Kiva olis jos lähdetään vasta 12.00 ja 13.00 väliin!!!!
Laitaan ilalla viestin miten ja onko jarrun ilmaus onnistunut ja pääsenkö vai ei !!!!
Printable View
1200 voi olla OK! Jos uusia polkuja haluaa etsiä niin Sotkian ja vauhtipuiston väliltä pitäisi löytyä voin laittaa GPSsään muutamia "villejä vinkkejä". Arajärvelle mentäessä on myös vaihtoehtoisia polkuja luontopolulle.Noista en tosin tiedä. Voi tosin tulla melko experimental reissu :D
Olisko vaikka sitten 12:00 startti kohti Arajärven suuntaa siitä Viialan päiväkodin kohdalta. Mä voin tulostella retkikartta.fi:stä kamaa niin tehdään kunnon tiedusteluretki....pitääkö ottaa oikein valot messiin jos menee reissu pitkäksi. :D
Mitäs Atze, ootko tulos messiin? :)
Jepulis olen tulossa, jarrut on kunnossa, kiitos vielä Hiloran taidan kans osta sama bleeding kit mitä sulle on, kaikki soppi mainiosti....
Kävisikö puolen tunnin venytys siihen klo 1230 lähtö, sitten ei tarvi enempää vaimon kanssa tapelle :D, oli muuten vähän v....... päälle kun hän saa tiedon suunnitelmasta :rolleyes:
Valot mukaan ..... oho .... Xisorille on oikein into päälle :D
Tuollaisia polkuja merkkailin aparaattiini. Tiedä sitten onko kaikki ajettavia...
http://www.everytrail.com/view_trip.php?trip_id=417162
Tässäon toteutunut reitti. Arvatakin saattaa kaikkia polkuja ei löydetty. :mad: Kiitokset kuitenkin seurasta jakärsivällisyydestä.
http://www.everytrail.com/view_trip.php?trip_id=417382
Jep kiva oli taas kerran, lunta oli osittain aika mukavasti maassa ja polkeminen välille aika raskas .... Kiitos opastuksesta, en kyllä olisin uskonut että tällä kuitenkin löytyy niin paljon polkuja :). Ja hyvä että Hiloran tietä missä ne ovat :p Harmilista että metsähaku sotketa niin paljon metsä ja polut :mad: muuten olis vanha polku ehkä vielä löytynyt..!
Samoja reissuja vaan lisäääääää :D
Eilisen katumisen seurauksena, huomasin vasta tänään aamulla kun vasenta polvi oli niin kipeä että just ja just pääsen kävelemään. En tiedä, ulkoisesti en näe mitä mutta kipu on aika lailla. (en ole mitä pehmeämuna)
Tai voiko se joku rasitusvamma, mitä johtuu väärästä satulaan asennosta???
Toivottavasti se paranne ilman lääkäri käynti....!
Se kyllä näytti mun silmissä kohtuu pahalta kun kaaduit sitä kiveä vasten...:eek:
Tosiaan taisinkin kysyä, että sattuiko pahasti...
Tosin olen itse niin polvivaivainen, että jos olisin noin kopauttanut polveni kiveen, niin olis lenkki loppunut samantien. :)
Toivotaan, että ei ole mitään vakavampaa ja menoo levolla ohi.
Onkos kukaan lähdössä liikenteeseen viikolla? Näyttää kelit sen verran kurjilta, että en itse vielä tiedä huvittaako tuonne lähteä kuraa nielemään. :)
Torstaina voisi harkita lähtöä jos ei sada ja sunnuntaiksi on näköjään luvassa oikein aurinkoakin.
Tosin tässähän lähti kaikki lumet niin totaalisesti, että tekis mieli laittaa kesäkumit takaisin alle. :D
Kyllä sää näytä aika huonolta tällä viikolla, töissä on sen verran kiiiiiiiiiirre että valolenkki jää mulle vällin ja aitini on vielä kyläilemässä :) Mutta viikonloppu kyllä voitais lähtee. Kävin lääkerille, 1-2 viikko voi kestä että polvi on ihan kivuton :o , mutta joku kevyt lenkki voi onnistua!!!! Mietin kans taas rengasvaihto ......
