HephaGarminElectrobikeGiant
Sivu 9 / 14 EnsimmäinenEnsimmäinen ... 7 8 9 10 11 ... ViimeinenViimeinen
Näyttää tulokset 241 - 270 / 391

Aihe: Roseversandin/Rose Bikesin palvelusta

  1. #241
    Liittynyt
    06/2010
    Paikkakunta
    Pirkanmaa
    Viestit
    436
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti Hippa Katso viesti
    Onko hyvä liike ja tuleeko tavara nopeasti?
    Itsellä ei ole valittamista, tavara tulee yleensä viikossa ovelle. Plussana suomenkielinen palvelu jos tulee ongelmia.

  2. #242
    Liittynyt
    04/2011
    Paikkakunta
    Seinäjoki
    Viestit
    40
    tiistaina 18.9 tilaus sisään ja tänään 21.9 paketti Suomessa, mutta harmiksi viikonloppu nyt välissä. Kampisarjakin oli puolet halvempi, mitä CRC:ssä.. ja näytti tilausvahvikkeessa olevan yllätyslahjakin mukana

  3. #243
    Liittynyt
    09/2010
    Paikkakunta
    Mikkeli
    Viestit
    207
    Tulipa tilattua polkimet ja kengät tuolta ja toimitukseen tyytyväinen. Tavarat tilasin 14.9 illalla ja 21.9 oli tavarat postissa noudettavissa.

  4. #244
    Liittynyt
    09/2007
    Paikkakunta
    Kotka
    Viestit
    0
    Mulla meni reilu kuukausi kilpurin tilauksesta toimitukseen. Tänä tiistaina sain pyörän. Ajamaan
    en ole päässyt, koska en saanut Shimanon hiilaripolkimiin kuuluvia klosseja mun vanhoihin
    pyöräkenkiin kiinni, ruuvit eivät yltäneet. Rosen tai Shimanon piikkiin sitä tuskin pystyy laittamaan.
    Laitoin pidemmät ruuvit tilaukseen.

    Tilasin reilu viikko sitten mittarin pyörään, juomapullotelineet jne. muuta pientä sälää. Ne tulivat pyörän
    kanssa samaan aikaan, siis noin viikossa. Toistaiseksi ainakin tyytyväinen Roseen ja palveluun, koeajoa toki
    odotellessa.

  5. #245
    Liittynyt
    12/2008
    Viestit
    405
    Tilasin vähän pyöräilykampetta. Kun lähetysilmoitus tuli, huomasin, että yksi tuote jäi jälkitoimitukseen. Maililla kyselin, että mikä on arvioitu toimitusaika, n. 2 vk lupailtiin. Lähetys tuli ja yksi ei niin kallis tuote rikki. Mailia taas kehiin ja vastauksena, että lähettävät uuden, eivätkä pyytäneet rikkinäistä takaisin tai kuvia siitä. Puuttunut, n. lompakon kokoinen tuote tuli ison mapin kokoisessa laatikkossa. Nyt sitten odottelen tuleeko tämä rikkinäisen korvaava tuote yhtä isossa pahvilaatikossa. Plussapalloja siitä, että vastausviive maileihin oli käytännössä nolla. Ja kyllähän tuokin miellyttää, ettei rikkinäistä tuotetta tarvinnut takaisin lähetellä, vaikka ei sillä askartelematta mitään teekään.

  6. #246
    Liittynyt
    09/2011
    Viestit
    1.702
    Muutaman paketin olen tilannut. Tilauksen saapuminen kestänyt aika pitkän ajan, koska olen tilaillut myös tuotteita joidenka varastotilanne on heikohko. Lisäksi olen aina rastittanut koko tilaus kerralla- ruutuun. No se tietysti hidastaa. Kaikki tilatut tavarat ok kunnossa. Se kyllä hieman häiritss, että tilausvahvistus on saksaksi josta ei juurikaan tolkkua saa. Lisäksi aika eksoottisen oloisia sähköpostiosoitteita joilla tilausvahvistus ja seurantailmoitus tulee. Piti oikein googlettaa mikä se roseversand oikein on kun sellaiselta mitään ole tilannutkaan, vaan rosebikeltä. Uskalsin lopulta avata sähäkkäpostin.
    http://yle.fi/elavaarkisto/artikkelit/polkupyorailysta_pitaisi_muodostua_suomalainen_urh eilulaji_102121.html#media=102119

