above_forum

Collapse

Kypärättömät

Collapse
X

• Aika
  • Show
Clear All
new posts
  • MatkaajaHemmo
    Vakiovieras
    • 04/2013
    • 46

Kypärättömät

Hetken mielijohteesta päätin vuodattaa omia ajatuksiani Kypärättömistä.

Kertokaapa mulle että onko sellaiselle ilmiölle järkevää syytä? Itse en ymmärrä miksi kypärää ei voisi käyttää. Se on kuitenkin pahuksen halpa henkivakuutus. Kypärän saa alelaareista / lidlistä 20-30e. Itse omissa syvissä stereotyyppisissä ajatuksissani miellän kypärättömät näihin tyyppikategorioihin:

1. Ammattilaiset: "Vain huonot kuskit kaatuvat, ei me mitään kypäriä tarvita".

2. Kauniit ja rohkeat: "No ku kampaus menee pilalle!"

3. Hipsterit: "No ei semmone kypärä sovi mun habitukseen, kato."

4. Kapinalliset: "Mä oon nyt niin cool ku pistän vastaan näille tyhmille vanhemmille jotkaa määrää kaikesta."

Mihin ryhmään sinä kuulut?
  • IncBuff

On niin hankala laittaa mihinkään kaupassa, leffassa tai oluella käydessä.

Comment

• GynZi
      Vakiovieras
      • 11/2012
      • 157

Olin pitkään kategoriassa "tilasin kypärän netistä mut se on väärän värinen, en jaksa palauttaa enkä aio laittaa päähäni!".. sitten hankin lukkopolkimet ja järki pakotti hankkimaan potankin. Nykyään ei tule mieleenkään lähteä ajamaan ilman kypärää, ei vaikka ajaisi ilman lukkoja.

Kypärän saa kivasti vaikka repun olkaimeen roikkumaan kaupassa tai oluella käydessä.
      Polje poika, polje vaan.
      Ketju ei lopu milloinkaan.

Comment

• Mr_Garth
        Nöösi
        • 05/2013
        • 27

Kypärättömät

Pahuksen halpa henkivakuutus olisi myös kävelykypärä.

Ilmeisesti toimintani loukkaa jotain sossutätiä paljon kun se vaatii tämän(kin?) ketjun.

Olen pahoillani, not.

-Garth

Comment

• Avekkis
          Vakiovieras
          • 05/2011
          • 211

Kaupassa potta menee reppuun ja kassalla taas pois. Lukon kanssa toisin päin

Comment

• asb

Ihanaa! Edellinen kypäräjeesustelu olikin jo pudonnut tuonne seuraavalle sivulle.

En käytä. Ajan myös punaisia päin, koska valot on olemassa autojen takia. Eivät koske minua.

Comment

• haedon
              Palstajyrä
              • 07/2008
              • 3297

Itse kyllä käytän aina, mutta muut käyttää jos käyttää, ei stressaa mua.
              Polku se on paikallaan polkeva polkukin... Aurora

Comment

• Risto Koivunen
                Aktiivijäsen
                • 10/2009
                • 2889

Alkujaan tämän lähetti asb Katso viesti
                Ihanaa! Edellinen kypäräjeesustelu olikin jo pudonnut tuonne seuraavalle sivulle.
                Kauniisti pyytämällä yli-luutija Liitiältä saisi varmaankin jonkun virallisen kypäräjeesustelu-ketjun pysyväksi aiheeksi tuonne foorumin ylänurkkaan.
                Speksien sattuessa kohdalle ajetaan speksien mukaisesti. Sateen sattuessa kastutaan.

Comment

• YT
                  Palstajyrä
                  • 08/2003
                  • 4235

Pidän aina kypärää päässä, kun juon alkoholia.

Comment

• Risto Koivunen
                    Aktiivijäsen
                    • 10/2009
                    • 2889

Fillarifoorumia lukiessa olisi myös hyvä pitää kypärä tiukasti päässä ja huomioliivit päällä - palstapyöräily on kuitenkin sen verran hurja laji.
                    Speksien sattuessa kohdalle ajetaan speksien mukaisesti. Sateen sattuessa kastutaan.

Comment

• juminy

Kuulun ryhmään: "en käytä kypärää, koska saattaisin unohtaa sen päähäni leikkipaikalla ja kuristua kiipeilytelineessä"

Alkujaan tämän lähetti IncBuff Katso viesti
                      Voithan pitää sitä päässäsi jatkuvasti. Eiköhän laki vaadi kansalaiskypärän käyttöä jo lähivuosina muutenkin kaikissa julkisissa sisä- ja ulkotiloissa. Ite ainakin käyn kaupassa kypärä päässä, silloin kun se sattuu mukana olemaan, koska onhan se turvallisempaa niin. Tyhmäähän se olis ulosmitata osa turvallisuudestaan.

Comment

• MatkaajaHemmo
                        Vakiovieras
                        • 04/2013
                        • 46

Alkujaan tämän lähetti Risto Koivunen Katso viesti
                        Fillarifoorumia lukiessa olisi myös hyvä pitää kypärä tiukasti päässä ja huomioliivit päällä - palstapyöräily on kuitenkin sen verran hurja laji.

Repesin totaalisesti, kiitän!

Comment

• CwA

Alkujaan tämän lähetti asb Katso viesti

En käytä. Ajan myös punaisia päin, koska valot on olemassa autojen takia. Eivät koske minua.
                          Olosi ei olisi kotoisa ilman näitä kypäräjeesusteluita, ajatteles nyt millaista täällä olisi jos näitä ei tasaisesti putkahtelisi?

Välillä en käytä kypärää, välillä käytän, enimmäkseen kuitenkin käytän, täällä sillä ei ole niin suurta merkitystä kuin kaupungissa, mutta yleensä kelit kun viilenee ja aurinko alkaa olemaan alempana, niin jätän käyttöä vähemmälle, ilman mitään järkevää syytä, vasta olen huomannut tämän ilmiön itsessäni, joten se on vielä vähän uutta.

Comment

• CwA

Alkujaan tämän lähetti juminy Katso viesti
                            Voithan pitää sitä päässäsi jatkuvasti. Eiköhän laki vaadi kansalaiskypärän käyttöä jo lähivuosina muutenkin kaikissa julkisissa sisä- ja ulkotiloissa. Ite ainakin käyn kaupassa kypärä päässä, silloin kun se sattuu mukana olemaan, koska onhan se turvallisempaa niin. Tyhmäähän se olis ulosmitata osa turvallisuudestaan.
                            Tämän estää käytöstavat, mulla on tuollainen käytöstapaopin kirja 40-luvulta, muistaakseni siinä aivan selvästi sanotaan, että herrasmies ei pidä päähinettä sisätiloissa, kypärä on päähine.

Tosin ei mullakaan mitään tapoja ole, mutta ehkä olisi syytä olla kaikilla nuo hyvät tavat hallussa?

Comment

• ppikkupe

Alkujaan tämän lähetti IncBuff Katso viesti
                              Jätä stongaan roikkumaan, tai pujauta vaikka korvalenksu lukon välistä.

Comment

Working...