Itellä taitaa tulla Ruotsin reissu . Menee ajelut ensiviikolle. :(
Atze tuosta ilmaus kitti sulle http://ridefree.fi/forum/viewtopic.php?f=2&t=30927
Okkei, katsellaan viikonloppuna sitten josko kelit antaa myöten ajamiselle...vois vaikka harkita Lempäälän nurkille menoa? :)
Pitäis melkein olla kahdet kiekot niin vois vaihdella vaikka päivittäin nastojen ja kesäkumien välillä....täytyy pistää harkintaan ensi vuodeksi moinen.
Ja haaa matkamies, hyvä että töitä piiisa ...... No toi tuttipullo systeemi en tiedä, avidin setti on kyllä kätevä ja soppiva strokerille...:p
Lempäälä kuulosta ihan ok... pitäis vaan katso mihin suunta, hervantaan tai pirkkalaan......
Toinen setti koko renkaita oli kans jo mielessä, talvi setti ei tarvi silloin olla kauhean expensive :)
Jos ei jaksa lähtee Lempäälään voitais vaikka katso Arajärven länsipuolelle !!!! Kartassa on ainakin polkuja näkyvin.... esim. Vormujärvi -) Laounnutvouri --) Lepolanvouri ---) Oravajärvenvuori ja ..... sinne suunta
http://kansalaisen.karttapaikka.fi/linkki?scale=16000&text=t%C3%A4ll%C3%A4+p%C3%A4in+ jos+....&y=6791008&x=2471892〈=FI vähän kun zoomaille löytyy polkuja aika paljon !!!!
Viialasta sinne asti menne varma 20-30 min. metsäautotietä pitkin ja sunnuntai sää näytä täällä hetkellä http://www.foreca.fi/Suomi/ennuste/4-6 :) ihan ok...
Lämpötilan mukaan vaihdoin kesäkummit jo alle :o
Voisin myös yritä siirtää hiloranin everytrail siivusta tämä Lempäälä-Pirkkala reissu gps-iin. Lempäälän asti pitäis vaan aja autolle....
Itellä oli linkin polku merkattuna viimeksi, mutta kun meni hieman pitkäksi. Voisi olla vaihtoehto ulkoilupolulle.
http://kansalaisen.karttapaikka.fi/l...482258&lang=FI
Sunnuntaista sen verran, että mulle tuli Su.-aamupäivälle pieni ohjelman muutos!!!!! Kaveri tarvi autokatoksen rakentaminen apua ja menen aamupäivälle sinne auttamaan :mad: jos ei sata vettä. Lähtö onnistu minun osalta vasta 12.30 ja 13.00 välille. Jos haluatte jo ajaa edellä Pumparin kauta tulen sitten perälle.....
Kävin iltapäivälle Pumparissa ja vettä on niin paljon metsässä että vois melkein laitta kummisaappaat, pitkospuiden yli oli aikamoista luistelemista .....
Toi sunnuntai muutos on ihan p...... ! Mutta kun kaveri oli meillekin auttamassa kun remontoitiin on pieni velvollisuus. Voitte Xisor ja KHE jo aikaisemin aja, ottakaa vaan puhelin mukaan, minä soitaan sitten kun pääsen ja tulen perä !!!
No huomiseen lähtö Sahurin päiväkodin pihassa klo 12.30 ... arvioitu tutkimusmatkan pituus on noin 50 kilsa tuonne arajärven länsipuolelle ...... Valot olis hyvä ota mukaan jos mene pitkäks ....:D Minä yritän olla ajoissa :rolleyes:
Hauskaa oli jälleen Arajärven ympäristössä vaikka kura lensi ja metsä oli liukas. :)
Hieman eräs innokas isäntämies rajoitti jokamiehen oikeutta, mutta ei se paljon haitannut...tässä ST- reitti:
http://sportstracker.nokia.com/nts/w....do?id=1822022
Hyvä tuuri muuten renkaan kanssa, juuri kun kurvasin siihen Viialan päiväkodin pihaan niin huomasin, että takarengas on tyhjä. :D
Jeps, reissu oli osittain aikamoista kuraleikki mutta kiva oli, hiki tuli ja kilsa kertyi 33, kolmestaan oltiin 3.5 tunti matkalla....
