Noniin, mitä enemmmän lukee niin sitä vaikeammaksi sen ekan sähköpyörän hommaaminen tulee .. Haluaisin kuulla plussia ja miinuksia eri valmistajien keskimoottoreista.
Shimano, bosch, bafang, yamaha ?
Boschista ainakin kehuttu että takuu ja huolto pelaa, bafangit on ymmärtääkseni kaikki on/off avusteisia ? Shimano ?
Huoltohinnatkin kiinnostaisi, ja onko takuun säilymisen kannalta jotain erityistä ?
Kiitos jo etukäteen
Shimano, bosch, bafang, yamaha ?
Boschista ainakin kehuttu että takuu ja huolto pelaa, bafangit on ymmärtääkseni kaikki on/off avusteisia ? Shimano ?
Huoltohinnatkin kiinnostaisi, ja onko takuun säilymisen kannalta jotain erityistä ?
Kiitos jo etukäteen







Comment