  7. #247
    Liittynyt
    05/2008
    Paikkakunta
    Rajamäki
    Viestit
    4.090
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti Jake_Kona Katso viesti
    Se kyllä hieman häiritss, että tilausvahvistus on saksaksi josta ei juurikaan tolkkua saa.
    Minua häiritsee, että lähettävät katalookinsa englanniksi vaikka olen nimen omaan rastittanut asiointikieleksi Teutonian. Eivät vissiin usko, että sitä täällä osattaisiin vaikka kuinka koitan vakuuttaa.

    Zum Teufel!
    In a world without fences and walls, who needs Gates and Windows?

  8. #248
    Liittynyt
    04/2011
    Paikkakunta
    Lieto
    Viestit
    51
    Samat sanat, kyllä mun mielestä pitäisi saada asioida saksaksi saksalaisten kanssa, eikä mitään pakkoenglantia. Uutiskirjeet tulevat vain suomeksi. Minä sentään ymmärrän sekä englantia että suomea, mutta jollekin Suomessa asuvalle saksalaiselle tuo voi olla todellinen ongelma.

    Tuli muuten sunnuntai-iltana tilatut tavarat tänään perjantaina aamulla. Ja kaikki mukana vaikka yhdessä tuotteessa lukikin kahden viikon toimitusaika kun tilasin. Alles in Ordnung!

  9. #249
    Liittynyt
    03/2012
    Paikkakunta
    Kitee
    Viestit
    6.066
    Siellä Rosella on muuten tää Andrea, jos jonkun niin hänen kanssa tää emailkemia ainakin mulla pelaa.... Kun tuo saksan opiskelu jäi oppikouluaikaan vajavaan puoleen tuntiin niin alkuun kieli työtä teetti mutta nykyään ostan vain nuita teutoonilehtiä, sopivasti luettavaa ennen kun uudet numerot tulee. Sanakirjaakin välillä tarviin ja kielioppimuisteluja myös.
    I väntan på ännu dåligare tidet

  10. #250
    Liittynyt
    03/2012
    Paikkakunta
    Kitee
    Viestit
    6.066
    Mennä viikolla vasta täänkin opin taas uudestaan että kun palauttaa tuotteen ja siihen vaan kirjoittaa kynällä että isompi koko, kiitos. Ja kun sitä väriä ei ollut enää niin tulee jopa kirjeenä kotiin että että client accountissa rahat löytyy, toki olin jo uuden tilauksen tehnyt ja hoitavat homman kun meni vähän ristiin nää jutut. Eli Andrea hoitaa
    I väntan på ännu dåligare tidet

  11. #251
    Liittynyt
    08/2000
    Paikkakunta
    Littoinen
    Viestit
    2.706
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti lansive Katso viesti
    Minua häiritsee, että lähettävät katalookinsa englanniksi vaikka olen nimen omaan rastittanut asiointikieleksi Teutonian. Eivät vissiin usko, että sitä täällä osattaisiin vaikka kuinka koitan vakuuttaa.

    Zum Teufel!
    Sama minua häiritsee. Itselläni saksa on paljon englantia vahvempi ja käytän sitä mieluusti saksalaisten kanssa. Tämä nyt ei kyllä ole iso ongelma.
    ÖRM 2021

  12. #252
    Liittynyt
    05/2011
    Paikkakunta
    Helsinki
    Viestit
    160
    Hmm, mulle on tullut aina Katalog eikä catalogue. Olen kai sitten ollut vain onnekas, kun kaikkiin mahdollisiin paikkoihin ruksimani kielivalinta on oikeasti otettu huomioon.

