Tänään taas kevyet hyötypoljennat krossarilla 1,5-2h.
Koska viimeksi ajoit?
Collapse
X
-
Alkujaan tämän lähetti mkViikonloppuna, lauantaina Tour de Lohjanjärvi murun kanssa, aurinkoisesta kelistä, lämmöstä nautiskellen. (inc. peesailua ja maisemien katselua
)
:/
Miehän sanoin että herra on hyvä ja polkeek ovempaa jos haluu,mä en ala kilpaa ajamaan kn ei kiinnosta...ja maisemat oli hyvii..paitti nyt mun leveen ahterin takaa voi olla näkyvyys peesajalla aikastalailla surkee..
Comment
-
Tuntuu, ettei ehdi muuta kuin polkea työmatka-ajoa. Tosin työmatkareitti on erittäin mieluisa, mutta silti. Aikaa työmatka-ajoon menee 2,5h päivässä, sitten on aika zippi ku pääsee illaksi kotiin.
Syksyllä päästään ihan uuteen iki-omaan kotiin ja työmatka tippuu 10 minuuttiin (kävellen). Sitten mä varmaan pääseen isännän lenkeille mukaan, kun muuten en ehdi (höh).
Comment
-
Yritin aukoa jalkoja 2 x 15 vedoilla, fiksupyörällä tottakai.Korson Kaiku / Hi5bikes.fi
http://vapaaratas.blogspot.fi
"Cyclocrossin eräs etu on ettei se kestä kauan." - Eugène Christophe.
Comment
-
Tänään vähäsen RalliRanen sisäänajoa työmatkojen lisäksi. Takarengas tiivistyi hyvin, mutta eturengas ei vielä oikein, joutu pumppaileen ja pyörittää lenkillä ja jälkeen. Muuten kyllä tuntuu loistavalta tuo uusi RaRa, pitoa yllättävän paljon ja rullaakin hyvin
. Taitaa olla uusi suosikkirengas.
Polku se on paikallaan polkeva polkukin... Aurora
Comment
-
Minä! Tänään 2x50 kilsaa.Alkujaan tämän lähetti jjyrki Katso viestiOho,
narrasin.
Ajoinhan mä työmatkat.
Mutta kuka niitä laskee.
Comment

Comment