Alkujaan tämän lähetti
Jukahia
Wölvhammeri on aikalailla saman kokoinen/muutaman millin tilavampi kuin vastaava shimanon kenkä. Itsellä jalka on leveä ja pituutta on molemmissa 27,5 - 27,8 cm. 44 koon Wölvhammeri menee yhdellä paksulla laskettelusukalla, jolloin varpaille jää vielä pieni liikkumatila. -> Pakkasen painuessa -10 puolelle menee minulla jalkaan OMW:t koska Wölvhammerit kylmenee päältä/kärjistä melko tehokkaasti tuolloin. Mutta toimivat hyvin 0-10 asteen keleillä kun on maassa märkää ja pakkasta jne... Wölvhammerit eivät ole mitkään kisakireät popot, enempi semmoiset mukavat retkeilykengät jotka toimivat hyvin tunkatessa & kävellessäkin.
OMW:t minulla on kokoa 46 ja eivät ole liian isot.. 45 voisi olla jo piukka jos tarvitsee laittaa kaksi sukkaa. -> Samaa mieltä OMW:tä kuin Kipee, jotta semi pehmeä on tuntuma jalkaan tässäkin. Mikä on kengälle suotava kun kengässä on eristettä ympärillä...
Velib:lle voisi toimia NW:n talvitossut hyvin, kun ainakin omani myin pois koska olivat liian pitkät ja kapeat minulle... Koko taisi olla 46 tai jtn 45,5 ja pituutta oli liikaa, mutta jalan reunaa puristi.