  13. #253
    Liittynyt
    06/2011
    Paikkakunta
    Pääkaupunkiseutu
    Viestit
    1.708
    Onko kukaan tilaamassa Roselta lähiaikoina Helsingin seudulla? Olisi yksi pikku 1,50€ nippeli, joka pitäisi saada, mutten viitsisi lähes kymmenkertaisesti maksaa postituksesta.

  14. #254
    Liittynyt
    01/2008
    Paikkakunta
    Jkl
    Viestit
    713
    Tilasin äsken Roselta Sidit ja luulin maksaneeni Visalla, kun sen tiedot näpyttelin, mutta sitten tuli tilausvahvistus s-postilla, jossa oli tilinumero, johon maksetaan ja merkintä: Payment method: Cash before delivery

    Tarkoittaako tämä nyt sitä, että valitsin kuitenkin jonkun muun maksutavan ja pitääkin maksaa tilisiirtona?

    Rosen sivulla status tilauksella on ”odottava”.
    ---
    Parempi pipo taskussa kuin oksalla.

  15. #255
    4 pakettia tilattu ja 4 kertaa olen ollut tyytyväinen. Tilaamani tuotteet ovat aina olleet varastossa, eli myös toimitus on ollut hyvä (yleensä sunnuntaina tilattu on jo torstaina tai viimeistään perjantaina kädessä).

  16. #256
    Liittynyt
    09/2011
    Viestit
    1.702

    Roseversand palvelusta

    Lainaus Alkujaan tämän lähetti dILETANTTI Katso viesti
    Tilasin äsken Roselta Sidit ja luulin maksaneeni Visalla, kun sen tiedot näpyttelin, mutta sitten tuli tilausvahvistus s-postilla, jossa oli tilinumero, johon maksetaan ja merkintä: Payment method: Cash before delivery

    Tarkoittaako tämä nyt sitä, että valitsin kuitenkin jonkun muun maksutavan ja pitääkin maksaa tilisiirtona?

    Rosen sivulla status tilauksella on ”odottava”.
    Parhaiten saat selville maksun oikeellisuuden tarkistamalla onko luottokorttimaksu onnistunut. Epäilisin että siinä ollut häikkää/ inhimillinen rastitusvirhe. Tai vaikea sitä on toisen arvailla kun mahdollisuuksia korttimaksun epäonnistumiseen on niin monta
    http://yle.fi/elavaarkisto/artikkelit/polkupyorailysta_pitaisi_muodostua_suomalainen_urh eilulaji_102121.html#media=102119

  17. #257
    Liittynyt
    01/2008
    Paikkakunta
    Jkl
    Viestit
    713
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti dILETANTTI Katso viesti
    Tilasin äsken Roselta Sidit ja luulin maksaneeni Visalla, kun sen tiedot näpyttelin, mutta sitten tuli tilausvahvistus s-postilla, jossa oli tilinumero, johon maksetaan ja merkintä: Payment method: Cash before delivery

    Tarkoittaako tämä nyt sitä, että valitsin kuitenkin jonkun muun maksutavan ja pitääkin maksaa tilisiirtona?

    Rosen sivulla status tilauksella on ”odottava”.
    Kysyin Roselta, missä mennään. Oma moka tuo oli. Ensin ne ilmoitti, että laita vain kortin tiedot omalle Rose-tilille, niin onnistuu. Tsekkasin tuotteen, mutta se oli loppu, joten laitoin vain tiedon sinnepäin, että tuotehan on loppu.

    Vastaus oli: "It's not true. The item is reserved for you". No, ei siinä sitten mitään. Luottokortin tiedot Rosen sivuille ja turvakoodi meni s-postilla eilen. Tänään oli kengät lähteneet liikkeelle. Eli kestivät keskisuomalaista tumpelointia ja hoitivat asian loppuun. Katsotaan, mitä sieltä tulee paketissa.
    ---
    Parempi pipo taskussa kuin oksalla.

  18. #258
    Liittynyt
    09/2012
    Viestit
    133
    HELP: apuja kaivattaisiin palautusoperaatioon!

