Battleship .. Ihan ok toimintapätkä vaikka kovasti huokus ylimielinen jee jee jenkit meininki niinku yleensä ..
Printable View
Battleship .. Ihan ok toimintapätkä vaikka kovasti huokus ylimielinen jee jee jenkit meininki niinku yleensä ..
(Operaatio) Valkyrie.
Nyt vasta sain katottua, aivan loistava pätkä, vaikka tarinan ( läpikotaisin ) tiesikin.
Traitor (2008) tämähän tuntu ihan kunnon leffalta,juonta ja tapahtumia sopivasti. 8,5pist.
Eilen "Notting Hill" :o en todellakaan ole romanttisten komedioiden ystävä, mutta tässä on mukavia hahmoja ja tämmöisistä super-onnellisisa lopuista, niistä mä tykkään :)
Äskö "Uutishuone" viimenen osa. Tässäkin oli kiva loppu, asiat järjestyi. Oon tykänny sarjasta myös siksi että tapahtumat sijoittuu 1970-luvulle, kosolti nostalgiaa tyyliin "tommosta oli kun minä olin pieni".
The Wrestler.
Haven (2004) no eipä kummoinen.
Iron Sky.. Paikoin viihdyttävä, mutta melko pitkäveteinen leffa .. alun 45min. oli aika tuskaa ja junnaamista
The Divide .. http://www.imdb.com/title/tt1535616/ .. eipä täst jääny oikee mitään käteen ..
Pitkä kuuma kesä, Teemalta sunnuntai-iltana. Ihan hauska edelleen, hieman amatöörimäinen, mutta sopii aiheeseen. Wirtasen Toni vetää uskottavan sivuroolin..
( no saipa tätäkin topiccia etsiä...)The Edge - lehtikriitikon mielestä tää on huumoria amerikkalaisukkelit erämaassa, mutta mä tykkään. Olen nähnyt tämän ennekin, mutten muistanut miten kävi. Tää päähenkilö Charles Morse on mun mielestä vaan niin herrasmies loppuun asti, tykkään; Anthony Hopkins on kyllä aina hyvä.
Ja olihan mukana Bart the Bear! ja ihan huikeita erämetsä-maisemia.
*joku päivä sitten Cry Baby. ..eh, aika järkkyjä hahmoja nää muut paitsi suloinen toi pää-pari. Ai Johnnyä jännitti Sweeney Toddissa miten sitä osaa laulaa.... no ihan hyvin se nytkin meni. Yleensä näyttelijöiltä sujuu lauluhommat paremmin kuin varsinaisilta "laulajilta" konsanaan. Johnny oli nuorenakin ihana, mutta tää elokuva oli ihan kamala.
*Haaviston Leeni äskö. Maalaistyttö kaupunkissa, töitä ja parempaa elämää etsimässä ja löytämässä. "Se tavallinen tarina"...mutta hei! tässä oli ihan itkettävän ihana loppu sitten kuitenkin.
*Olen katsellut tv-ykkösen kello viiden laatusarjaa "Opettaja ohjaimissa". On tosi ihana , ihmisläheinen ja opettavainen sarja, samaa luokkaa kuin "Sydämen asialla" tykkään ihan valtavasti tästä.
300 - mä eka luulin että tämä on joku vuosiluku 300eKr tai jotain mutta ilmeisesti spartalais-armeijan miesvahvuus( alussa)? No kummiskii, ihan järkyttävää verenvuodatusta ja antiikin ajan taistoa. Eipä juuri muuta. Ikinä en ole joutunu kääntään päätä pois/silmiä kiinni näin paljo, ei vaan voi katsoa tiettyjä järkkyjä veriroiskuttamisia...hyiiii. Oli pakko katsoa elokuva loppuun, miten kävi kun niin uhmakasta taistoa...
Tänään tulee TAAS "Once Upon a Time in Mexico". Monesko kerta tää on, neljäs? tänä vuonna. Voisivat vaihtaa kelanauhaa ja esittää vaikka Man Who Cried´in, se on paaaaljon kivempi kun tämä.
