ma 8.4 tilausvahvistus (kiekkosetti+sälää) ja ma 15.4 kotiovella ilmaisilla posteilla.
Printable View
ma 8.4 tilausvahvistus (kiekkosetti+sälää) ja ma 15.4 kotiovella ilmaisilla posteilla.
Mitenköhän kauan niillä kestää lähettää se pyörä? Mennyt jo 27 työpäivää. Vaikka sanoivat että 3-4 viikkoa pitäisi mennä.
Sunnuntaina tilasin pari pullotelinettä, pumpun, multityökalun ja satulapussukan. Tuli jo tänään iltapäivällä.
Muiltakin (wiggle) tilasin pientä tavaraa ei näkynyt. Rose voitti tämän erän. En tilannut kotomaasta kun väri ja tietty malli ratkaisi.
Oma maantiepyörä tilattu 20.3. ja tällä hetkellä näyttää arvio käsittelylle olevan 9.5. Pitkiä on viikot odotella :)
Mulla ei näy edes tuota tilausta rosen sivuilla. Se vain katosi kolme viikkoa sitten
Jostakin syystä nuo sähköpostiin tulevat koodit ei kelpaa siihen ale-koodikenttään. Olen pari kertaa Jennille asiasta huomauttanut. Kun syöttää sen lisätietokenttään niin huomioivat kyllä veloituksessa. Sama loputulos, mutta olisi kiva että tilausvahvistuksessa olisi loppusumma oikein. Niin ja PayPalin kanssa nuo koodit ei pelaa ollenkaan.
Silti olen kyllä tyytyväinen Rosen palveluun, reklamoin toissapäivänä kun uudesta klossista lohkesi pala, ja uudet näyttää jo olevan matkalla. Ja tuo tuotteiden palautus on kyllä kanssa kätevä. Suomen postikin ihme kyllä tiesi miten homma toimii, vähän epäilin mennä sellaisen viivakoodihässäkän kanssa paikalliseen postiin.
Tässä oma kokemukseni Rosesta. Tilasin pyörän CRS-3100 Di2
7.4.2013 tilaus sisään. Arviotu toimitusaika 1.5.2013
8.4.2013 tilaus vahvistus.
26.4.2013 ilmoitus, että tilaukset lähteneet (kaksi pakettia toisessa tarvikkeita)
3.4.2013 tuli tarvikepaketti
6.5.2013 tuli pyöräpaketti
Pyörä oli ehjä. Mittari oli asennettu valmiiksi samoin juomapullot! Paino piti hyvin paikkaa 6,90kg ilmoitettu ja todellinen paino 59 runkolla juomapullotelineineen,polkimet+mittari 7,6kg
Kaikki oli ok yhtä asiaa lukuunottamatta. Tilasin värin matt/red ja pyörä olikin matt/grey!. Tilausvahvistuksessa oli väri muuttunut erilaiseksi kuin tilasin. Asiasta ei kysytty minulta mitään haluanko eri värisen pyörän vai mitä tehdään. Mikä lie oikea käytäntö? No onneksi pyörän tuli tuolla värillä eikä esim. valkeana silloin olisin lähettänyt pyörän pois. Mielestäni muutokset pitäisi hyväksyttää asikkaalla. Katsotaan nyt mitä mieltä ovat Rosen edustajat asiasta. Eli tarkkana saa olla tilauksen kanssa. Lisäksi muokatun pyörän palauttaminen ei onnistu automaattisesti. Tänään ehdin käydä kokeilemassa ja voin suositella sähkövaihteita kaikille. Täsmällinen toiminta ilman virheitä. Kommentoin lisää kun kokemusta pyörästä tulee.
Olin yhteydessä väärästä väristä ja ensin ei myönetty, että on väärä väri. Tilausvahvistuksessa oli kuulemma matt/grey. Sitten lähetin kopion tekemästäni tilauksesta.
14.5.2013 tuli sähköposti, että on tapahtunut jokin sekaannus. Asiasta neuvoteltiin ja lopputulos oli alennus uudesta maastopyörästä (itse ehdotin), koska olin täpäriä hankkimassa. Eli hyvin hoitivat reklamaation.
vuonna 12 tilasin takavaihtajan korvakkeen ja tilaus on siitä asti roikkunut. Nyt kyselin, että on sitä tuloillaan. Vastauksena lähettivät kyselyn, että pitäisi heille lähetellä turvakoodia.
No en tietenkään lähetä millään suojaamattomalla yhteydellä sellaisia tietoja.
Miksi eivät laita tuotteelle koodia jonka voi klikata ja tiputtaa omaan ostoskoriin ja maksaa. On vaikeeta :seko:
Tilasin Roselta kammet ja keskiön kauppakassipyörääni. Maksoi tilauksen suoraan heidän tilille. Reilun viikon päästä paketti oli haettavissa lähipostissa. Riittävän nopeaa toimintaa tuollakin maksutavalla.
Tuli tätäkin nyt kokeiltua. Positiivinen kokemus! Nettisivut toimii hyvin, siististi pakattu ja tasan viikossa kotiovelle. Ostan varmaan uudestaan täältä.
Sujuva spostikeskustelu (5 viestiä iltapäivän aikana!) suomenkielisen asiakaspalvelijan kanssa. Toimitus viikossa kotiovelle.