    En saanut ihan selvää ja varmaa tietoa Rosen sivuilta, että kun palautan vaikkapa kooltaan liian ison paidan Roselle, niin pitääkö siitä ilmoittaa erikseen heille esim. sähköpostilla vai vaan täyttää ja printata se Itellan/Deutsche Postin lomake? Ja oletteko laittaneet mitään saatetta lähetyksen sisälle?

    EDIT: Ah soo, vielä sellaista, että kun en ollut tuota palautusjuttua aiemmin käyttänyt, niin ajattelin sitä kokeilla ja nyt sitten lapussa lukee, että "Palauta ennen 23.2.2013", niin voinkohan printata uuden lapun, jos en ehdikään laittaa Postiin pakettia ennen tuota deadlinea?

    Kiitos ja kumarrus!
    Cabron muokkasi tätä : 22.02.2013 at 09.41

  19. #259
    hiisi Guest
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti Cabron Katso viesti
    En saanut ihan selvää ja varmaa tietoa Rosen sivuilta, että kun palautan vaikkapa kooltaan liian ison paidan Roselle, niin pitääkö siitä ilmoittaa erikseen heille esim. sähköpostilla vai vaan täyttää ja printata se Itellan/Deutsche Postin lomake? Ja oletteko laittaneet mitään saatetta lähetyksen sisälle?
    Ohjeet löytyvät sivulta, ne ovat jopa suomeksi. "Kauppaehdot - Tietoa palauttamisesta - Palautusoikeus".

    http://fi.rosebikes.eu/sisaeltoe/info/kauppaehdot

  20. #260
    Liittynyt
    05/2012
    Paikkakunta
    TRE
    Viestit
    191
    Huhhuh, saapas nähdä kuinka käy!
    Tein eilen puolenyön aikaan tilauksen, ja tänään 9:38 oli tullut jo postia että tilaus on lähetetty.

    Hillittömän nopeaa, nyt vaan tarvii malttaa viikonlopun ylitse koska postikusti kilkuttelee ovella

    Tilasin tämän:
    http://fi.rosebikes.eu/tuote/xtreme-...d-2/aid:197652
    Ride happy!

  21. #261
    ^ Kerro sitte pysyykö pystyssä vai rojahtiko pyörät alas

  22. #262
    Liittynyt
    09/2008
    Paikkakunta
    Kulju
    Viestit
    195
    Tilasin lauantaina -50% takin ja hinnan jäädessä yli 50€ oli vielä tiedossa 10€ alennus, jonka koodi oli tullut aikaisemmin sähköpostiin. Onnistuin jotenkin säheltämään sen kanssa, enkä sitten saanut sitä syötettyä ollenkaan. Laitoin asiasta viestiä Rosen suomenkieliseen asiakaspalveluun. Tänään sitten Jenni vastasi, että 10€ palautetaan luottokorttitilille. Mielestäni erittäin asiallista palvelua.

  23. #263
    Liittynyt
    05/2012
    Paikkakunta
    TRE
    Viestit
    191
    Otanpa pikkuisen takaisinpäin tuota ekaa hehkutusta, koska tulkittuani väärin kuljetuskuriirin sivuja, ei tuo mun paketti ole lähtenytkään matkaan vielä
    Joko saa siis alkaa olla kärsimätön?
    Haluaisin jo kovasti päästä testaamaan miten tuo oikiasti voi jaksaa pitää meikäläisten kulkupelejä luvatun mukaisesti
    Ride happy!

  24. #264
    Liittynyt
    05/2012
    Paikkakunta
    TRE
    Viestit
    191
    Ei pitäisi puhua ennenkuin on faktat tiskissä, elikkäs olikin vain kyse DHL:n seurannan olemattomuudesta ja meikäläisen väärinymmärryksestä..
    Eilen saapui erillispakettina ensitilaajan lahja ja läjä kuvastoja, ja tänään postipoika sitten rimpauttikin ovikelloa seuranaan itseä (minua siis) pidempi paketti.

