above_forum

Collapse

Castelli ajohousujen koko

Collapse
X

• Aika
  • Show
Clear All
new posts
  • appmot
    Vakiovieras
    • 09/2008
    • 195

Castelli ajohousujen koko

Olisi harkinnassa tuollaiset http://www.bobshop.de/en/Brands/Cast...ace-black.html.
    Olisiko kenelläkään koon suhteen vinkkiä, taikka kokemuksia tuotteesta?
    VesaP noita ainakin kehui jossakin topicissa. Pituus ja inseam täsmäisi tuon kokotaulukon mukaan tuohon XL:ään, mutta muut mitat sitten L-tai M-kokoa. Mun mitat 182/87 ja painoa 84kg. Veikkaisin vahvasti XL:ää. Goren ajoasut mulla kokoa L.
    Fixie Inc. Betty Leeds
    Focus Cross Disc
  • tempokisu

bobstars!

tuolla voi maksaa paypalilla! tosin juuri samantyyppiset säämiskät munkin housuissa on. Pelkkiä mustia shortseja, pöö, olisi punaisia...tai oli siellä VALKOISET! Harmi, naisten housuissa on liian kireät vyötäröt ja sitten L-koko lienee muuten iso, ja miesten s-kokoisia ei oikein näytä olevan.
    Mutta älyttömän kiva paita!

Comment

• Pirkka

Alkujaan tämän lähetti appmot Katso viesti
      Olisi harkinnassa tuollaiset http://www.bobshop.de/en/Brands/Cast...ace-black.html.
      VesaP noita ainakin kehui jossakin topicissa. Pituus ja inseam täsmäisi tuon kokotaulukon mukaan tuohon XL:ään, mutta muut mitat sitten L-tai M-kokoa. Mun mitat 182/87 ja painoa 84kg. Veikkaisin vahvasti XL:ää. Goren ajoasut mulla kokoa L.
      Voi näitä kysellä Tampereltakin Signaturesta.

Comment

• tempokisu

kaunista

Oi, miten siisti liike ja hienoja temppareita! Nyt niitä voisi ihailla turvallisesti kun ei ole a.tarvetta b. rahaa sellaisiin. Erityisesti se punainen, ja valkoinen MMraidoilla tempparit hienoja kiekkojakin.

Comment

• Jani R.

Alkujaan tämän lähetti Pirkka Katso viesti
          Voi näitä kysellä Tampereltakin Signaturesta.
          Sähköpostilla sinne ei saanut yhteyttä. Aiemmin taas yksityisviestillä sai. Tämä vain vinkiksi jos joku haluaa jotain kysellä. Ilmeisesti melkein kaikkiin kotimaisiin liikkeisiin pitää soittaa tai mennä käymään.

Comment

• VesaP
            Ei mikään tavis
            • 10/2003
            • 7935

Ota L koko! Olen vain 3cm sua lyhempi ja painoa en ilkeä edes kertoa... Mutta jos mulle menee L ihan hyvin, sulle se menee LOISTAVASTI.

ps) ei saa hirttää jos koko ei olekaan oikea, saahan sen vaihtaa palautuspostikulujen hinnalla oikeaksi

ps2) PBK:ssa oli samaa housua viikko sitten alennuksessa 111 euroa. En tiedä onko enää. Mustista ei ollut L kokoa saatavilla, muissa väreissä olisi ollut.

ps3) Joo, tuo säämiskä noissa housuissa on ihan KUNINGAS, ELÄIN, PARONI, ÄIJÄ jne!!

Comment

• järppä

Mun mitat 182/87 ja painoa 84kg. Veikkaisin vahvasti XL:ää. Goren ajoasut mulla kokoa L.
              Mulla on pituutta sentin enemmän, painoo muutama kilo vähemmän ja Castellin bibseistä L on mulle just passeli koko.

