eilen ja tänään työmatkat maasturilla.
Koska viimeksi ajoit?
Collapse
X
-
satasen lenkki
Onpas se nyt kettuilumieliala täällä...
Jos viiskymppinen naisihminen ylipäänsä fillaroi satasen aamulenkin, se sinällään on jo oikein hyvä. Vai ootko^^ eri mieltä, ei ihan kovin moni mun ikäiseni tämänpituisia lenkkejä tee. Ja itsekin tunnustan että en jaksa kuten 15 vuotta sitten, mutta nyt omien voimavarojen ja intressien puitteissa. Ja akkain sarjassa, ei ukkojen.
Stanin mittapuun mukaan kaikki muut ( tai melkein) näpertelee, mutta älkää nyt taas laittako akkaa ukkojen sarjaan.
Comment
-
Saa kyllä virkamies olla tyytyväinen, jos ehtii ajaa vajaan tunnin ennen töitä ja toisen vastaavan lenkin illan suussa. Pitkät lenkit ovat hienoja, mutta normipäivänä ei ehdi. Kesällä voi toki panostaa pitempiin lenkkeihin, mutta kilometrejä tulee säännöllisyydellä. Onnea vaan niin monesta satasesta, kun luuseri jää pariinkymmeneen. (No aiempina vuosina lukumäärä on ollut 1-5).10k-kerhon jäsen - #kilometrikisa 2016
Comment
-
Minä kun olen luullut että itse kukin ajelee omien voimavarojensa ja intressiensä puitteissa, ellei siitä ei saa rahallista korvausta tai edes materiaalista tukea. Ja siinä uskomuksessa olen elänyt että ennen kuin ajaa missä tahansa sarjassa, täytyy SPU:lle maksaa kilpailulisenssistä.Alkujaan tämän lähetti tempokisu Katso viestiJos viiskymppinen naisihminen ylipäänsä fillaroi satasen aamulenkin, se sinällään on jo oikein hyvä. Vai ootko^^ eri mieltä, ei ihan kovin moni mun ikäiseni tämänpituisia lenkkejä tee. Ja itsekin tunnustan että en jaksa kuten 15 vuotta sitten, mutta nyt omien voimavarojen ja intressien puitteissa. Ja akkain sarjassa, ei ukkojen.
Tämän kyseisen tapauksen motivaatioita en ole koskaan ymmärtänyt, jos valita saa niin kuulun mielelläni johonkin toiseen "sarjaan".Alkujaan tämän lähetti tempokisuStanin mittapuun mukaan kaikki muut ( tai melkein) näpertelee, mutta älkää nyt taas laittako akkaa ukkojen sarjaan."Jaffan juon useimmiten suoraan pullosta." - palstapersoona 16.01.15
Comment
-
Kahden viikon totaaliliikkumattomuus ei lisännyt ajohaluja tai -vauhtia. 55km ja 19km/h. Munkkikahvit yllättäen Takkabaarissa.Ride the snake, he's old, and his skin is cold.
Comment
-
33km uusien osien testilenkin kinnerillä eilen kevyessä sateessa. Ei kyllä jarrut paljoo pidä märkänä.
Kuukauden tauon jälkeen tuntui ettei voimat ole ihan kesäterässä enää. Hyvä olo ajon jälkeen, sai taas vähän veren kiertämään.
Kallio-Keskuspuisto-Pukinmäki-Malmi-Myllypuro-Itäkeskus-Tammisalo-Kulosaari. Peruslenkura.
Comment
-
Pitkästä aikaa ajoa. Kauppareissu, 15 km/suunta, eilen kaupassa käydessä unohtuneita asioita. Nastat alla ja tuulta se toistakymmentä metriä sekunnissa; kävi kyllä varsinkin vastatuuleen ajaessa kuntoilusta, vaikka vauhdista ei ollut tietoakaan.
Comment

Comment