Tuli eilen hommattua KTM macina freeze 2017 mallia oleva sähköläski. Ensikokemukset todella positiivisia,sähköapu hävittää sopivasti läskipyörän suurempaa vierintävastusta. Nyt meno tuntuu jopa sähäkältä entiseen luomuläskiin verrattuna. Bluto joustokeula vaikutti myös näin ensilenkin perusteella ihan hyvältä varusteelta tällaisen yli viisikymppisen ranteille. KTM:n ostin Suomen polkupyörätukun Tammiston liikkeestä, jossa oli kaikkia runkokoja valmiiksi koottuina,joten koeajokin onnistui. Oma ON-ONE Fatty kelpasi vaihdossa ihan asialliseen hintaankin ja vaihtoivat siellä vielä oman stongan Fattysta KTM:ään vakion tilalle. Kehut täältä erinomaiselle palvelulle!
Sähköavusteinen fatbike
Collapse
X
-
-
Laita moottori siihen Poleen?Alkujaan tämän lähetti brilleaux Katso viestiEdit: onko muuten olemassa sähköläskiä tarvittavalla clearancella?
Eikö Spessussa muuten ole ärsyttävän löysä perä?
edit: ↓niimut jos sitkun kauramoottori köhii Polen moottorisointi?Last edited by JackOja; 29.11.2016, 13.40.
Comment
-
Ei. Se on järjettömän löysä.Alkujaan tämän lähetti JackOja Katso viestiEikö Spessussa muuten ole ärsyttävän löysä perä?Jaguar Mummopyörä vm.1950
Pole Taiga SnowTrail
Comment
-
Oletko nure koskaan kokeillut sähkömaasturia? Jos et, kannattaisi. Kyllä minäkin perinteisellä jaksan polkea ja yleensä poljenkin, mutta sähköavusteinen maastopyöräily on ihan huitsin hauskaa!
Comment
-
Markku, olen kyllä mutta en näe itseäni mitenkään potentiaalisena asiakkaana koska mielestäni kyllä koen pyöräilyn niin pitkälti liikuntana että omat lihakseni saa vielä avustaa minua.
Toisaaltaan jos jos olisi jokin "avusteinen" niin se pitäisi ainakin päristä perkeleesti!Hylkylistalla: Arvatkaa kuka...
Comment
-
epäasiallinen maastopyöräilijä
Comment
-
Tänään tuli ajeltua Keinukallion mäkisiä reittejä,ainakin vielä tuntuu ajamisen ilo olevan korkealla tasolla. Rasitustasoa pystyy hyvin säätelemään mieltymysten mukaan. Kyllä tälläkin hien saa hyvin pintaan tarvittaessa. Keinukallion rinteitä eco moodilla ajellessa minulla ainakin nosti hikeä pintaan pakkaskelistä huolimatta.
Comment
-
Mulla on yhtenä pyöränä Spessun sähköinen jäykkäperä 29 plussana. Olisi joskus hauska saada ajoseuraa toisesta sähköstä, jotta pääsisi kokemaan eroja eri pyörien välillä.Alkujaan tämän lähetti Landman Katso viestiTänään tuli ajeltua Keinukallion mäkisiä reittejä,ainakin vielä tuntuu ajamisen ilo olevan korkealla tasolla. Rasitustasoa pystyy hyvin säätelemään mieltymysten mukaan. Kyllä tälläkin hien saa hyvin pintaan tarvittaessa. Keinukallion rinteitä eco moodilla ajellessa minulla ainakin nosti hikeä pintaan pakkaskelistä huolimatta.
Comment
-
Ja kuten taas kerran tässäkin nähdään, osaava kuski ei kypärää tarvitse.Alkujaan tämän lähetti oem Katso viesti
SLAVA UKRAINI! Oikeat päätökset eivät tunnu valinnoilta.
Comment
-
Maastopyöräily on ihan huitsin hauskaa!Alkujaan tämän lähetti Markku Liitiä Katso viestimutta sähköavusteinen maastopyöräily on ihan huitsin hauskaa!
Comment

Comment