Illalla lenkillä kolmesta maantiepyöräilijästä yksi morjesti kun tuli vastaan.
Pyöräilijöiden tervehtiminen
Collapse
X
-
Lantikkakuskit kyllä moikkailee.Alkujaan tämän lähetti snowfake Katso viestiEnpä mäkään kyllä kaikille koirankusettajille moikkaa vaikka itsekin olisin koiran kanssa. Enkä muille Skodakuskeille. Enkä muille lyhythiuksisille
Nimim: Ex. sellainenTeach a man to fish and feed him for a lifetime. Teach a man to cycle and he will realize fishing is stupid and boring.
Comment
-
Minä en enää moikkaa nuoria naisia, varsinkaan jos on selkeästi hyvännäköinen. Tytöt kikattaa ja virnistelee pullukoille.Alkujaan tämän lähetti Prinsessa Katso viestiVastaantulleista miespuolisista maantiepyöräilijöistä moikkasi tänään kaikki
Ainoa, joka ei tervehtinyt, oli eräs todella pro-tason näköinen naismaantiekuski.
Tiedä sitten, johtuiko moikkaus hetkellisestä säähäiriöstä, mun uudesta kirkuvan neonkeltaisesta ajotopista vai mistä. Alkoi oikein naurattaan matkalla, kun yleensä ei tää cc+akka -yhdistelmä tuota lavan nostoja
Mä en tykkää ulkonäkörasismista jos se kohdistuu meikäläiseen.
Kaipaisin vissiin enempi ihailua
Pyöräily tuntuu tärkeältä.
Comment
-
Pirkan yöpyöräilyporukka bongattu kankaantakana, iloisten kuskien käsiä nousi, kun hämmästelin kahden huoltoauton välissä ajavaa telaketjuporukkaa ojan penkalta aikeena syöksyä maastofillarillani polkua kohti
Tsemppiä yön pimeyteen teille!Emmä nyt ainakaan sinne lähe
Comment
-
Älä aja vastaantulevan kaistalla!Alkujaan tämän lähetti SykkeListi Katso viestiTuntuu nykyään (taas kun kaiken maailman hörhöt on päästetty baanalle) olevan meininki se, että päin vaan, vaikka itse ajaisinkin vastaantulevan kaistalla... v*tun urpot...
Comment
-
Joo, en. Kukahan on kirjoittanut tuon viestin nimissäni eilen...Alkujaan tämän lähetti rhubarb Katso viestiÄlä aja vastaantulevan kaistalla!
Kirjoittaja lienee kuitenkin tarkoittanut sitä, että kun itse ajan juuri sitä oikeaa pyöräkaistan laitaa, oikeaa sanan molemmissa merkityksissä, tulee joku (useita joka päivä) urpå vastaan minun kaistallani. Ainoa tervehtimistapa joka tulee mieleen olisi keskisormen näyttö...
Comment
-
Maastossa vastaantuleville "Moi!" tai "Heh, how you doing?".
Vihreää valoa odotellessa "Kaunis ilma tänään, hyvää päivän jatkoa!".
Succiskuskeja on turha tervehtiä, kun sieltä ei tule takaisin muuta kuin happamia ilmeitä.The older I get the faster I was
Comment
-
Höpöhöpö. Pisimmät ajonaikaiset jutustelutuokiot ovat minun osaltani olleet nimenomaan "lajienvälisiä", yleensä niin että molemmat mielellään vaihtaisi päiväksi rooleja.Alkujaan tämän lähetti huotah Katso viestiSucciskuskeja on turha tervehtiä, kun sieltä ei tule takaisin muuta kuin happamia ilmeitä.
Succikset tahtoo aina näyttää että potkua löytyy joten kanssakäyminen on korkeintaan pieni sormennosto kahvoilta, ettei vaan näyttäisi siltä että mennään rajoilla.
Comment

Comment