tiistaina 18.9 tilaus sisään ja tänään 21.9 paketti Suomessa, mutta harmiksi viikonloppu nyt välissä. Kampisarjakin oli puolet halvempi, mitä CRC:ssä.. ja näytti tilausvahvikkeessa olevan yllätyslahjakin mukana![]()
Tulipa tilattua polkimet ja kengät tuolta ja toimitukseen tyytyväinen. Tavarat tilasin 14.9 illalla ja 21.9 oli tavarat postissa noudettavissa.
Mulla meni reilu kuukausi kilpurin tilauksesta toimitukseen. Tänä tiistaina sain pyörän. Ajamaan
en ole päässyt, koska en saanut Shimanon hiilaripolkimiin kuuluvia klosseja mun vanhoihin
pyöräkenkiin kiinni, ruuvit eivät yltäneet. Rosen tai Shimanon piikkiin sitä tuskin pystyy laittamaan.
Laitoin pidemmät ruuvit tilaukseen.
Tilasin reilu viikko sitten mittarin pyörään, juomapullotelineet jne. muuta pientä sälää. Ne tulivat pyörän
kanssa samaan aikaan, siis noin viikossa. Toistaiseksi ainakin tyytyväinen Roseen ja palveluun, koeajoa toki
odotellessa.
Tilasin vähän pyöräilykampetta. Kun lähetysilmoitus tuli, huomasin, että yksi tuote jäi jälkitoimitukseen. Maililla kyselin, että mikä on arvioitu toimitusaika, n. 2 vk lupailtiin. Lähetys tuli ja yksi ei niin kallis tuote rikki. Mailia taas kehiin ja vastauksena, että lähettävät uuden, eivätkä pyytäneet rikkinäistä takaisin tai kuvia siitä. Puuttunut, n. lompakon kokoinen tuote tuli ison mapin kokoisessa laatikkossa.Nyt sitten odottelen tuleeko tämä rikkinäisen korvaava tuote yhtä isossa pahvilaatikossa.
Plussapalloja siitä, että vastausviive maileihin oli käytännössä nolla. Ja kyllähän tuokin miellyttää, ettei rikkinäistä tuotetta tarvinnut takaisin lähetellä, vaikka ei sillä askartelematta mitään teekään.
Muutaman paketin olen tilannut. Tilauksen saapuminen kestänyt aika pitkän ajan, koska olen tilaillut myös tuotteita joidenka varastotilanne on heikohko. Lisäksi olen aina rastittanut koko tilaus kerralla- ruutuun. No se tietysti hidastaa. Kaikki tilatut tavarat ok kunnossa. Se kyllä hieman häiritss, että tilausvahvistus on saksaksi josta ei juurikaan tolkkua saa. Lisäksi aika eksoottisen oloisia sähköpostiosoitteita joilla tilausvahvistus ja seurantailmoitus tulee. Piti oikein googlettaa mikä se roseversand oikein on kun sellaiselta mitään ole tilannutkaan, vaan rosebikeltä. Uskalsin lopulta avata sähäkkäpostin.
http://yle.fi/elavaarkisto/artikkelit/polkupyorailysta_pitaisi_muodostua_suomalainen_urh eilulaji_102121.html#media=102119
In a world without fences and walls, who needs Gates and Windows?
Samat sanat, kyllä mun mielestä pitäisi saada asioida saksaksi saksalaisten kanssa, eikä mitään pakkoenglantia. Uutiskirjeet tulevat vain suomeksi. Minä sentään ymmärrän sekä englantia että suomea, mutta jollekin Suomessa asuvalle saksalaiselle tuo voi olla todellinen ongelma.
Tuli muuten sunnuntai-iltana tilatut tavarat tänään perjantaina aamulla. Ja kaikki mukana vaikka yhdessä tuotteessa lukikin kahden viikon toimitusaika kun tilasin. Alles in Ordnung!![]()
Siellä Rosella on muuten tää Andrea, jos jonkun niin hänen kanssa tää emailkemia ainakin mulla pelaa.... Kun tuo saksan opiskelu jäi oppikouluaikaan vajavaan puoleen tuntiin niin alkuun kieli työtä teetti mutta nykyään ostan vain nuita teutoonilehtiä, sopivasti luettavaa ennen kun uudet numerot tulee. Sanakirjaakin välillä tarviin ja kielioppimuisteluja myös.
