^ Eli varastettiin ja löytyi. Toivottavasti ei tullut vaurioita.
Varastetut pyörät
Collapse
X
-
-

Marin Eldridge Grade
Varastettiin keskiviikkona 5.9.2012 klo 18:50-21:15 välisenä aikana Helsingistä, Urho Kekkosen katu 5B:n kohdalta, Kampin kauppakeskuksen pyörätelineestä aivan Tavastiaa vastapäätä.
Pyörässä on DT Swiss 240S navat ja Time Atac Alium -lukkopolkimet. Race Face satulatolppa, selle italia satula, Shimano XT yhdistetyt vaihde- ja jarrukahvat, Shimano LX Hollowtech II -kammet, XT-takavaihtaja.
Kaikki havainnot otetaan erittäin kiitollisena vastaan. sparkkinen ät gmail.com.Last edited by Vieras; 14.09.2012, 20.45.
Comment
-
Eipä tunnu ainakaan Espoon poliisia paljon kiinnostavan varastetut pyörät. Olen nyt viimeisen kuukauden aikana ilmoittanut poliisille neljästä lastenpyörästä ja kolmesta aikuisten pyörästä jotka on ilmiselvästi varastettu eli löytyneet ojaan tai tien viereen puskaan heitettynä.
Tuntomerkit ja runkonumerot olen ilmoittanut sekä paikan missä pyörät ovat ja esittänyt toivomuksen että jos maijapartio on liikkeellä niin kävisivät hakemassa kun itse ei oikein polkupyörän kanssa viitsi niitä pyöriä lähteä Kilon poliisiasemalle viemään.
Eilen lenkillä ollessa oli vielä nuo kaikki pyörät siellä missä olivat kun niistä ilmoitin.
Comment
-
^ "#¤tu me niitä jakseta hakea, mihin ne muka laittettais. Vakuutuksesta on rahansa saaneet jo, mikä kiire niillä on."
Comment
-
Kilon poliisin isoon löytötavaratoimiston halliin ja sitten kaksi kertaa vuodessa myydään huutokaupalla.Alkujaan tämän lähetti Halloo halloo Katso viesti^ "#¤tu me niitä jakseta hakea, mihin ne muka laittettais. Vakuutuksesta on rahansa saaneet jo, mikä kiire niillä on."
Comment
-
Alkujaan tämän lähetti Pyörällä ja autolla Katso viestiEipä tunnu ainakaan Espoon poliisia paljon kiinnostavan varastetut pyörät. Olen nyt viimeisen kuukauden aikana ilmoittanut poliisille neljästä lastenpyörästä ja kolmesta aikuisten pyörästä jotka on ilmiselvästi varastettu eli löytyneet ojaan tai tien viereen puskaan heitettynä.
Tuntomerkit ja runkonumerot olen ilmoittanut sekä paikan missä pyörät ovat ja esittänyt toivomuksen että jos maijapartio on liikkeellä niin kävisivät hakemassa kun itse ei oikein polkupyörän kanssa viitsi niitä pyöriä lähteä Kilon poliisiasemalle viemään.
Eilen lenkillä ollessa oli vielä nuo kaikki pyörät siellä missä olivat kun niistä ilmoitin.
Jos suinkin on viitseliäisyyttä, Fillaristit-sivustolla voi merkitä varkaiden hylkäämiä pyöriä karttaan:
Fillaristit on yhteisöllinen nettipalvelu pyöräilijöille, jossa voit löytää ja jakaa pyöräilyreittejä ja -paikkoja. Liity mukaan!
(Ja jos sattumoisin noista kolmesta aikuisten pyöristä joku on vihreä Tunturi Kayapo, jonka runkonumero päättyy ...8915L, olisin kiitollinen jos laittaisit yv:tä...)Oletko nahnyt varastettua fillariani?
Metallinvihrea -97 Tunturi Kayapo
-hopeinen 70mm Marzocchi keula
-hollowtech keskio
-mustat DMR V8 avopolkimet
Comment
-
Ja mikä idea tuollaisessa palvelussa on? Että joku toinen epärehellinen voi käydä poimimassa pyörän parempaan talteen tai varaosia omaansa? Ei tehdä tätä nyt liian helpoksi varkaille..Alkujaan tämän lähetti JK71 Katso viestiRule #6 // Free your mind and your legs will follow.
Comment
-
Ei valitettavasti ollut yksikään noista aikuisten pyöristä vihreä tunturi.Alkujaan tämän lähetti JK71 Katso viestiJos suinkin on viitseliäisyyttä, Fillaristit-sivustolla voi merkitä varkaiden hylkäämiä pyöriä karttaan:
Fillaristit on yhteisöllinen nettipalvelu pyöräilijöille, jossa voit löytää ja jakaa pyöräilyreittejä ja -paikkoja. Liity mukaan!
(Ja jos sattumoisin noista kolmesta aikuisten pyöristä joku on vihreä Tunturi Kayapo, jonka runkonumero päättyy ...8915L, olisin kiitollinen jos laittaisit yv:tä...)
Comment
-
No niinhän mä ilmoitinkin ja annoin vielä runkonumerot sekä tuntomerkit ja koordinaatit missä pyörät on. Löytötavaratoimistoon on paha lähteä viemään kun on itse liikkeellä polkupyörällä.Alkujaan tämän lähetti Jake_Kona Katso viestiVarkaiden hylkimät pyörät voi ilmoittaa poliisille tai viedä löytötavaroiden vastaanottoon
Comment
-
Nonji, aamulla taas oli tuttu näky kerrostalon takapihalla, useita pyöriä lähteny jonku mukaan, mukaanlukien mun vanha pikku-Felt. Pari kuukautta sitten lähti Jopo, ja jostain syystä uus ei ollu kelvannu, vaikka samalla lukolla olivat kiinni. Feltin menetys ei rahallisesti oo suuri, mutta meni siinä mukana tietty lukkopolkimet yms, ja tietty nyt oon ilman jäykkäperää..Paikka siis Tampereen Tammela.
