above_forum

Collapse

Halpa työmatkapyörä talveksi 58-v naiselle

Collapse
X
 
  • Aika
  • Show
Clear All
new posts
  • Piaingrid
    Nöösi
    • 08/2021
    • 4

    #1

    Halpa työmatkapyörä talveksi 58-v naiselle

    Neuvokaa joku ei paljoa yli tonnin maksava pyörä työmatkoilleni talveksi. Työmatkat 20 km edestakaisin ja pyöräteitä pitkin koko matka. Tärkeää olisi pito liukkaallakin.

    Itse tykkään miehen Zolgero-sähköpyörästä, jonka osti joskus ehkä 6 vuotta sitten ehkä noin 600 e:lla. Se on matala enkä pelkää kaatuvani. Itsellä ollut Minerva sähköpyörä Hobbyhallista aiemmin, kunnes se meni korjauskelvottomaksi. Joten nyt pitäisi saada uusi sähköpyörä, joka pitää liukkaallakin ja jonka akun lataus kestää sen 20 km ajon.
  • Zykkel
    Jäsen
    • 02/2020
    • 886

    #2
    Kovin erikoista sähköpyörää ei tuolla budjetilla löydä ja taitaa olla kaikki tuohon hintaan napamoottoreilla. Katsoin Saksan Amazonista mistä paljon Suomeen tilataan. Tämä Zündapp E Bike 700c trekking bike women's Pedelec Z802 electric bike 21 Gears 28 inches wheel, White/Grey, 48 cm : Amazon.de: Sports & Outdoors maksaa Suomeen toimitettuna 1169,18 € ja siinä on valittuna tuo 55,00 € alennus. En tiedä saako sen kaikki, mutta itse sieltä jonkin verran tilaan ja minulla näkyy. Näitä Zündappeja on Saksan Lidl:ssäkin myynnissä, mutta eivät toimita Suomeen.

    Tässä vielä lisää Amazonin Zündappeja: Amazon.de : zündapp ebike

    Edit. Tässä tosi edullinen 670 € ja vielä ilmainen toimitus Suomeen.
    Adore E-City Bike Women's Versailles 28 Inch Aluminium Pedelec Black / Green 7 Speed E-Bike 250 Watt Li-Ion 36 V / 10.4 Ah : Amazon.de: Sports & Outdoors tällä hinnalla ei voi kyllä kovin laadukasta pyörää saada. Näistä kahdesta ennemmin tuo Zündapp.

    Comment

    • ebike-harrastelija
      Aktiivijäsen
      • 10/2019
      • 1355

      #3
      Itse kääntyisin suosiolla Bilteman tai Hobbyhallin valikoimiin. Takuu toimii Suomesta käsin ja suomeksi, niin helpottaa elämää mikäli niille joskus tulee tarvetta. Napamoottorit on työmatkoille ihan kelpoisia.

      Lähetetty jonkun tutun Tapatalkilla

      Comment

      • Zykkel
        Jäsen
        • 02/2020
        • 886

        #4
        Alkujaan tämän lähetti ebike-harrastelija Katso viesti
        Itse kääntyisin suosiolla Bilteman tai Hobbyhallin valikoimiin. Takuu toimii Suomesta käsin ja suomeksi, niin helpottaa elämää mikäli niille joskus tulee tarvetta. Napamoottorit on työmatkoille ihan kelpoisia.

        Lähetetty jonkun tutun Tapatalkilla
        Tämä pitää kyllä paikkaansa. On tässä vaarana sekin että kun noin tonnilla kasattu sähköpyörä on loppupään osista koottu ja voi olla että käyttöikä on vain pari-kolme vuotta ja taas on edessä uuden hankinta. Jos budjetti olisi tuplat saisi aika paljon laadukkaamman ja kestävämmän pyörän jolla ajaminenkin olisi koko käyttöiän miellyttävämpää kuin halvalla.

        Comment

        • Piaingrid
          Nöösi
          • 08/2021
          • 4

          #5
          Kiitos teille Zykkel ja e-bike-harrastelija!

          Juurikin siksi kotimaasta, jos tulisi jotain takuuhuollossa korjattavaa. Biltema tai Hobbyhall tai verkkokauppa.com

          Tunteeko kukaan niitä vidaXL halpoja sähköpyöriä? Onkohan ne millaisia?

          Comment

          • Zykkel
            Jäsen
            • 02/2020
            • 886

            #6
            Alkujaan tämän lähetti Piaingrid Katso viesti
            Tunteeko kukaan niitä vidaXL halpoja sähköpyöriä? Onkohan ne millaisia?
            Ei sano tuo vidaXL oikein yhtään mitään. Jos kyseessä on 20'' renkailla oleva taittuvarunkoinen pyörä, niin mieluummin Biltemasta 28" Yosemite. Varmaan Bilteman takuu ja varaosien saantikin toimii kelvollisesti. Jos talviajoon haluat nastarenkaat niin niitäkin löytyy samasta liikkeestä.

            Comment

            • Piaingrid
              Nöösi
              • 08/2021
              • 4

              #7
              Kiitos Zykkel!

              vidaXL ja muut paikat saivat jäädä, kun minun mies tiesi huutokaupat.com -nimisen sivuston ja sieltä nyt sitten on tulossa minulle pyörä. Maksettu on ja siihen tarvitaan vielä jotkin paperit, ennen kuin voivat luovuttaa sen.

              Comment

              • izmo
                Vanha jäärä
                • 12/2000
                • 11968

                #8
                Kyllä mä lähtisin tässä tapauksessa nostaan butjettia parilla tonnilla niin saa turvallisen pyörän

                Comment

                • ebike-harrastelija
                  Aktiivijäsen
                  • 10/2019
                  • 1355

                  #9
                  Alkujaan tämän lähetti izmo Katso viesti
                  Kyllä mä lähtisin tässä tapauksessa nostaan butjettia parilla tonnilla niin saa turvallisen pyörän
                  Mikä noista tekee turvattomia?

                  Lähetetty jonkun tutun Tapatalkilla

                  Comment

                  • Piaingrid
                    Nöösi
                    • 08/2021
                    • 4

                    #10
                    Korjaus: miehen sähköpyörä on siis Gozero eikä Zolgero ????
                    Ja hän osti nyt toisen sähköpyörän, jota saan käyttää ja asia ratkesi sillä.

                    Comment

                    Working...