I väntan på ännu dåligare tidet
Mennä viikolla vasta täänkin opin taas uudestaan että kun palauttaa tuotteen ja siihen vaan kirjoittaa kynällä että isompi koko, kiitos. Ja kun sitä väriä ei ollut enää niin tulee jopa kirjeenä kotiin että että client accountissa rahat löytyy, toki olin jo uuden tilauksen tehnyt ja hoitavat homman kun meni vähän ristiin nää jutut. Eli Andrea hoitaa![]()
I väntan på ännu dåligare tidet
Hmm, mulle on tullut aina Katalog eikä catalogue. Olen kai sitten ollut vain onnekas, kun kaikkiin mahdollisiin paikkoihin ruksimani kielivalinta on oikeasti otettu huomioon.
Onko kukaan tilaamassa Roselta lähiaikoina Helsingin seudulla? Olisi yksi pikku 1,50€ nippeli, joka pitäisi saada, mutten viitsisi lähes kymmenkertaisesti maksaa postituksesta.
Tilasin äsken Roselta Sidit ja luulin maksaneeni Visalla, kun sen tiedot näpyttelin, mutta sitten tuli tilausvahvistus s-postilla, jossa oli tilinumero, johon maksetaan ja merkintä: Payment method: Cash before delivery
Tarkoittaako tämä nyt sitä, että valitsin kuitenkin jonkun muun maksutavan ja pitääkin maksaa tilisiirtona?
Rosen sivulla status tilauksella on ”odottava”.
---
Parempi pipo taskussa kuin oksalla.
4 pakettia tilattu ja 4 kertaa olen ollut tyytyväinen. Tilaamani tuotteet ovat aina olleet varastossa, eli myös toimitus on ollut hyvä (yleensä sunnuntaina tilattu on jo torstaina tai viimeistään perjantaina kädessä).
http://yle.fi/elavaarkisto/artikkelit/polkupyorailysta_pitaisi_muodostua_suomalainen_urh eilulaji_102121.html#media=102119
Kysyin Roselta, missä mennään. Oma moka tuo oli. Ensin ne ilmoitti, että laita vain kortin tiedot omalle Rose-tilille, niin onnistuu. Tsekkasin tuotteen, mutta se oli loppu, joten laitoin vain tiedon sinnepäin, että tuotehan on loppu.
Vastaus oli: "It's not true. The item is reserved for you". No, ei siinä sitten mitään. Luottokortin tiedot Rosen sivuille ja turvakoodi meni s-postilla eilen. Tänään oli kengät lähteneet liikkeelle. Eli kestivät keskisuomalaista tumpelointia ja hoitivat asian loppuun. Katsotaan, mitä sieltä tulee paketissa.
---
Parempi pipo taskussa kuin oksalla.
HELP: apuja kaivattaisiin palautusoperaatioon!
En saanut ihan selvää ja varmaa tietoa Rosen sivuilta, että kun palautan vaikkapa kooltaan liian ison paidan Roselle, niin pitääkö siitä ilmoittaa erikseen heille esim. sähköpostilla vai vaan täyttää ja printata se Itellan/Deutsche Postin lomake? Ja oletteko laittaneet mitään saatetta lähetyksen sisälle?
EDIT: Ah soo, vielä sellaista, että kun en ollut tuota palautusjuttua aiemmin käyttänyt, niin ajattelin sitä kokeilla ja nyt sitten lapussa lukee, että "Palauta ennen 23.2.2013", niin voinkohan printata uuden lapun, jos en ehdikään laittaa Postiin pakettia ennen tuota deadlinea?
Kiitos ja kumarrus!
Cabron muokkasi tätä : 22.02.2013 at 09.41
Ohjeet löytyvät sivulta, ne ovat jopa suomeksi. "Kauppaehdot - Tietoa palauttamisesta - Palautusoikeus".
http://fi.rosebikes.eu/sisaeltoe/info/kauppaehdot
Huhhuh, saapas nähdä kuinka käy!
Tein eilen puolenyön aikaan tilauksen, ja tänään 9:38 oli tullut jo postia että tilaus on lähetetty.
