Komppaan kyklomania. Itellä ei ainakaan toimi tuo muistitoiminto tuossa 5-mode versiossa. Nyt jos tilaisin uudelleen tilaisin 2-mode version.
Syksy tulee, valoa!
Collapse
X
-
Ton 5-moodisen kanssa olen opetellut siihen että aina lampun _sammuttaessani_ naksutan neljä kertaa kevyesti ennen sulkemista... sytytettäessä tulee sitten lähes aina suoraan high-mode. Jos tää on ollut pidempään issekseen, se tuntuu aina alottavan kuitenkin mediumistaAlkujaan tämän lähetti Prestige Katso viestiKomppaan kyklomania. Itellä ei ainakaan toimi tuo muistitoiminto tuossa 5-mode versiossa. Nyt jos tilaisin uudelleen tilaisin 2-mode version.
josta onkin sit 2 naksua high-tilaan (medium-low-high-strobo-sos).
Purin tän jo atomeiksi että löytyis se driverboard, mutta ilmeisesti se on tinattu siihen ledimodulin kuparisen heat sinkin sisälle (tai olisko peräti ledin piirilevyssä itsessään taustapuolella). Eli tailcappi ei sisällä mitään sähköistä ohjauspiiristöä. Tän voi testata vaikka irroittamalla tailcapin -> voi vielä vaihdella moodeja vaikkapa 6-kulmioavaimella kytkemällä akkua runkoon ja pois. No, menen DIY threadiin sitten jatkamaan turinaa jos päädyn tätä modailemaan. Harmi vaan ettei ole (enää) tota kolvia.
Comment
-
Wilma 7 koeponnistettu
Eilen illalla tuli tehtyä eka lenkki Wilma 7:n valaistessa etumaastoa ja kylläpä se valaisikin. Kaikki aikaisemmin omistamani valot (Sigma, Blackburn ,Vistalite) hävisivät 6-0 ja kaikki huonot valokokemukset pyyhkiytyivät pois mielestä. Nyt on valo jolla näkee, eikä valo ryydy heti ensimmäisen tunnin aikana menomatkalla. Ja loppuun lyhykäisesti: Onko se arvokas? On, onko se hintansa arvoinen? On. Ja kuten joku täälläkin on sanonut: Köyhän ei kannata ostaa halpaa.-Olen periaatteen mies. Mutta jos jokin periaate ei satu minua miellyttämään, olen valmis vaihtamaan sen.-
Comment
-
-
Reilun tunnin verran oli täysiteho/puoliteho (55%) päällä tällä lenkillä ja hyvin riitti valoa jopa tuolla puolitehollakin (hemmetti kun tuo pimeys tulee vielä niin myöhään). Vähän kyllä pelkään että Wilman riittää teho pitemmälle kuin kuskilla (yleensä mulla noi lenkit kestää 2-3 tuntia). Raporttia pukkaa kunhan pimeys laskee hiukan aiemmin, mutta ensivaikutema oli positiivinen.Alkujaan tämän lähetti Jani Mahonen Katso viestiDalmore, kauanko W7 jaksaa toimia täydellä teholla?-Olen periaatteen mies. Mutta jos jokin periaate ei satu minua miellyttämään, olen valmis vaihtamaan sen.-
Comment
-
Jos 770 euroa maksavalla pyöränvalolla ei tule fiilistä, että jep! Niin silloin on hukannut 770 euroa.Alkujaan tämän lähetti Dalmore Katso viestiReilun tunnin verran oli täysiteho/puoliteho (55%) päällä tällä lenkillä ja hyvin riitti valoa jopa tuolla puolitehollakin (hemmetti kun tuo pimeys tulee vielä niin myöhään). Vähän kyllä pelkään että Wilman riittää teho pitemmälle kuin kuskilla (yleensä mulla noi lenkit kestää 2-3 tuntia). Raporttia pukkaa kunhan pimeys laskee hiukan aiemmin, mutta ensivaikutema oli positiivinen.Miksi tänne pitäisi jotain kirjoittaa?
Comment
-
Tuolla mtbr:ssä oli jo joku ehtinyt testailemaan Airbike-tuikun: http://forums.mtbr.com/showthread.php?t=454275
Lyhennettynä: hintansa väärti, teho ok.
Comment
-
Veikkaan, kun muuten speksit ovat pysyneet ennallaan, että Wilma 7:n paloaika max. teholla on aika liki täällä esitettyä arviota 5h14min.Alkujaan tämän lähetti Jani Mahonen Katso viestiDalmore, kauanko W7 jaksaa toimia täydellä teholla?
Laitoin sitten itsekin Wilma 5:n tilaukseen ihan kotimaasta. Kannattaa kysellä pakettitarjousta Wilmasta ja otsapannasta... varmaan tulee tuonne nettisivuillekkin piakkoin.
-ei oo pakko, jos ei taho-
Comment
-
Viime viikon keskiviikkona pistin tilauksen Saksanmaalle tollasesta sigmasta--> http://www.actionsports.de/Elektroni...cu::11710.html ja tänään tuli ilmotus että on jo matkalla koto-Suomeen
Ihan suht ripeää toimintaa tuntus olevan...nyt vaan odotellaan innolla milloinkas se tulee kotiovelle!
Sitte vaa samantien pimeeseen kattoo onkos se mistään kotosin...
Comment
-
Kiitti vastauksista, nyt vaan päätöstä tekemään ja tilausta sisään. Kykloman; kauanko kesti lampun tulo?Alkujaan tämän lähetti Prestige Katso viestiKomppaan kyklomania. Itellä ei ainakaan toimi tuo muistitoiminto tuossa 5-mode versiossa. Nyt jos tilaisin uudelleen tilaisin 2-mode version.Vanha äijä, ja tarttee kaikki rapakot ajella...Konalla 12 vuotta. Nyt Haibike FULLFATSIX 10
Comment
-
-
Lampun tulo kesti tasan kolme viikkoa tilauksen tekemisestä. Fillariteline ei ole tullut vieläkään, menee sen kanssa näköjään pitkälti toista kuukautta. Niitä lamppuja ei ilmeisesti pidetä varastossa vaikka sivuilla niin väittävät. DX:n lampuista tämä on mun suosikki.Alkujaan tämän lähetti maastoville Katso viestiKiitti vastauksista, nyt vaan päätöstä tekemään ja tilausta sisään. Kykloman; kauanko kesti lampun tulo?
Comment

Comment