Niin on. En vaan periaatteesta maksa niiden toimituskuluja. :)
Toisekseen ton puljun toimitukset tökki joskus.
Samoin mua tökkii se, että luulevat Saksan olevan kansainvälinen ykköskieli.
Printable View
Niin on. En vaan periaatteesta maksa niiden toimituskuluja. :)
Toisekseen ton puljun toimitukset tökki joskus.
Samoin mua tökkii se, että luulevat Saksan olevan kansainvälinen ykköskieli.
Ok. No sitten se tietty rajoittaa :) Saksassa tuntuu englannin käyttäminen olevan muutenkin rajallisempaa, joten itse en ole yllättynyt. Tosin olen aina saanut sieltä hyvää palvelua englanniksi ja saitilta saanut aina tilattua mitä olen tarvinnut. Oletko kysynyt Shock Therapystä? En tosin tiedä postittaako toikka tavaraa miten.
Say what, kyllähä bike-componentsin sivut ihan enklanniks on..
Paitti että kun etsit tuotteista ja protokollista tarkempaa tietoa niin ne tuppaavat usein olemaan teutoniksi.
No on ja ei. Tuotekuvaukset lähes poikkeuksetta saksaa.
Juu, onhan siellä paljon saksaa vaikka laittaisikin kielen englanniksi. Toimitukset ovat itselläni poikkeuksetta olleet nopeita. Ja kun miettii renkaiden hintaa niin ei se niiin iso tikki se toimituskulu enää ole.
Hadley osia ainakin sai Toikan vanhasta paikasta postitse.Tod.näk myös renkaita nykyisestä tilkan putiikista.
Renkaita olen tilaillut paikalliseen http://www.lundberg.fi/index.html jos ei ole ollut suoraan hyllyssä niin parissa päivässä ne ovat olleet noudettavissa.
On niillä nettikauppakin mutta ihan jokaista tuottetta ei näy sivuilla.
Ennen pidin vararengassettiä himassa mutta nykyisin kun saatavuus ja mallien määrä on parantunut reilusti en näe ko.hamstrausta järkevänä.
@Kapu.Löytykö oikeesti tarpeeksi iso kokoinen runko?Taitaa Niner jäädä ajamattomaksi........
Tämä asia jo hoidossa. Suosimme tällä kertaa kotimaista liikettä.
Missä menee alhaisen paineen raja? Kestääkö kumi kyljet rutussa ajelua yhtään? Vähä valskaa sisuri varmaanki venttiilistä nii viime lenkille lähtiessä oli kylet takasessa rutussa ko satulaan istahti, pumppasin varuuksi lisää painetta. Rengas jumbo jim ja paineet oli jotain 0,3-0,4 väliltä. Noin 0,5 olen pitäny ajo paineita normisti.
^Eiköhän nuo ole vielä monelle ihan normi ajopaineet, kai se riippuu vähän kuskinkin painosta.
^^Alhaisen paineen rajahan riippuu kaiken muun ohella myös kuskin painosta?
Mulla "painoa" se 72kg munasillaan(en aja munasillaan, yleensä), ja paineet 0,25/0,35 jos haluan pehmeämmin ajella. 0,5 on mulle jo kivireki.
Kyllä kumi saa ruttuun mennä. Ja joskus pitääkin mennä jos pitoa mielii.
Onko nuo Schwalben terävät nastat näitä ja "alu" -versio? Käytitkö tuollaista Schwalben omaa työkalua asennukseen?
Mistäs löytyy nykyään halvimmat D4:set ilman nastoja, kun ei tunnu käytettyinäkään löytyvän? Ajatus oli laittaa BestGripin nastoja sivuille ja noita Schwalben nastoja keskelle.
Siis Dillinger oli minulla vain lainassa. Nimimerkki Bässi osaa vastata noihin kysymyksiin.
Eikös bike24.de ole melko edullinen? http://www.bike24.de/1.php?content=8...;product=69875
Ei taida noita Schwalben nastoja löytyä ilman työkalua mistään? Paljonkos Tikan nastat 1000 kpl maksoivat toimituskuluineen?
Tuolta tilasin omani, toki nyt näyttää eioota...
http://www.bike24.com/1.php?content=...bp=144;page=15
Jokos nää oli täällä, uutta 45NRTH:lta, 4.6" tires FLOWBEIST & DUNDERBEIST
http://45nrth.com/chronicles/post/540
Jumaleissön, näähän on ku tilauksesta, mitä olen hakenut.
Vähän niinQ Bud & Lou mut kaposemmille haarukoille :)
Bud&Lou ei ole TLR -renkaita, et sillä erotuksella. Toivottavasti noi 45NRTH uutuudet on korkeammalla profiililla kuin GC.
Sent from my iPhone using Tapatalk
Moikka!
Oisko jollakin muistin sopukoissa sellaista passelia slicksiä taikka jotain vee rubber
speedsterin tyyppistä rengasta 24x4 vanteelle? Tulis sellaiseen wannabe sähköfattiin,
kruisinkirenkaaksi. Sellanen muhkee ulkonäkö on hakusessa ja tietty kohtalainen rullaavuus.
No mut hei kiitti isosti edelliselle :)
Turussa toimii kustomipyöriin erikoistunut StyleRide, siellä aika hyvin näköjään noita "kummallisia" rengaskokoja.
Edit: Rullailinpas Classic-Cyclen sivua vähän alas, hyvinhän sielläkin oli leveämpiä. Hämäs ne ekan sivun 2,3 ja 2,0 kapeat.
Kappas vain, tääkin oli hyvä vinkki!
Pitääkin koittaa soitella tuonnepäin, mukava vaihteeksi kotomaan kielellä asioida :)
Ois makee jos tuota speedsteriä alkas saamaan pikkukoossa, olisi paljon pehmosempi ja keveämpi, mitä nämä customirenkaat.
Joskus olen itte raspannut pintaa pois, että saa kevyemmäksi ja kuvion mieluisaksi.
turun ajopyörässä on snowshoe xl 4,7 renkaita hyllyssä..nastareijät löytyy vakiona.
Bike-discountissa ois nyt Kenda Juggernaut SPORT ei proo 4.0 ja 4.5 myynnissä... Aika edukas taittuva kun ovat 35 € ja 50 €
http://www.bike-discount.de/en/buy/k...8992/wg_id-241
Menisköhän tuo 4.5" 82mm vanteella Onone Fattyyn taakse...
^ Luulis menevän 1x10 vaihteistolla.
Mulla on kyllä tuo 2x10 mutta se on nopeasti 1x10 jos pahasti rallaa kiinni...
Onko noista kumeksista porukalla kokemusta... Nyt on Floater ja knardi kiinni... Taka/etu... ja toisaalta sais paremin takana rullata ja edessä pitää...