Huonomuistinen ja ylioptimistinen. Aika onneton yhdistelmä.
Printable View
Tultiin Kuopiosta, Paavo lähti vielä lenkille. Kuulemma huomenna saa levätä. ?!?
Viimeiset kilsat kirjattu. Ei herunnut kahtasataa kilsaa viimeisenä ajopäivänä, vaikka tuli luvattua. No sentään yli 150 km jos se ei riitä niin ei sitten. Viimeinen kisaviikko oli melkein 900 km, vaikka ei niitä oikeita pakkas- ja lumikilsoja, niin kuitenkin kovassa tuulessa ja yksin väännettyinä nuokin tuntuvat vanhan äijän jaloissa. Nyt otetaan ... ja huomenna levätään tuli sitten voitto tai kakkostila.
Niin ja Juice: kyllä varmaan 3 x Lehikoinenkin kuuluisi Tahkossa MTB-Turun alle, vaikka nyt mennäänkin TVC:n nimissä. Anttia yritin houkutella ajamaan 45 km, niin teidän Leevikin olisi saanut ajoseuraa. No poika halusi kuitenkin vielä ajaa vain 25 km. Pia oli rohkea ja ilmottautui 60 km:lle.
Terkut Mallorcalta koko MTB-Turun talvikilometrikisatiimille!
T. Vielä normaaliakin "väsyneempi" Lehisj
Meillä 1 henkilön kirjaukset puuttuvat ja yhdestä ei ole tietoa. Ei-tietoa on luultavasti vähän tai ei ollenkaan (ennakkoilmoitus, tiimikannustusta harrastettu). Toinen puuttuva on 336km. Järjestelmä ei salli kirjauksia tällä hetkellä
Eli tilanne kesken.
Hienoja vääntöjä Talvikilometrikisassa! Onnittelut kaikille.
Varsinkin MTB-Turulle, on loppusijoitus mikä tahansa sekä myös "MTB-Turku kakkosjoukkueelle" FinnHEMS-tiimille ;)
Multa jäi eliseltä kirjaamatta muutama hassu kilsa.
Hauskaa oli vaikka ei ihan hirveästi normaalia enempiä tullut ajettua.
Kyllä se TVC mulle käy yhtäläisesti, tuli vaan haku tehtyä MTB-Turkusen nimissä lainkaan ajattelematta niitä joilla on keltainen paita. Hienoa hienoa lisää porukkaa mukaan, menkää ja imoittautukaa vielä ehtii. Nip.. Nap?
Mahtavaa kun on taas jotakin mitä odottaa.
180 listalta löytyy myös b00t seuran nimellä tuttu nimi. Heija heija
Vuoro/kuukauden vaihtuessa oli kasassa vasta 51 kpl jumiin jääneitä kisakilometrejä, joten jos ja kun tuo kirjausbugi/aprillipila (?) korjataan, niin loppukirjaukset keikkauttanevat tilanteen vielä toisin päin. Soli se mun viiden päivän flunssa, pärk...
No joka tapauksessa kiitokset tiimikavereille hienosta saavutuksesta, eiköhän tuota MTB-Turun linkkiä ole taas klikkailtu ja maine kasvanut, kunniasta nyt niin väliä... :)
Olette te ajaneet hurjia määriä!
Tai, mun käden hajoaminen, tai Bomban selän rikkoutuminen...
Onnitelut Pavelle 3000 ylityksestä. Hurja luku talvikilsoja. Viiden kärki tais jäädä juuri alle 2000. Aika kova tulos mielestäni.
Oli kyse sitten aprillipilasta tai taktikoinnista kirjauksien kanssa, niin jäipähän vähäksi aikaa keikkumaan meidän nimi keulille kun kurvasin varttia vaille kotiin ja pistin omat kilsat sisään.:D
Laskeskelin välityksiä Sheldonin kalkulaattorilla http://sheldonbrown.com/gears/
Ymmärtäisin 29" sinkulan 32/19-välityksen vastaavan 26 tuumaisen 32/17 -settiä. Muistaakseni JiiH ajaa tuolla välityksellä? Ilmeisesti tässä on otettu kaikki huomioon, kun kammen pituuksiakin kysytään?