Tutkimusreissu ei o sinne vienyt mihin olisi olut tarkoitus mennä, kun matkan varrella tuli pieniä muutoksia ja umpikuja. Yksi näistä oli kun joku äijä ajoi
Pickupilla metsän perän ja pysähdy meidät.... Kun hänen tekemä polku-metsätietä ei saa kuulema käytä, vaikka yritimme nätisti selvitä hänelle mistä on kyse, ei ole mitä mutta tekemistä ja aja takaisin tuttulle metsäautotietä ja yli puoli tunti meni hukaan:mad: Mitä se oikein on tämä jokamiehen oikeus !!!!!
Ensi kerran otetaan Pulla kahvi mukaan, vaikka sitten saadan vielä joku maastopyörailly etuoikeus kyseille tielle :)
Jees! mukavaa oli vaikka kura vähän lensikin,Kiitokset seurasta ja Atzelle erityis kiitos mun vas jalan aika tuskasen krampin hieronnasta ;o) kotio päästiin ja mun onneksi ei vedetty kokonaan suunniteltua lenkkiä (oltas varmaan vieläkin metässä mun krampaavien jalkojen kanssa ei ne kyllä ennen oo tollasta tehny) . . .
Suositellen Magnesium Disporal 300, saat apteekista, otat 2 pv. ennen lähtö ja sitten vielä kun pääset kotiin. Magnesium auta lihaksen palauttaminen ja krampin syntyminen ei tu niin helposti ... :)
Laitaan vielä linkki reitistä kun niitä nyt saan tehtyhttp://www.everytrail.com/view_trip.php?trip_id=424645
!!!! linkki on korjattu !!!!!
[QUOTE=Atze09;1286401]Suositellen Magnesium Disporal 300, saat apteekista, otat 2 pv. ennen lähtö ja sitten vielä kun pääset kotiin. Magnesium auta lihaksen palauttaminen ja krampin syntyminen ei tu niin helposti ... :)
Jep! huomenna apteekkiin,on niitä tullu joskus naposteltua mutta ku ne loppu niin ei tämmönen dementikko muista hakee uusia:o . . .
itse olen joskus ajanut tuota isouusitalon tietä. meneehän se vähän pihan poikki, mutta.... arajärvestä päin tultaessa ei muistaakseni olut "yksityistie" -merkkiä. puomi tosin, mutta nehän on tehty kierrettäväksi :D
Hejsan!
Morjens ukot:)
Kankee saapui Espanjasta, kisat meni...työläästi:o
Niklas kaatui ekassa kisassa Jerezissä 170km/h vauhdista ja homma keskeytyi luonnollisesti siihen. Onneksi ei tullut vammoja, ainoastaan runsaasti pyöräremonttia.. Seuraava kisaviikonloppu Valenciassa alkoi nihkeästi kun ekassa treenissä tuli jälleen "pikku" mukku noin 140 vauhdista, mies jälleen ok mutta pyörä oli "totally destroyed":D Onneksi oli yli kolme tuntia aikaa korjata ja saatiinkin se vingutin kuntoon seuraavaan treeniin. Tämän jälkeen menikin jo paremmin. Karsimassa oli yli 70 kuskia joista 44 pääsi mukaan, Nikin lähtöpaikka oli vasta 34. mutta maalissa ok sijoitus 18.
Tämä on ihan hyvä suoritus 15v ikäiseltä klopilta, kokemuksen myötä miehenalusta kuullaan vielä.
Itsellä on nyt 3 viikkoa taukoa urheilusta, koitan kellarissa pyöritellä itseäni hereille ennenkuin uskallan lähteä teidän matkaan:o:o
Buenos dias amigo ..:seko:. cómo estas.:). en resumidas cuentas...:seko:. tengamos la viesta entre nosotros cantar a coro ...:cool: E VIVA ESPANJA la lallla e viva espanja:cool:
....ok minä lopettan joo, ajatelin vaan et ei tuu ikävä espanjaan..... Aja vaan muutama päivä siellä kellarissä,, :rolleyes: Mulle ei oikeastan tällä viikkolla mitä päivä onnistu, paitsi lauantaina taida olla pieni valo näkyvin tunnelin toiselle puolelle !!!
Ai mitä ukot !!!!