    Ensivaikutelma on suht positiivinen, vaikka tuntuukin että oman katon ja lattian välinen etäisyys on ihan kettumaisista syistä jotakin säätötolpan säätöjen väliltä, mutta josko varovaisesti lisäkumia palojen alle?

    En saanut härvettä suoraan ollenkaan ilman apua, joten varsinaiset pyörän kanssa tapahtuneet kokeilut täytyy raportoida myöhemmin.
    Ei vielä ainakaan harmita, vaikka olenkin 45 € köyhempi. Aika pieni summa jos tuo tosiaan pelittää vaaditulla tavalla.
    Ride happy!

  25. #265
    Liittynyt
    09/2011
    Viestit
    1.702

    Roseversand palvelusta

    Toimitukset olleet lähellä täydellisyyttä, mutta nettisivujen selkeys ja tietomäärä tuotteista sekä valikoima välillä tökkinyt/rajoittanut ostoja/tilaushalukkuutta. Hinta on aina ollut selkeä ja luotettava. Rose-pyöriä 1 kona-pyöriä 3
    http://yle.fi/elavaarkisto/artikkelit/polkupyorailysta_pitaisi_muodostua_suomalainen_urh eilulaji_102121.html#media=102119

  26. #266
    Liittynyt
    06/2011
    Paikkakunta
    Pääkaupunkiseutu
    Viestit
    1.708
    Toimi kuin junan vessa. Tosin hävisi puoli päivää kuljetuksessa Bike-Componentsille. Itellan kaveri toi Rosen paketin, kilpailijan joku lähettipalvelu.

    edit. 1½ päivää hävisi, sillä kilpailevan kuriiri oli jo pe käynyt oven takana. Nooh, päivä sinne tänne.
    Halloo halloo muokkasi tätä : 13.03.2013 at 14.31

  27. #267
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti Halloo halloo Katso viesti
    Toimi kuin junan vessa.
    Näin itsekkin kuvailisin palvelua. Paketti tuli alle viikossa (tiistai-iltana tilaus menemään, posteljooni ovella tiistaiaamuna). Uuden asiakkaan lahjana tuli semmoinen gymbag-reppu, mihin nipinnapin mahtuu neliseiskat.

  28. #268
    Liittynyt
    05/2012
    Paikkakunta
    TRE
    Viestit
    191
    Köpöinen kännykamerakuva, mutta tällä mallilla meilläpäin on nyt pyörät melkein viikon jo roikkuneet ilman merkkejä alastulemisesta.

    https://fbcdn-sphotos-a-a.akamaihd.n...01751444_n.jpg

    Eihän tuo keppi nyt mikään varsinainen silmänilo ole, mutta ei kyllä vaatinut varsinaisesti muuta kasaamista kuin kannatinkoukkujen ruuvaamista sopivalle korkeudelle.
    Helppoa ja halpaa, voisin jo suositella varovaisesti tätä
    Ride happy!

  29. #269
    Liittynyt
    10/2010
    Paikkakunta
    Helsinki
    Viestit
    66
    Kolme viikkoa sitten laitoin tilaukseen pyörän. Samana päivänä tuli tilausvahvistus. Ja rosen sivulla näkyi tilaukseni. Tänään kävin katsomassa aamulla tilausta rosen sivulla mutta nytten iltapäivällä se oli hävinnyt. Mikähän ihme homma mahtaa olla kyseessä?

  30. #270
    Liittynyt
    09/2011
    Viestit
    1.702
    Minunkaan pyöräni, joka on tilattu maksettu ja toimitettu/ajettu, ei näy omissa tilauksissani. Kai siellä on joku deletoinut hieman väärää valikkoa

Kirjanmerkit

Viestin säännöt

  • Käyttäjä ei voi aloittaa uusia viestiketjuja
  • Käyttäjä ei voi vastata viesteihin
  • Käyttäjä ei voi liittää liitetiedostoja
  • Käyttäjä ei voi muokata viestejään
  •