Hillittömän nopeaa, nyt vaan tarvii malttaa viikonlopun ylitse koska postikusti kilkuttelee ovella
Tilasin tämän:
http://fi.rosebikes.eu/tuote/xtreme-...d-2/aid:197652
Ride happy!
^ Kerro sitte pysyykö pystyssä vai rojahtiko pyörät alas![]()
Tilasin lauantaina -50% takin ja hinnan jäädessä yli 50€ oli vielä tiedossa 10€ alennus, jonka koodi oli tullut aikaisemmin sähköpostiin. Onnistuin jotenkin säheltämään sen kanssa, enkä sitten saanut sitä syötettyä ollenkaan. Laitoin asiasta viestiä Rosen suomenkieliseen asiakaspalveluun. Tänään sitten Jenni vastasi, että 10€ palautetaan luottokorttitilille. Mielestäni erittäin asiallista palvelua.
Otanpa pikkuisen takaisinpäin tuota ekaa hehkutusta, koska tulkittuani väärin kuljetuskuriirin sivuja, ei tuo mun paketti ole lähtenytkään matkaan vielä
Joko saa siis alkaa olla kärsimätön?
Haluaisin jo kovasti päästä testaamaan miten tuo oikiasti voi jaksaa pitää meikäläisten kulkupelejä luvatun mukaisesti![]()
Ride happy!
Ei pitäisi puhua ennenkuin on faktat tiskissä, elikkäs olikin vain kyse DHL:n seurannan olemattomuudesta ja meikäläisen väärinymmärryksestä..
Eilen saapui erillispakettina ensitilaajan lahja ja läjä kuvastoja, ja tänään postipoika sitten rimpauttikin ovikelloa seuranaan itseä (minua siis) pidempi paketti.
Ensivaikutelma on suht positiivinen, vaikka tuntuukin että oman katon ja lattian välinen etäisyys on ihan kettumaisista syistä jotakin säätötolpan säätöjen väliltä, mutta josko varovaisesti lisäkumia palojen alle?
En saanut härvettä suoraan ollenkaan ilman apua, joten varsinaiset pyörän kanssa tapahtuneet kokeilut täytyy raportoida myöhemmin.
Ei vielä ainakaan harmita, vaikka olenkin 45 € köyhempi. Aika pieni summa jos tuo tosiaan pelittää vaaditulla tavalla.
Ride happy!
Toimitukset olleet lähellä täydellisyyttä, mutta nettisivujen selkeys ja tietomäärä tuotteista sekä valikoima välillä tökkinyt/rajoittanut ostoja/tilaushalukkuutta. Hinta on aina ollut selkeä ja luotettava. Rose-pyöriä 1 kona-pyöriä 3
Toimi kuin junan vessa. Tosin hävisi puoli päivää kuljetuksessa Bike-Componentsille. Itellan kaveri toi Rosen paketin, kilpailijan joku lähettipalvelu.
edit. 1½ päivää hävisi, sillä kilpailevan kuriiri oli jo pe käynyt oven takana. Nooh, päivä sinne tänne.
Halloo halloo muokkasi tätä : 13.03.2013 at 14.31
Köpöinen kännykamerakuva, mutta tällä mallilla meilläpäin on nyt pyörät melkein viikon jo roikkuneet ilman merkkejä alastulemisesta.
https://fbcdn-sphotos-a-a.akamaihd.n...01751444_n.jpg
Eihän tuo keppi nyt mikään varsinainen silmänilo ole, mutta ei kyllä vaatinut varsinaisesti muuta kasaamista kuin kannatinkoukkujen ruuvaamista sopivalle korkeudelle.
Helppoa ja halpaa, voisin jo suositella varovaisesti tätä![]()
Ride happy!
Kolme viikkoa sitten laitoin tilaukseen pyörän. Samana päivänä tuli tilausvahvistus. Ja rosen sivulla näkyi tilaukseni. Tänään kävin katsomassa aamulla tilausta rosen sivulla mutta nytten iltapäivällä se oli hävinnyt. Mikähän ihme homma mahtaa olla kyseessä?
Minunkaan pyöräni, joka on tilattu maksettu ja toimitettu/ajettu, ei näy omissa tilauksissani. Kai siellä on joku deletoinut hieman väärää valikkoa![]()
Kirjanmerkit