Alkujaan tämän lähetti tehaku
Katso viesti
Pistosuojattu rengas maantiepyörään.
Collapse
X
-
^ Kannattaa silti tutkia tappajasepelin varalta. Itse kaivoin molemmista renkaista parit kivekset. Eivät olleet ehtineet pureutua kovin syvälle.
Comment
-
Ootteko litkuttaneet maantie sisureita? Itse lykkäsin eilen 20ml stanin litkua sisureihin sillä ajatuksella ettei heti puhkea tuolla hiekoitus soran keskellä. Jäin vaan miettimään paikkaako se kunnolla noin kovia paineita käytettäessä?
Lähetetty minun C5503 laitteesta TapatalkillaGravity, what a heartless bitch.
Comment
-
Olen laittanut litkuja maantiesisureihin ja toimii aivan mainiosti. Kovempi paine luultavasti saa litkun toimimaan vaan paremmin kun se puhkeaa. Tuo määrä on vain todella vähäinen eikä välttämättä riitä. Itse laitoin ihan surutta n. 60 ml ja sillä pääsi kotiin kun molemmat oli saanu kunnolla osumaa jonka huomasi sitten vasta kotona tietenkin.
Comment
-
Mulla alla samat. Shwalben Ultremo DD (double defence) on kans kova sana.Alkujaan tämän lähetti tehaku Katso viestiConti 4season 25mm renkailla on tullut jonkin verran ajettua tappajasepelillä ilman rengasrikkoa. Olokin on ollut luottavainen, että ihan koko ajan ei ole tarvinnut jännittää puhkeamista.- Fear is a mindkiller -
Comment
-
Vähän tulee vastaus myöhässä. Ajoin viime viikolla 51.9 km maantielenkin 32 mm Supremeilla ja tavallisilla sisureilla. Tänään ajoin saman lenkin 25 mm Gatorskineilla ja lateksisisureilla. Molemmat lenkit ajoin niin lujaa kuin jaloista lähti. Keskinopeudessa oli eroa 1.7 kmh Gatorskinien hyväksi. Olisi ollut ehkä hieman enemmänkin ellen olisi nostanut tankoa kahdella ja puolella sentillä. Sama keskinopeuden nosto treenaamalla vie vuoden, ainakin meikäläiseltäAlkujaan tämän lähetti Frosty Katso viestiVoiko olla noin raju ero? Omalla kohdallani hybridin ja kippurasarven keskariero nopeampine renkaineen, painoeroineen ja aeroetuineen oli 3,3 km/h.
Lisäys: Ajassa ero oli 7 min 53 sek.Last edited by 30 hampainen; 01.04.2014, 20.24.30T
Comment
-
On kai se myönnettävä, aika raju ero on renkaissa. Sisurin rullaavuudessahan lateksi versus butyyli ei pitäisi juurikaan olla eroa. Painoltaan tuo Supreme on hyvinkin kohtuullinen, ja maantieajossa renkaan massan merkitys muutenkin hieman vähenee, joten rullaavuus noissa Schwalbeissa on kyllä todella heikko.Alkujaan tämän lähetti 30 hampainen Katso viestiVähän tulee vastaus myöhässä. Ajoin viime viikolla 51.9 km maantielenkin 32 mm Supremeilla ja tavallisilla sisureilla. Tänään ajoin saman lenkin 25 mm Gatorskineilla ja lateksisisureilla. Molemmat lenkit ajoin niin lujaa kuin jaloista lähti. Keskinopeudessa oli eroa 1.7 kmh Gatorskinien hyväksi. Olisi ollut ehkä hieman enemmänkin ellen olisi nostanut tankoa kahdella ja puolella sentillä. Sama keskinopeuden nosto treenaamalla vie vuoden, ainakin meikäläiseltä
Lisäys: Ajassa ero oli 7 min 53 sek.http://maltaidenmaailma.blogspot.fi/
Comment
-
Lateksin vierintävastus on 25% pienempi kuin parhaan butyylin. Eli on niillä aikasmoinen ero.Alkujaan tämän lähetti Frosty Katso viestiSisurin rullaavuudessahan lateksi versus butyyli ei pitäisi juurikaan olla eroa.
Joku saksaa osaava voi tietysti korjata:
Sieltä aivan lopusta löytyy. Sisuritestejä on muitakin ja kaikissa lateksi on rullannut paremmin.30T
Comment
-
Ainakin hiekkaa hylkii oikein hyvin. Ei kesäkeleillä tarvitse paljon nyppiä.Alkujaan tämän lähetti rantanr Katso viestiYhden 25 mm Continental Grand Prixin ostin kokeeksi. Ei vielä paljoa kilometrejä alla. Toiveena on, että Black Chili kumiseos hieman hylkii sepeliä.
Seison korjattuna.Alkujaan tämän lähetti 30 hampainen Katso viestiLateksin vierintävastus on 25% pienempi kuin parhaan butyylin. http://www.elisanet.fi/kai_js_nurmin...hlauchtest.pdfhttp://maltaidenmaailma.blogspot.fi/
Comment
-
60ml per rengas. Litkua saa nettiliikkeistä tai joistain pyöräliikkeistä. Itse ostin ison purkin kun mulla on muutakin käyttöä.Alkujaan tämän lähetti Herkko6 Katso viestiMistä tuota stanin litkua voi helpoiten ostaa? Onko tuo 60ml per rengas, vai 60ml molemmat renkaat yhteensä?
Comment
-
Schwalben Doc Blue on Stanin valmistamaa litkua ja käyttöohjeessa sanotaan, että 30ml riittää maantiesisuriin ja 60ml isompaan. Mulla on 1 pottu eli 60ml per rengas 29" renkaissa ja hyvin tuntuu toimivan. Ajattelin koittaa tuolla 30ml annoksella maantiepyörään.
Comment

Comment