Ja onneksi mä olen kipeä, niin ei myöskään tarvi osallistua... No ei sentään, mieluummin olisin kunnossa. Nyt on itse asiassa just sellainen ärsyttävä olotila, etten ole kunnolla sairas enkä terve, vaan jotain siltä väliltä ja ihan veto veks.
MTB-Turku, Episodi III - shitin kosto
Collapse
X
-
Comment
-
Veto on veks vaikken ole pyöräillyt tänään yhtään. Rihtasin (Paven neuvoilla tietysti) Pivotin kiekot suoriksi. Kun rihtausteline on nyt kaivettu esille kaiken roinan takaa, meinasin tehdä saman maantiepyörän takakiekolle. Tarkempi tutkiskelu osoitti kuitenkin navan hyvin rouheaksi ja nyt on sitten kiekko purettu osiin ja todettu, että vaikka tallissa on ********** kaikkea roinaa, niin ei tuohon sopivia kartioita. Onneksi lähipäivien sääennusteet eivät ole maantielenkkiä suosivia. En enää tutki tarkemmin työmatkapyörää, ajan vaan. En jaksa säätää ja korjata.
TARVITSEEKO JOKU VIELÄ NIITÄ PYÖRÄTELINEITÄ? Kuuluvat osastoon ******** roina ja lähtevät metallinkeräykseen jos ei kukaan kaipaa.
Comment
-
Voi perhana.. Anteeksi, mutta tää on nyt päässyt kaiken remontin keskellä unohtumaan täysin. Mä varasin yhden, ja jos on vielä tallella, niin käyn vaikka huomenna jossain kohtaa hakemassa..Alkujaan tämän lähetti Ulla Katso viesti
TARVITSEEKO JOKU VIELÄ NIITÄ PYÖRÄTELINEITÄ? Kuuluvat osastoon ******** roina ja lähtevät metallinkeräykseen jos ei kukaan kaipaa.
Comment
-
Salaperäistä meininkiä. Saattais kiinnostaa, mutta ei oo vp. Ja olis kai muutakin tekemistä illalla. Huom! Samaisena iltana myös Turku-rastit Naantalin Luolalassa.Alkujaan tämän lähetti artzi Katso viestiEikä tässä vielä kaikki! Artzi kuulemma suunnittelee ke vp:lle Kaanaa - Naantali ajelua. Lähtöaikaa esim. täältä voi rukata sen mukaan jos joku haluaa mukaan. Sieltä on hankala kerätä pidempää polustoa, mutta osa on niin hienoa, että voinee ajella vaikka molempiin suuntiin. Osa ennenäkemätöntä polkua, pieni osa jopa "polkua"!- Kauas on pitkä matka. Painava on raskas kantaa.
Comment
-
Luolala? Mihinkähän päin ne lähtee metsää etsimään, onko tietoa? Miten iso jengin tuo vetää paikalle? Vaikka eipä suunnistajaa pitäisi 1, pööräilijän haittaavan, kun siellä pyörii enemmän niitä kanssasuunistajia kuitenkin puskissa suhistelemassa. Ja ne on kaikki nopeampia kuin minä...Alkujaan tämän lähetti Aki Korhonen Katso viestiSalaperäistä meininkiä. Saattais kiinnostaa, mutta ei oo vp. Ja olis kai muutakin tekemistä illalla. Huom! Samaisena iltana myös Turku-rastit Naantalin Luolalassa.
Comment
-
Rastit lähtevät tuolta. Ja varmaankin rontustelevat siinä eteläpuolella olevassa maastossa. http://opaskartta.turku.fi/Web/Defau...u&language=fin
Riippuu täysin kelistä, mutta huippusään sattuessa 500+ suunnistajaa saattaa olla.
Kiitoksia Matille eilisestä Maasto"cyclo"lenkistä. Jatkossakin saavun vetäjän ollessa hieman vajaakuntoinen, niin saatan pysyä perässä.
Lenkki oli erittäin passeli, ja tämmöiselle tapaukselle ihan oikeaa kuntoilua. Luvattu umpipusikkotunkkauskin toteutui.
Comment
-
Jees, cyclot ajettiin Rusko-Kaarina-yhteistyönä. Kiitos kaikille, kivaa oli.
Vajaakuntoisuus, johon Baas viittaa, sai alkunsa torstailenkin kotimatkasta. Runttasin patoutuneella energialla Lausteen hiihtomajan pulkkamäkeä ylös, ja viimeisellä kallionnyppylällä takapyörä sutaisi yrittäessäni nostaa kynnyksen yli. Siitä sitten osuma stemmiin pienellä marginaalilla. Luulin selvinneeni rumalla ja esittelykelvottomalla mustelmalla, mutta oikea puoli sai rysäyksessä ilmeisen kovan iskun. Torstaista saakka on tuntunut siltä, kun olisi kylkiluu murtunut, syvään hengittäessä henki salpautuu ja kipu on muutenkin aika ankara. Eilisen lenkin jälkeen ei sitten tarvinnut enää edes kävellä suorassa. Aamulla poistuin sängystä vierimällä. ****n *****.
Niistä Syötteen pitkoksista...
Yritän Ulla hakea telineen tänään tai huomenna!Fuck e-bikes
Fuck StravaFuck tubeless
Comment
-
Tällä kunnolla itse uskaltaudun sunnuntailenkille vasta, kun vetäjä on sen verran vajaakuntoinen että esim. toinen jalka on kipsissä ja vähintään toinen käsi kantositeessä
Eilinen lenkkinne oli varmaankin kulkenut jossain Kesämäen metsissä, koska meidän tenava jossain vaiheessa tuli sanomaan, että "isi isi, tosta meni äsken ainakin ööö.... seitsemän maastopyörää ohi."Minä ajan pääni jäädyksiin
Comment
-
^ Mä voin Ulla tulla hakemaan sen rihtauspukin jos se vie liikaa tilaa....
Viikon lukujärjestystä, saa soveltaa:
Ma: Aina sataa!
Ti: Tarjolla samanaikaisesta kahta aktiviteettia: 1) Hel02 vetää TeemaTiistain Hirvensalon poluilla. Startti klo 18 slalomparkilta. 2) Bemaxia Kuppiksella alk klo 18.
Ke: @Artzi: Mimmottos aikaan meinasit lähteä keskiviikkona? Retkeily kyseisessä suunnassa kiinnostaa, olen myös melko flexiibeli ajankohtien suhteen. Iltapäivä ehkä parempi jos jotain pitää arpoa. Tulen Turgun suunnalta joten voin nyppästä LVI-liikkeeltä halukkaita mukaan lenkin lähtöpaikalle Raisiåån.
To: Torstailenkki Impparista
Pe: SohvaCyclo?
La / Su: Ullan kuuskymppiset?
Forecan sääprofeetat suosivat ulkoilua tällä viikolla, ajetaanny!Last edited by SuperD; 16.07.2012, 13.08. Syy: Yritin tehdä tiistain ohjelmakuvauksesta vielä epäselvemmän, taisin onnistua?www.pyörätarvike.com
Comment

Comment