät nitise ja natise. En tiedä onko ollut vaan hyvä tuuri mutta mulla on kova luotto Yetiin tuon uudenkin systeemin suhteen, toivottavasti ei joudu pettymään :)