Pari kertaa olen osia tilannut ja ei ole ollut mitään valittamista. 1.10 pistin cyclocross pyörän tilaukseen, joten nyt sitten odotellaan uutta menopeliä.
Tänään tuli vahvistusviesti. 17.10 pitäisi olla valmis lähetettäväksi.
Eilen hain pyörän postista. Oli päivällä käynyt oven takana, mutta töissähän mä olin. Pyörään oli ekstrana laitettu juomapulloteline ja juomapullo. Itse tosin käytän juomareppua. Tyytyväinen olen edelleen heidän palveluihin ja jatkossakin uskon ostavani sieltä jotain.
Showroom-pyörä tuli tilattua ja ihan asiallinen kapinehan tuo vaikuttaisi olevan. Tilauksesta jäi aluksi vähän epämääräinen tuntuma, koska kyseessä ei ollut mikään sarjatuote vaan yksittäiskappale, joten tilauksen linkki pyörään ei toiminut lainkaan koska tuote poistui listoilta tilauksen mentyä perille. Vähän jäi mietityttämään, että meniköhän koko tilaus oikein/perille. Kuitenkin kaikki meni hyvin ja pyörä tuli huomattavasti annettua lähetysarviota nopeammin perille asti.
Kuvauksessa mainittiin "pedals: see picture" ja kuvassa oli jotkut simppelit flätit, paketissa ei kuitenkaan ollut minkäänlaisia polkimia mukana. Pitänee kysellä tuosta erikseen, vaikka eipä noilla suurta merkitystä ole.
^Itsekin tilasin reilu vuosi sitten Showroom-pyörän, jossa kuvauksen perusteella oli pieniä maalinaarmuja. Kävi hyvä tsägä, koska Rosen edustaja Jenni oli silloin Saksassa ja kävi tarkastamassa pyörän omin silmin. Eipä noita maalinaarmuja olisi paljain silmin juurikaan nähnyt, jos niistä ei olisi etukäteen huomautettu. Olen kyllä ollut tyytyväinen pyörään ja ainakin omasta mielestäni tein hyvät kaupat. Ennätin printata itselleni kopion pyörän esittelystä, ennenkuin se poistui Rosen sivuilta.
Satula tilattu lauantai-iltana 18.1.
Tuli ilmoitetusti maanantaina 27.1.
Ei mitään murheita.
Pisteet roselle. Käytin rose pisteet kengänsuojiin ja camelbakiin.
Palvelu on aina ollut moitteetonta omalla kohdalla.
Olen tilannut monenlaista roselta enkä ole mitään pisteitä saanut. Vaikkakin asiakashan ne pisteetkin maksavat. Joskus se maksaja voi tietysti olla toinen asiakas.
#IsoEIPlussapisteille
Rosen kauppapolitiikka ihmetellyt kun olen katsellut kiekkoja sieltä niin joko ne on " sold out" tai jos ei se, niin klikkauksen jälkeen tulee "unfortunately not in stock in BIKETOWN". ?? Esim kaikki Shimanon napojen ympärille kasatut kiekot sanoo tuota jälkimmäistä. Ehdin jo innostua Open Pro + 105 mutta miten tuolta mitään ostaa??
Asia ei minulle kuulu mutta miksi ihmeessä haluat ostaa nimenomaan Bocholtsissa sijaitsevasta myymälästä?
Heh, joo, siis se biketown on niiden kivijalkamyymälä, ei se nettiostamista haittaa vaikkei sitä gamaa siellä biketownissa olekkaan.
Tuohon alkuperäiseen viestiin jäi laittamatta että kiekkoihin joita yritin tilata tuli ostoskoriin edellisten lisäksi teksti: "Saatavuus=> Tuote VOI olla myöhemmin saatavilla". Miten tuon nyt sitten käsittää. Hankalaksi tehty tilaaminen tällaiselle palikalle.
eteenpäin, onko kokemusta noista Rosen kasaamista kiekoista muuten? Lueskelin asiakaspalautteita ja aika monissa mainitaan että puolia jätetty löysäksi ja kiekoissa valmiiksi heittoa etc..
Voi rähmä. Sekös ny harmittaa etten tuota ole tietänyt ennen kun ei kauppias sitä edes ehdota.
Minusta eniten harmia aiheuttaa tarjoukset joiden olemassaolon saa tietää vasta jälkeenpäin. Vie kauppiaan uskottavuuden reiluna myyjänä. Ei se raha vaan se periaate, että kaikille sama palvelu. Vaikka minun pärstäkertoimeni onkin alhainen ei se nettikauppias voi sitä tietää ;)
Assoksen housut ja Röcklin hanskat tilattu lauantai-iltana, toimitus työpaikalle torstaina iltapäivälle.
Aina on toiminut kuin rasvattu.
Kävin tuolla kivijalkamyymälässä viime viikolla. Isot on tilat, mutta näytillä ei ole kuin murto-osa mitä nettikaupassa myydään. Kyllä siellä muutaman hetken sai kulutettua ja ilmaiset kahvit nautittiin. Mukaan tarttui ajopaita ja pientä osaa(juomapulloa, sukkaa ym.) Kannattaa käydä jos siellä päin ajelee.