Ai niin, maastokartat kyseessä. Saisi olla vähän enemmän polkuja näkyvissä kuin tuossa vakiossa.
Printable View
Ai niin, maastokartat kyseessä. Saisi olla vähän enemmän polkuja näkyvissä kuin tuossa vakiossa.
Trailmap varmaan toimii myös Edgen kanssa?
Kyllä toimii. Ohjeet löytyy trailmap.fi
Kiitos, näillä päästiin eteenpäin.
Sent from my iPhone using Tapatalk
Osaako joku sanoa mitä laite kuvassa puuhailee? Ylhäällä tyhjä harmaa palkki ja alhaalla korkeus näyttö joka otettu pois päältä mutta tulee silti välillä esiin. Haluaisin näkymään pelkän kartan nuoliopasteilla.https://uploads.tapatalk-cdn.com/202...45e22c7089.jpg
Sent from my SM-G935F using Tapatalk
En ehkä vaan osaa, mutta jostain syystä Varia RTL515 ei yhdisty automaagisesti 830:aan. Muut anturit yhdistyvät autmaattisesti, kun käynnistän 830:n, mutta Varia vaatii yleensä manuaalisen yhdistämisen. Mitä taikoja pitää tehdä, että sekin yhdistyisi ilman asetusten puolella käyntiä?
Koita poistaa se varia ja parittaa kokonaan uudelleen. Mulla osaa löytää sen kyllä ihan itsekseen. Tosin en muista mikä versio tutkasta mulla on.
Onkos muilla ollut samaan ongelmaa että 830 hukkaa käytössä olevat sensorit(mulla käytössä polkimet, nopeus- ja sykesensori ) hetkeksi ajonaikana, ei ole kauaa pois ihan sekunteja. Ei sinänsä haittaa noin lyhyt aika,
mutta on kyllä taas mielenkiintoinen ominaisuus. Ja onko uusin päivitys(8.20) miten toimiva?
Joo eilen juuri kävi ekan kerran tuon meikäläisen 530 kanssa, ollut jostain huhtikuusta eikä mitään vastaavaa aiemmin. Hukkasi Stagesin ja sitten jäätyi ruutu täysin, nämä siis reippaassa matkavauhdissa. Stoppasin ja mittari ei reagoinut mihinkään nappeihin noin minuuttiin, boottasi sitten itsensä ja kaikki pelitti taas, jatkoin matkaa. Edellisenä iltana tuo uusi päivitys sisään, olisiko siellä rikottu joku kun rakennettu uutta hienoa..Garminin ostajalle ykkösneuvo on ollut aina se "Whatever you do, don't update!" :D
Ei ole 830 vielä temppuillut. Sykkeen kadotti hetkeksi tällä viikolla, mutta olin löysännyt sykeremmiä ennen lenkkiä. Oli snadisti löysällä siis ja kiristämällä parani.
Lähetetty minun SM-A515F laitteesta Tapatalkilla
Joo tämä päivitys(8.20) on kyllä laitteessa, mutta ei asennettuna. Saa siis jäädä asentamatta. Se jäi sanomatta että siis toi oma ongelma sensoreiden hukkaamisesta
on ollut alusta alkaen, eikä siis tapahtunut mitään parempaan/huonompaan suuntaan kun päivitin 8.00 -> 8.10.
Kuulostaa minusta vialliselta laitteelta.
Lähetetty minun SM-A515F laitteesta Tapatalkilla
Mulla alkoi 530 kaatuilemaan kesken lenkin viimeisen päivityksen jälkeen. Jää lisäksi pause tilaan käynnistyessään, eli jos et huomaa boottausta, niin jää pätkä pois. Stnan tunarit.
Olisin muuten samaa mieltä, mutta hoksasin että minähän en tuota laitetta ostanut heti sen ilmestyttyä vaan jälkijunassa ja
latasin sinne 8.00 jo ennen ensimmäistä ajoa. Ja näin ollen hrs:n kirjoituksen perusteella voisin sanoa että ongelma tuli esiin jonkin päivityksen yhteydessä.(yllätys)
Näin ollen en pidä viallisena laitteena ja jos tuo hukkaaminen ei tuosta kasva niin sen merkitys on mitätön minulle.
Viimeisin päivitys 530:sen sisään ja seuraavalla lenkillä Quarq pätkäsi muutaman kerran ja lopulta ei suostunut enää laisinkaan parittamaan kesken ajon.
Ehkä todellinen syy pariston loppuminen, mutta ajoitus niin sopiva et syytän tässä kohtaa Garminia ennen muita toimenpiteitä. Pari viikkoa tuli kuitenkin jaksettua klikkailtua sitä muistuta myöhemmin päivityksen asentamista, mutta ei sekään ole pysyvä ratkaisu.
astukset >toimintoprofiilit>tie>tietonäkymät>kartta>valit se asettelu.
Ja siinä kartta välilehdellä (valitse asettelun yläpuolella) on myös "näytä kork prof" pitäskö se olla harmaana
Sieltä karttavälilehdeltä luulisi löytyvän kyseiseen vaivaan apu,
itselleni on myös pois käytöstä samainen vaakapalkki.
Testaile jos vaikka olis apua
Mikä idea tallennuksen alussa tulevalla Suoritustasolla on? Se on joko punaisella, harmaalla tai vihreällä.
Arvio reaaliaikaisesta kuntotasostasi verrattuna pitempiaikaiseen keskiarvoon. Suoritustasoarvio muodostuu yleensä muutamien minuuttien jälkeen aloituksesta ja silloin se tulee ruudulle hetkeksi näkyviin. Se päivittyy kuitenkin koko lenkin ajan, ja sen saa halutessaan asetuksista yhdeksi tietokentäksi, jos haluaa seurata. Mitä olen jälkikäteisestä datasta katsonut niin saattaa matkan varrella olla aika paljonkin heittelyä.
Täältäpä sitten tarkempaa selvitystä: https://discover.garmin.com/fi-FI/pe...-data/cycling/
^Kiitos vastauksesta ja linkistä, nyt selvisi tuokin.
Kiitokset tobbylle! Sieltähän löytyi vaikka mitä muitakin säätömahdollisuuksia valikoista. Laitteen käytettävyys parani huimasti!
Onko näköpiirissä uusia laiteversioita näistä vekottimista?
Onko muilla ollut ongelmaa, että navigointi ei osaa laskea reittiä? Viiva näkyy kartalla oikein, mutta matkana oli reilu 40 000 km ja opastusta ei tule. Kartan yläreunassa navigointipalkki näkyy vain harmaana. Näissä tapauksissa kyseessä on ollut pitkä reitti, joka on tullut automaattisesti Komootin kautta.
Mulla vaihtui kännykkä samsungista iphoneen niin alkoi nää merisää hälytykset tulla joka lenkillä. Tänään satasen lenkillä tuli 3 kertaa tämä hälytys. Android kännykän käyttäjänä oli tämä sama garmin ollut käytössä 2-3 vuotta eikä mitään turhia ilmoituksia ollu. Vasta Iphonen kanssa rupes herjaamaan.. eikö vieläkään saa näitä pysyvästi pois? Ihan typerä systeemi.
Eikö auta, jos Connectissa kytkee säähälytykset pois tai sitten koko säätoiminnon?
^ei muistaakseni auta. Tästä on aika paljon netissä juttua.
Eiköhän tuo ole jo aika itsestään selvyys googlettaa nykypäivänä kaikki. Tähän ei vain taida googlekaan yksiselitteistä vastausta antaa ja tiedä vaikka joku tietäisi enemmän :)