Mikäs oli nopeamman ryhmän vauhti?
HePon naisten lenkit = tammaravit
Collapse
X
-
-
Onkos kukaan huomenna lähdössä hitaampaan ryhmään? Itse yritän päästä mukaan, ja todennäköisesti pääsenkin. En uskalla sitoutua vielä lenkin vetämiseen, jos sitten tuleekin este. Jos tulen, olisin ajamassa jonkun n. 40 km ja 22-23 km/h, suuntana todennäköisesti Veikkola Brobackan kautta.
Comment
-
Bemböleen tuli myös jokunen klo 18 tammaraveihin pyrkijä ja pari nopeampaan haluajaa. Hetken neuvottelun jälkeen sovittiin kaikille sopiva 27 kompromissilenkki,
Ajettiin 60 kilsaa velskola-lahnus akselilla ja 28 km/h keskinopeudella. Mainio pk-lenkki meikäläiselle ja hyvää juttuseuraa.
Comment
-
Kiitos minunkin puolestani mukavasta lenkistä. Sen verran häntäpään paimenkoirana voinen pyytää, että jos perältä kuuluu huuto "auto takana, yhteen jonoon", niin kaikki noudattaisivat tätä ohjeistusta. Ensi kerralla, kun lähtijöitä on saman verran kuin eilen, niin kannattaa jakaa ryhmä kahteen osaan, vaikka ajettaisiinkin näköetäisyydellä toisista. Aika kapeita, mäkisiä ja mutkaisia monet tiet tuolla Kirkkonummella ja autojen on todella vaikea päästä ohi, jos ajetaan parijonossa.
Tässä vielä mun datani. Sitä ei ihan voi pitää yleisenä lenkin ajotyylinä, koska sain hieman vapauksia omaan ajooni joukkueen viimeisenä.
Comment
-
Kaikki lähti, sillä kiriessäni parin minuutin etumatkan saanutta porukkaa kiinni vastaan tuli jo ryhmän hylännyt ja nopeampaa lenkkiseuraa lähtöpaikalta hakenut Timppa ja meikäläisen päästyä hännille 19 ajajaa oli taas koossa. Oli ihan kivaa ajella vaihteeksi ihan rauhallisesti, vaikka toki häntäpäässä sai välillä haitariliikkeen takia jarrutellakin.Alkujaan tämän lähetti VPR Katso viestiLähtöpaikalla oli 19 kuskia ja kaikki taisivat lähteä mukaan.
Comment
-
Torstaina 11.7. tammaravit klo 17.45 Bembölestä. Sama lenkki kuin viimeksi, eli 40 km n.22-23 km/h. Lenkkinä siis Bemböle-Brobacka-Veikkola-Kauklahti-Bemböle. En palaa itse enää tuvalle, vaan erkaannun Finnoontielle ja siitä kotiin pari kilometriä ennen tupaa aikataulullisista syistä. Tuvalle asti jatkavia kuitenkin mitä suurimmalla todennäköisyydellä löytyy.
Comment
-
Uutena lenkkivaihtoehtona vasta valmistunutta Hangontien pyörätietä kulkeva 42 km kierros: http://goo.gl/maps/SUhAi
Comment

Comment