Lisäys: No kattelin sen sitten. Kun siinä on Johnny. Ja se loppu, "nähdään!"
Non ni, tänään taas elokuva-päivä. Toivo Särkän "Pieni Luutatyttö". No voi että, tämä oli ihana. Tykkään kun lopussa käy oikein hyvin; löytyy hyviä ihmisiä ja rehellisyys ja oikeudenmukaisuus voittaa. Siittä tulee katsojalle hyvän mielen kyyneleet silmiin :)
Guru: Mainio komedia
Kotirauha
Synkkää menoa, jossa hivenen huumoria mukana. Edelmann on kyllä yksi Suomen parhaista näyttelijöistä. Herran musiikkiurasta en ole ihan samaa mieltä ;)
Dark knight rises. Tuli aivan lapsuus mieleen, kun pimeässä huoneessa fikkarin kanssa luin Batmaneita. Odotus oli niin kova, että elokuvan lopussa tunteet taisivat materialisoitua poskelle. ELokuvan laadusta voi olla vaikka mitä mieltä, mutta huono saarnamies ei tee evankeliumista väärää.
Sherlock Holmes: A Game of Shadows Erittäin viihdyttävä elokuva, tykkäsin :)
http://ia.media-imdb.com/images/M/MV...V1._SY317_.jpg
Digiboksilta tuli katseltua joku Neiti Marple. Oikein viihdyttäviä leffoja: johtolankoja ja detaljeja tulee sellaisella yliannostuksella, että vähemmästäkin menee sekaisin. :)
God Bless America tuossa iltapäiväleffana , varsin viihdyttävä vaikkakin heikolla tarinalla ..
pappi lukkari talonpoika vakooja- Hyvän fiiliksen saaneet leffaan mut pikkasen ois voinu olla enempi äksönii.8,5 pist.
Nälkäpeli. Yllättäen pidin, ennakko-odotuksien vastaisesti.
Matkalla (On the road)
Minusta huonompi kuin on mainostettu, pojot 3½
Tower Heist tuli eilen tsekkastua.
Son of rambow. katsomisen arvoista rampoilua.8+
Madagascar 3! Ja vielä 3D:nä.
John Carter .. Oli ihan katottava pätkä ..
Irene Huss - Jagat Vittne.. Ihan ok, on tuossa sarjassa parempiakin.
Yes man vai oliko se Yesman.
Joka tapauksessa pidin...
Taidan olla itsekkin kyllämiehiä;)
Ice Age 4 & Madagascar 3
Marttyyrit(2008) Aikasmoista viiltelyä,ei lapsille sopivaa.8pist.
The hunger games, suosittelen.
Battleship. Efektit oli kohdallaan, eipä muuta mieleen jäävää.
Ehkä USA tarvitsee tällaisia elokuvia...
Muutaman päivän elokuvat:
Get the Gringo
Tykkäsin kovasti, suosittelen
Battleship
Samaa mieltä BONK:n kanssa. Ei tarvi toista kertaa katsoa.
The Hunger Games
Yllättävän hyvä. Tämäkin on katsomisen arvoinen.
Uusimman Batmanin. Ihan katsottava joskin kauhian pitkä elokuva.
Härmä tuli katottua eilen. Vaikka nämä pohjaalaiset leffat alkaakin olla jo vähän käytetty juttu ja usein ne on vielä ennalta-arvattavia, mut silti tämäkin oli todella hyvä.
Voi kun ois Mannerheim leffa annettu tämän tekijöiden tehtäväks ni ois siitäkin tullut jotakin...
Tuon Härmän katsoin toissapäivänä mut itelle ei kyl uponnu alkuunkaan.. Jotenki huokus ylinäyttellyltä ja muutenkin kaikki oli suurta ja ylikorostettua.. Leffa oli pitkä ja itseääntoistava.. No ei aina voi onnistua