Comment
-
Turun Kauppatori torstai 13.9. klo 21-23.30 välisenä aikana.
Crescent Yotta vm. 2011
Kyseistä Crescentin mallia ei ole minun infojeni mukaan myyty Suomessa ollenkaan ainakaa kyseisenä oranssi-valkoisena ja vuotena 2011, tai otettu Suomen myyntivalikoimaan Crescentin puolesta, joten jos näkyy tällainen niin heti vaan yhteyttä. Omassani on lokarit edessä ja takana, sekä musta-valko satula, muuten sama kuin kuvassa-täysin.
Puh. 050 306 8850 Atte tai YV.
Comment
-
(TÄMÄ VIESTI SISÄLTÄÄ TURHAUTUMISTA)
CASE: Heinäkuu 2012
Tuttavan perheestä katosi kesällä harvinainen lapsille suunnattu maastopyörä keskellä kirkasta päivää.
No pitkällä kilvellä varustettu auto sen mitä ilmeisemmin turvakameran kuvan perusteella oli vienyt.
SYYSKUU 2012
Selasin Tori.fi markkinapaikkaa, kuten muutenkin lähes päivittäin. KAS KAS!! Täällähän on ihan samanlainen fillari myynnissä ja vielä 20km säteellä varkauspaikalta.
Hintakin on murto-osa oikeasta arvosta. Soitto kaverille, joka oli saman huomannut. Epäilyn herätti a) huono Suomen kieli ilmossa b) hinta c) pyörän harvinaisuus Suomessa d)Pre-Paid liittymä.
Tästä sitten kaveriani tsemppasin ottamaan viranomaisiin yhteyttä, että voisiko asiaa selvittää. Viranomaiset oli lykänny vastauksena sähköpostiosoitteen johon asiasta voi ilmoittaa.... tutkija on lomalla...
Vielä tästä itse myyjästä heräsi varmuus pyörästä laittomilla teillä, kun oli hieman huonosti toi savon murre taipunut etelä helsingin herralla numeroon soitettaessa.
MITÄ TÄSSÄ OIKEUS VALTIOSSA HERRANJUMALA OIKEIN TAPAHTUU!! Annammeko me työttömyysturvaa tavaran muodossa myös naapureillemme?!?!
Comment
-
Alkujaan tämän lähetti cujo Katso viesti(TÄMÄ VIESTI SISÄLTÄÄ TURHAUTUMISTA)
CASE: Heinäkuu 2012
Tuttavan perheestä katosi kesällä harvinainen lapsille suunnattu maastopyörä keskellä kirkasta päivää.
No pitkällä kilvellä varustettu auto sen mitä ilmeisemmin turvakameran kuvan perusteella oli vienyt.
SYYSKUU 2012
Selasin Tori.fi markkinapaikkaa, kuten muutenkin lähes päivittäin. KAS KAS!! Täällähän on ihan samanlainen fillari myynnissä ja vielä 20km säteellä varkauspaikalta.
Hintakin on murto-osa oikeasta arvosta. Soitto kaverille, joka oli saman huomannut. Epäilyn herätti a) huono Suomen kieli ilmossa b) hinta c) pyörän harvinaisuus Suomessa d)Pre-Paid liittymä.
Tästä sitten kaveriani tsemppasin ottamaan viranomaisiin yhteyttä, että voisiko asiaa selvittää. Viranomaiset oli lykänny vastauksena sähköpostiosoitteen johon asiasta voi ilmoittaa.... tutkija on lomalla...
Vielä tästä itse myyjästä heräsi varmuus pyörästä laittomilla teillä, kun oli hieman huonosti toi savon murre taipunut etelä helsingin herralla numeroon soitettaessa.
MITÄ TÄSSÄ OIKEUS VALTIOSSA HERRANJUMALA OIKEIN TAPAHTUU!! Annammeko me työttömyysturvaa tavaran muodossa myös naapureillemme?!?!
2 a § (13.6.2003/516)
«Itseapu»
Rikoksen kautta menetetyn tai muutoin kadotetun irtaimen omaisuuden takaisin hankkimiseksi on turvauduttava viranomaisen apuun. Toimet tällaisen omaisuuden takaisin ottamiseksi ovat kuitenkin itseapuna sallittuja, jos:
1) omaisuus on rikoksen kautta menetetty ja toimiin omaisuuden takaisin ottamiseksi on ryhdytty välittömästi rikoksen tapahduttua; tai
2) menetetty tai kadotettu omaisuus muissa tapauksissa otetaan takaisin siltä, joka pitää sitä oikeudettomasti hallussaan, eikä saatavilla ollut riittävää ja oikea-aikaista viranomaisapua.
Edellä tarkoitetuissa tilanteissa saa käyttää sellaisia omaisuuden takaisin hankkimiseksi tarpeellisia voimakeinoja, joita voidaan pitää kokonaisuutena arvioiden puolustettavina, kun otetaan huomioon tapahtuneen oikeudenloukkauksen ilmeisyys sekä uhkaavan oikeudenmenetyksen suuruus ja todennäköisyys.
Rangaistavasta omankädenoikeudesta säädetään rikoslain 17 luvun 9 §:ssä.
Kakkosmomentilla filo kotiin?
Surullisessa mallissa on systeemi
Comment

Comment