Kirjaukset toimivat taas. Viimeinen mohikaanimme on selvityksessä, laitoin tekstarinkin. Paljoa ei tule ACT:lle lisää. Jos mitään.
Kiitos joka tapauksessa kisasta! Ei näin paljoa ole koskaan tullut talvella ajettua, kiitos teidän!
T. Juha
Mike Shermannin laskurin avustuksella huomasin, että mullahan on itse asissa aivan liian piiiiitkiä välityksiä 26" maastosinkuloissani (34-18, 36-19), kun vertaa yleisesti käyttämiäni polkuajonopeuksia vs. sopivat kadenssit. Ilmankos niillä on pystynyt ajelemaan mm. noita pakkosatasia talviteillä sekä työmatkoja. :D
Toisaalta 'oikeat' maastovälitykset söisivät tuota pyörän yleiskäyttöisyyttä (työmatkasinkulassa 'talvivälitys' 34-16)...
Tämä pohdiskelu liittyy siihen, että 32/17 on ollut hyvä Tahkopykälä. Tekisi mieli rakentaa koirapyöräilysalsasta kesäksi ripeä sinkula.
Mulla on Karate Monkeyssä 34-16 sunnuntaicyclovälitys, 42 mm nastoilla. Kesällä 29-kumeilla välitys 34-18, jolla meni viimevuoden Tahko.
Metsäsinkulointi on yksinkertaista. Mennään tasaista välityksen suomaa nopeutta ja kun jerkku reisistä loppuu, tunkataan maksimivauhdilla.
Ainakin näin heikkojalkaisen näkökulmasta välitys on aina kompromissi. Kokeilemalla selviää. Lehisj selvinnee hiukan pidemmilläkin tuumilla. :D
Voisin kuvitella myös. Ainakin mitä velolla tullut miehen välityksiä taivasteltua. Pääasia, että aate leviää...
Tahkon spekulaatiot ovat kovassa vauhdissa. Mökkipaikat alkavat olla täynnä (15/16). Mulla on listoilla alla olevat nimet. Suuri osa listasta näkyykin jo ilmoittautuneen Tahkolle. Onko listalla joku joka tietää jo tässä vaiheessa, että ei pääse lähtemään ja siten vapauttaa paikkansa?
Lisäksi multa puuttuu muutama s-postiosoite. Laittakaahan mulle.
Listassa on toivottavasti kaikki nimet jotka mulle on ilmoittautunut???
1 Jarkko Holopainen
2 Aki Korhonen
3 Matti Hallikainen
4 Ville väre
5 Jari Korelin
6 Janne Rosama
7 Tommi Jansson
8 Peter Nylund
9 Paavo Pietilä
10 Teemu Saranpää s-posti uupuu
11 Ville Peltoniemi
12 Janne peippo
13 Juhani Tomminen s-posti uupuu
14 Mika lehtonen
15 mijura s-posti (ja oikeanelämän koko nimi) uupuu
Sääennuste lupaa hyvää hiihtokeliä ensi viikonlopuksi. Pe-la välinen yö taitaa olla hippasen parempi. Onko suunnitelma tarkentunut?
Olisi mukavaa jos saataisiin taas vähän reilumpi porukka nuotiolle. Nuotiopaikka voidaan valita niinkin, että paikalle pääsee myös pyörällä.
Samaten kevätleirille on ollut taas kovin vähän kiinnostusta. Vain 6 henkeä on edes kyselly jotain ja heistä puolet aikeissa tulla ehkä osaksi aikaa. Kertokaapa onko suunnitelmissa vikaa vai pitäisikö olla naamakirjassa, että pääsee piireihin?
Tulin viime vuonna pois naamakirjasta, älä hyvä mies sinne mene. Leirissä ei ole mitään vikaa, päinvastoin! Mutta liukkaat, risat pitkokset ja olematon kunto, en edes kuvittele pärjääväni kyydissä.
Jossain kohtaa kerroin että olen kiinnostunut leiristä. Huomasin kuitenkin että Liedossa on xc kisat lauantaina ja menen sinne itseäni kurjuuttamaan. Tulen mielelläni sunnuntaina kalliobaanalle. Arvostan sitä että porukka jaksaa järjestää yhteistä kivaa ja jatkossa yritän tulla mukaan! Naamakirjassa en ole itsekään, joten en ole piireissä.