Comment

• appmot
                Vakiovieras
                • 09/2008
                • 195

Suuret kiitokset nopeista vastauksista! Noi vyötärö/lantio/rintakehä-mitat tosiaan menisi tuonne L jopa M-kokoon. Ostopaikka on auki, mutta tuolla Bobshopin sivujen mitoitustaulukoissa näkyy myös toi koko vartalon pituus, niin postasin sitten sen sivun.
                Kyllähän toi sähköposti on tosiaan hiukan huono, jos jotain asioita pitäisi hoitaa. Paree siis soittaa, kun on menossa käymään.
                Mutta, mutta...vesku ja järppä saivat minut kyllä vakuuttuneeksi tuosta koosta.
                Fixie Inc. Betty Leeds
                Focus Cross Disc

Comment

• Cycledrophis
                  Vakiovieras
                  • 06/2009
                  • 410

Vielä vakuudeksi olen 175/70 ja minulle M on hyvä.

Jari

Comment

• itm
                    Vakiovieras
                    • 04/2011
                    • 89

Mun mitat 182/87 ja painoa 84kg. Veikkaisin vahvasti XL:ää. Goren ajoasut mulla kokoa L.
                    Melko tarkkaan samat mitat ja L koko on just nappiin sekä Castellissa että goressa.

Comment

• Rollo Tomasi

186, 90-97 painoa vuodesta ja kauden ajankohdasta riippuen. XL on tuntunut passelilta.

Comment

• tempokisu

olisiko mulle kokoa?

Mikä mulle sitten, olen 160cm lyhyt, painan 55kg ja vyötärö on ...vähä alle 80cm. Tosin se sama on lantiokin. Tai lisättynä parilla sentillä.
                        Jos noissa on hyvä säämiskäosio ja muuten riittävän tiukka housu, kelpaisi kun pers-ongelmia kerta on.

Comment

• appmot
                          Vakiovieras
                          • 09/2008
                          • 195

Tartuin perjantaina tuohon PBK:n tarjoukseen, jossa kyseisillä housuilla oli hintaa 111€ ja toimituskulut 0€. Viidenkympin takia otin hienoisella riskillä XL:ät, koska L-kokoa ei ollut enään jäljellä mistään väristä. BobShopista olisi saanut L:ät 150€+postikulut 10€.
                          Housut ovat mielestäni sopivan kokoiset ja venyvää kamaa kun ovat, niin L-koko olisi mennyt varmaan myös hyvin.
                          Lättäsin housut päällekkäin L-kokoisten Gore Xenon housujen kanssa ja Gore selkeästi pienempi, mutta toisaalta niitä mainostetaan compressiohousuina. Sitten taas hiukan halvemman pään Goret(oliskohan ollut Ozon-malliset), jotka myös kokoa L, niin olivat Castellia isommat ja myös tuntuvat päällä isommilta.
                          Lueskelin kokoa miettiessäni Wigglen asiakaspaulautteita ja siellä oli esim. pituus 183cm, inseam 86,4cm ja koko XL, sekä pituus 185,4cm, paino 79kg ja koko L. Kovin olivat tyytyväisiä valitsemiin kokoihinsa. Ei taida olla kokojen kanssa pähkiminen loppujen lopuksi niin kovin tarkkaa hommaa, ainakaan näiden lyhkäisten ajohousujen kanssa...
                          Fixie Inc. Betty Leeds
                          Focus Cross Disc

Comment

• järppä

Onks kellään (Vesalla nyt luulis löytyvän ) noita Castellin bodypaint -housuja? Onko ne oleellisesti paremmat kuin aero race -mallin housut? Näissä molemmissa on käsittääkseni sama hyväksi havaittu säämiskä.

Comment

• appmot
                              Vakiovieras
                              • 09/2008
                              • 195

No niin, pari lyhyttä lenkkiä takana. Hyvät on ajaa, mutta ihmetystä herättää hiukan tuo säämiskän sijainti, joka on mielestäni "edempänä", jos vertaa Gore tai Skins. Seuraavaksi otan kyllä L-kokoiset. Ei voi olla ajattelematta, että L-koossa toi säämiskäkin ehkä istuisi paremmin.
                              Fixie Inc. Betty Leeds
                              Focus Cross Disc

Comment

Working...