Power tap ja muut voimamittarit!!
Pesuman, kyllä mä luulen että siinä asteikko sulle riittäisi. Hataran muistini mukaan Greipel vetää loppukirissä lähes 2000 w/5s tms. Veikkaan että aika monella tämän palstan hessuista tekee tiukkaa vetää yli 1500 w/s. Lukekaa se Gogganin kirja niin saattaa avautua hivenen miten sitä wattimittaria voi hyödyntää muutenkin kuin kynnystehoilla treenaamiseen. Lähinnä viittaan siihen osioon jossa vertaillaan eri kestoisten huipputehojen sijoittumista suhteessa keskiarvo dataan. Saattaapi paljastua mahdoliset heikommat osa-alueet, tai sitten ei.
Mä en ikinä ole saavuttanut kestävyysurheilussa mitään enkä saavuta. Erästä pallopeliä olen pelannut SM-sarjassa jota voi korkeintaan baarissa muistella. Jos kävisi enään baareissa. Silti musta on antoisaa seurata paljonko esim. 20 minuutin testi kehittyy kesän aikana ja verrata kuinka paljon on perässä seuran oikeita urheilijoita, tosin se myös masentaa aika ajoin. Myönnän kyllä että ilmankin pärjäisi aivan hyvin tälläinen paskamaha kuntoilija. Kuten pärjäisi myös hyvin ilman aerokiekkoja, hipokuiturunkoa tai viimeisintä osasarjaa. Silti aika monella ne löytyy....
Ei mulla muuta....
Re: Power tap ja muut voimamittarit!!
Lainaus:
Alkujaan tämän lähetti
arctic biker
Muuten, mimmoista tehoa tarvitaan jos ajaa maantievehkeellä tyynessä ja tasasella asfaltilla esim 30 kilsan vauhtia? Noin suunnilleen edes.
Stetsoniarviona jossain 180-200W paikkeilla jos suht rennosti istuu.