Helsingin kuvarastit
Collapse
X
-
Vanha oli Eläintarhantien ja Ensi linjan risteyksestä, taustalla Helsingin kaupungin henkilöstöhallinnon talo (karttalinkki):

Uudesta tuli melko helppo -- toivottavasti ei tule ryysistä:
Last edited by Antti Salonen; 24.07.2014, 12.48.Reaktor Stanga Racing | #fillarifoorumi @ IRCnet
Comment
-
Rauhallista oli Resiinakujalla Pasilassa.

Uusi:

Eilen tälle paikalle kuului kovaääninen musiikki ja yleisön huuto. Olisi esiintyjä saattanut kovempaakin toki soittaa, ainakin maineensa puolesta.
Comment
-
Vanha oli Kulosaaren sillalta, taustalla Kalasataman työmaamonttu (karttalinkki) -- Suvilahdessa esiintyi siis ainakin aiemmin maailman äänekkäin laulu- ja soitinyhtye Manowar.

Uusi:
Reaktor Stanga Racing | #fillarifoorumi @ IRCnet
Comment
-
Vanha https://maps.google.fi/maps/ms?msid=...10847,0.033023 VR konepaja alueella, Aleksis kivenkadun ja teollisuuskadun välissä.
Uusi:
Comment
-
Vanha: "Olen itä olen länsi" Talinrannassa

Uusi:

Jänöjussi katselee sinistä kuntoilulaitevalikoimaa ja kuuntelee jalkapallo-ottelua.
Takana kuvassa häämöttää jalkapallokentän katsomo. Samasta katsomosta voisi seurata kiikareilla varmaan golfiakin.
Comment
-
Comment
-
En liian helposta tiedä, mutta itse tuosta paljon kulkevana tunnistin kyllä heti. Olin menossa hakemaan Talin rastia kun tarkistin vielä, ettei sitä vain ollut joku muu hakenut, ja suuntasinkin sitten Meilahteen.Reaktor Stanga Racing | #fillarifoorumi @ IRCnet
Comment
-
Comment

Comment