Alkujaan tämän lähetti Santerius
Katso viesti
Pyöräilijöiden tervehtiminen
Collapse
X
-
*reps*Alkujaan tämän lähetti Frosty Katso viestiLukeekohan Tuomas Kyrö tätä ketjua?
Joo, se trollaa täällä keskenään
Ei saa enää pyörän päälläkään rauhassa mököttää issekseen.
Comment
-
Oltiin autolla liikkeellä, kun noin 5-vuotias poika tuli viereistä kelviä fillarillaan vastaan. Tuijotti autoa ja nosti hienosti keskisormensa pystyyn.
Ja hieman aiheesta: olen ajellut työmatkoja cyclon sijaan hybridillä. Hassua huomata, kuinka fillaristit lakkasivat vastaamasta tervehdykseeni, kun pyöräni vaihtui...
Comment
-
Tämä.Alkujaan tämän lähetti Kampinalle Katso viestiOltiin autolla liikkeellä, kun noin 5-vuotias poika tuli viereistä kelviä fillarillaan vastaan. Tuijotti autoa ja nosti hienosti keskisormensa pystyyn.
Ja hieman aiheesta: olen ajellut työmatkoja cyclon sijaan hybridillä. Hassua huomata, kuinka fillaristit lakkasivat vastaamasta tervehdykseeni, kun pyöräni vaihtui...
1600km hybridillä maanteitä kesällä ja yksi maantiepyöräilijä on morjenstanut Länsi-Vantaalla vähän syrjemmässä. Ostin 1,5vk sitten fatbiken ja maastossa jokainen maasturimies on tervehtinyt ennen itseä jo.#fillarifoorumi @ IRCNet
Comment
-
Tästä tuli mieleen yksi anekdootti. Kun oli tämmöinen aika tukeva mieshenkilö, joka Tahkolla hihkaisi vaivoin ylämäessä ohittamalleen naiselle, että "läski ei jaksa!!". Kunnes huomasi, että tämä ohitettava nainen oli myös aika pyylevä. Kyseinen hihkaisija kertoi todenneensa, ettei ollut kannattanut enää siinä kohtaa sanoa yhtään mitään.Alkujaan tämän lähetti JackOja Katso viesti^kyllähän maastossa tervehditään vaikkei olisi läskikään.-L.
Pervitiiniä, hota-pulveria ja lobotomiaa
Comment
-
Olin liikkeellä paksupyörällä ja vastaan tuli Surly Big Dummy, jossa oli edessä läskikumi ja takana kapea. Kaiken lisäksi olin liikkeellä Salsalla, enkä Surlyllä, emmekä myöskään kohdanneet maastossa tai maantiellä vaan ihan arkikuljenta-alueella. Olisiko pitänyt nostaa kättä puoliksi, tai vinkata kahdella sormella (ja heittää ensiksi rukkanen nopeasti pois kädestä)? Nyt jäi hämmentyneenä kokonaan tervehtimäti.
Comment
-
-
Eiks se oo käsi nyrkissä ojoon ja tiukka "White Power!"Alkujaan tämän lähetti Halloo halloo Katso viestiOnko paksuille joku oma tervehdys?
Comment
-
Minä kun luulin sen tervehdyksen syntyneen vastaantulijoiden väistämisvelvollisuuksien ohjauksestaAlkujaan tämän lähetti TuH Katso viestiEiks se oo käsi nyrkissä ojoon ja tiukka "White Power!"
- EI, se ei ole optinen harha - se näyttää siltä
- EI, se ei ole epäselvästi sanottu - se kuullostaa sitä
- Tunne Todellisuus - Kosketa Maailmakaikkeutta
Comment
-
Olen uusi foorumilla ja lyhyen lukemisen perusteella voi sanoa, että fättien omistajuus näyttää olevan lähellä uskontoa. Aikoinaan kristityillä oli merkki, Iktys, kalan näköinen merkki, jotta tunnistivat toisensa. Fättikuskit voisivat ottaa paksuilla viivoilla tehdyn äärettömän merkin (kuvaa fättiä), jota voi pitää autossa näkyvillä, pipossa yms. ja näin tunnistavat toisensa myös kun eivät ole ajamassa.Alkujaan tämän lähetti Halloo halloo Katso viestiOnko paksuille joku oma tervehdys?
Mutta ihan oikeatakin asiaa, tai ainakin läheltä liippaa. Itse aina kommentoin moottoripyöräilijöitä, kun nostavat toisille kättä, joka tuntuu vähän hölmöltä. Nyt kun erilaisia maastopyöriä on metsässä enemmän ja enemmän, eikä tarvitse juuri koskaan ajaa lenkkiä ilman, että toiseen ajajaan "törmää", niin tulee helposti moikattua. Eikä se taas tunnu hölmöltä.
Comment

Comment