Onko olemassa paremmalla säämiskällä olevia alushousumallisia säämiskähousuja kuin craftin cool - versiot? Noissa oli ihan olematon littana tuo säämiskä. Haen sellaisia kuin esim castellin se paras säämiskä tai löeflerin bibsihousujen säämiskä, mutta henkselitön ja mahdollisimman hengittävä muuten
Pyöräilyhousut
Collapse
X
-
^paksumpi säämiskä ei pysy paikallaan alkkarimallisessa. Sen sijaan Enduralla, Mavicilla ja Gorella olevia normaalin ajohousun mallisia mutta kinkkuverkosta tehtyjä malleja on tullut kokeiltua. Ekat roskissa ja muut käytössä. Ja onhan niitä muillakin valmistajilla.
Comment
-
Undershorts, liner shorts, padded shorts, bib-less shorts. näitähän löytyy eri valmistajilta, mutta hypistelemättä ja/tai istumatta tietenkin mahdotonta verrata. Lähtökohtaisesti tosin luulen että tämäntyyppiset housut on järjestään tarkoitettu työmatka- ym lyhyempään ajoon eli niiden säämiskät on suunniteltu enemmänkin ohuutta, huomaamattomuutta jne painottaen.
Comment
-
Mulla on ollut spinning käytössä jotkut nalinin halvimmat säämiskäshortsit. Ovat sanalla sanoen aika paskat. Säämiskä on jotain ihme fleeceä ja froteeta. Kyllä noilla tunnin sisäpyöräilee, mutta ei niitä voi mihinkään muuhun käyttää. PI:n tri-shortsitkin ovat huomattavasti paremmat. Itseasiassa aika hyvät. Saa vielä erimittaisilla lahkeilla.
https://shop.pearlizumi.com/product....color_code=4MH
Comment
-
Samoista Nalineista varmaan puhutaan. Mutta , jos ne paskat on ,niin kannattaa varmaan pestä välillä
Nalinin henkselimallissa on kyllä hitusen laadukkaampi säämiskä. Eri asia, onko hintansa väärti. On mulla tosi halvatkin ebaystä ostetut, olikohan merkki Didoo, materiaali coolmaxia. Niissä pikkasen ekoilla kerroilla perse vähän puutui, vaikka on paksut. Nyt ei niitäkään edes huomaa parin tunnin lenkillä.
Mutta niin kai se on tässä lajissa, että vain paras ja kallein kelpaa. No varmaan itsekin ostan, jos harrastuu jatkuu pitempää.
Comment
-
Tai palauttaa kauppiaalleAlkujaan tämän lähetti Zen65 Katso viestiSamoista Nalineista varmaan puhutaan. Mutta , jos ne paskat on ,niin kannattaa varmaan pestä välillä
Comment
-
Eix ne oo yleensä jotain joustavaa "muovia" tms?Alkujaan tämän lähetti Zen65 Katso viestiolikohan merkki Dildoo, materiaali coolmaxia.
Comment
-
Mulle tuli mieleen heti kun näin "viimeisin viesti" ja sit tuon nimimerkin tämän ketjun kohdalla että mitähän se nyt on palauttanut muutaman viikon käytön jälkeen...Alkujaan tämän lähetti IncBuff Katso viestiTai palauttaa kauppiaalle
Comment
-
Nykyisten Craftin kalvohousut alkavat lähestyä loppuaan. Toisen lahkeen vetoketju jo vaihdettu. Noita olen käyttänyt syksystä kevääseen ehkä +5 - -25 (ei ole kylmempää ollut). Nollan tienoilla nuo on mennyt ilman pitkää alusasua. Pääasiassa työmatka-ajoa. ~ 6km ja ~ 15 min suuntaansa.
Mistä hyvää noissa on:
- Sivu heijastimet, alhaalta ylös asti
- Verkkokangas sisäpuolella.
- Pitää veden ulkopuolle (ja lämpöiselle hien sisällä).
Eipä ollut pitkä lista, mutta noita ominaisuuksia olen uusista housuista kaivannut. Mutta eipä ole tuollaisia vastaan tullut.
Puhas kalvohousu, ilman sisä kangasta, ei taida olla hyvä paljasta ihoa vasten. Ja olettaisin että ovat kylmät ilman pitkiä alushousuja.
Shoftshell housuissa ei ole luottamusta vedenpitävyyteen / hylkimiseen. Matka ei olisi pitkä,mutta sateella kastuu.
Nykyisistä Craftin housuista Craft: Tempest Pants näyttää aikalailla samalta kuin nykyiset, mutta noissa ei ole tuota siväverkkoa.
Comment
-
Toivoa sopii, mutta niin toi Zeni vaan teki ja XXL:n urpot otti vielä vastaanAlkujaan tämän lähetti arctic biker Katso viesti...Toivoakseni vaippahousuja nyt käytön jälkeen ei takaisin laiteta.
Onneksi Lehmussaari lupasi, ettei ne myyntiin menneet
Comment

Comment