above_forum

Collapse

Sähköfatbike hakusessa

Collapse
X
 
  • Aika
  • Show
Clear All
new posts
  • Osrok
    Vakiovieras
    • 10/2015
    • 46

    #1

    Sähköfatbike hakusessa

    Mitä mieltä raati olisi alla olevassta linkistä löytyvästä fillarista 120kg kuskille?
    Näyttäisi olevan täysjousitus ja magnesiumvanteet sekä 98NM vääntö.
    Vääntöä pitää olla koska kulomäessä on jäätäviä mäkiä enkä haluaisi keskimoottoria.

  • ruuduntakaa
    Aktiivijäsen
    • 02/2021
    • 1641

    #2
    Älä koske noihin. Osta oikea pyörä ihan Suomalaiselta jälleenmyyjältä.

    Comment

    • jpuu
      Jäsen
      • 11/2018
      • 586

      #3
      Eiköhän tullien ja alvien jälkeen saa euroopastakin tai jopa suomesta vastaavaa perämoottorilaitetta jopa halvemmalla?

      Comment

      • MRe
        *****ilordi
        • 09/2006
        • 8897

        #4
        Alkujaan tämän lähetti Osrok Katso viesti
        Mitä mieltä raati olisi alla olevassta linkistä löytyvästä fillarista 120kg kuskille?
        Näyttäisi olevan täysjousitus ja magnesiumvanteet sekä 98NM vääntö.
        Vääntöä pitää olla koska kulomäessä on jäätäviä mäkiä enkä haluaisi keskimoottoria.

        https://a.aliexpress.com/_msBLSWR
        Joo, ei. Miten ajattelit huollot hoitaa? Esimerkiksi jos vaikka napa porsii?

        Comment

        • Osrok
          Vakiovieras
          • 10/2015
          • 46

          #5
          1300 on lopullinen hinta rahteineen päivineen.

          Comment

          • Osrok
            Vakiovieras
            • 10/2015
            • 46

            #6
            Perusteluita olisi kiva kuulla.

            Comment

            • Osrok
              Vakiovieras
              • 10/2015
              • 46

              #7
              Kaikilla osilla on ainakin vuoden takuu, paitsi akulla on puolivuotta.
              Lähettävät rikkoutuneen osan tilalle uuden. Jopa itseaiheutetussa. oikaritilanteessa.
              Olen keskustellut myyjän kanssa ja siitä on viestiketju näytettävissä aliexpessille.

              Comment

              • JarskiAi
                Vakiovieras
                • 02/2021
                • 125

                #8
                Jos pyörän nimi on "ZPAO Electric Bike Fat Bike Electric 1000w Beach Mountain Bike Snow Bicycle" niin mulla ainakin alkaa jo hälytyskellot soida. Speksit? Itse en löytänyt. Aika hurjaa lähettää 1300€ jonnekin tuntemattomaan? Mitä jos sieltä ei tulekaan sitä mitä luvattiin? Mitä jos on jotain rikki heti? Tai rikkoutuu muutamassa päivässä? Niin kuin todennäköisesti tapahtuukin.

                ---

                Ok. Ehditkin vastata jo. Epäilyttävä kuitenkin omasta mielestäni.

                Comment

                • MRe
                  *****ilordi
                  • 09/2006
                  • 8897

                  #9
                  Alkujaan tämän lähetti Osrok Katso viesti
                  Perusteluita olisi kiva kuulla.
                  Perusteluita on jo annettu. Eri asia, jos ne eivät kelpaa. Toki rahathan lienee sinun, joten siitä vain tilaamaan. Kerro kokemuksesi sitten täällä.

                  Comment

                  • Santtu75
                    Aktiivijäsen
                    • 11/2020
                    • 2916

                    #10
                    Alkujaan tämän lähetti MRe Katso viesti
                    Perusteluita on jo annettu. Eri asia, jos ne eivät kelpaa. Toki rahathan lienee sinun, joten siitä vain tilaamaan. Kerro kokemuksesi sitten täällä.
                    Uskoisin että aloittajalle on tuohon turha kommentoida, eiköhän hänen oma kantansa ja päätöksensä ole jo tehty. Annetaan vapaasti ostaa.

                    Comment

                    • JarskiAi
                      Vakiovieras
                      • 02/2021
                      • 125

                      #11
                      Tästä sitten YouTube bloggausta tilauspäivästä lähtien. Ihan mielenkiinnosta laittaisin kanavan tilaukseen.

                      Comment

                      • troh
                        Aktiivijäsen
                        • 05/2005
                        • 1525

                        #12
                        Todennäköisesti kauppa toimittaa tilatun tavaran. Omat kokemuksen Aliexpressistä kauppa-alustana on olleet hyviä. Tavara, mitä olen tilannut, on pääosin ollut hyvää, mutta toki olen tilatessa valikoinut aika tarkasti ostettavat tuotteet. Tätä pyörää en tilaisi.
                        -1000W on laiton tielle
                        -Runkorakenne voi olla varastoinnin kannalta hyvä. Lujuusoppiin tutustuneet ymmärtävät, miksi pyörissä yleensä on viistoputki. Jopossakaan ei ole, eikä Bromptonissa. Tämä on kuitenkin aika painava laite ja sarana on mekaanisesti aika kriittinen
                        -Geometria näyttää kuvissa aika oudolta. Numeroita ei löydy, joten voi olla optinen harha. Aika lyhyt etupää ja pitkä takapää. Aika jyrkät kulmat.
                        -Magnesiumvanteet on hienon näköiset. Miksei kalliissa pyörissä ole semmoisia? Käytännössä ne tuskin ovat kevyt ja kestävät.
                        -Osat, mitä kuvissa näkyy on halvinta laatua, mitä teollisesti valmistetaan. Ketjun luvataan olevan pinnoitettua materiaalia, eli ei aivan halvin. Tektron jarrut varmaan OK
                        -Jousitus-elementit on nimetöntä laatua. Takapään geometriassa polkemistehokuus puuttuu - sähköpyörä takamoottorilla, eli ei ehkä niin iso ongelma.

                        Aliexpressistä löytyy useita kauppiaita, jotka myyvät Bafangin keskimoottori-sähköistyssarjoja. Minä tutkisin niitä ja yrittäisi sovittaa semmoisen jo olemassaolevaan pyörään. - Jos siis 1300€ on budjetti. Aloitusviestissä toteat, ettet halua keskimoottoria, joten tämä jää minun mielipiteeksi.

                        Comment

                        • ruuduntakaa
                          Aktiivijäsen
                          • 02/2021
                          • 1641

                          #13
                          Alkujaan tämän lähetti Osrok Katso viesti
                          Kaikilla osilla on ainakin vuoden takuu, paitsi akulla on puolivuotta.
                          Lähettävät rikkoutuneen osan tilalle uuden. Jopa itseaiheutetussa. oikaritilanteessa.
                          Olen keskustellut myyjän kanssa ja siitä on viestiketju näytettävissä aliexpessille.
                          No ei sit muuta kuin ostat pois. Kireitä ketjuja vaan!

                          Comment

                          • MRe
                            *****ilordi
                            • 09/2006
                            • 8897

                            #14
                            Tostahan noita kulmia voi katsoa. 7-lehtinen pakka näyttäisi olevan, joten ihan varmaan kovinta high-tekkiä tuo tuskin on.

                            Comment

                            • JarskiAi
                              Vakiovieras
                              • 02/2021
                              • 125

                              #15
                              Onkohan akku rungon sisällä?

                              Comment

                              Working...