kolme paria nokian gazzaloddeja
Viimeisin hankintasi, vol II
Collapse
X
-
-
Höh, ikävä ihmine!Alkujaan tämän lähetti Merckx Katso viestiOnko tänne pakko postata kaikki nukkehankinnat kuvien kera? En mäkään kehtaa/viitsi kaikkia paloautohankintojani kertoa, saatika vielä kuvien kera! Eikö nukkefoorumia ole olemassa?
Sitä paitti, mikä estää laittamasta niitä sun paloautoja? Mieles tekee kuitenki.Mick Channon: "We've got to get bodies into the box! The French do it, the Italians do it."
Brian Clough: "Even educated fleas do it."
Comment
-
suvaitsevuutta hyvät herrat!
Niin. Nukke-foorumeita on ja sinne laitammekin kuvaa, mutta koitan tuoda erilaista hankintaa ja harrastusta tutuksi muillekin kun alan harrastajille!
Enkä ymmärrä, jos jonkun hankinnat ei kiinnosta, so what? Täällä on ollut todella paljon erilaista kuvaa erilaisista hankinnoista, kuten power-bar-patukoista ja jostain pyörän osista sun muista. Ja se pelkästään kiva juttu, joskus pelkkä tavaran kirjoitusasu-kuvaus ei kerro sitten lukijalle ( vaikka mulle) yhtään mitään.
Mikä ihme teitä muutamia vaivaa??Meitä on erilaisia foorumilaisia ja me hankitaan eri juttuja, siinä varmaan mitään pahaa ole? Jos tänne voi laittaa ruokakuvia, ja vaatteiden kuvaa, niin ihan yhtä lailla keräilyartikkeleitten kuvaa. Ja mä olen ainakin iloinen kaikista hankinta-kuvista, vaikka juuri autoista ( oikeat ja pienoismallit, kaikki on kivoja!), lemmikeistä tai siittää uudesta fillarista, asia selkiää heti. plus että mä oikeasti tykkään katsella mitäs toi on ostanu...tykkäisin lukea hinnankin mutta ei semmoista voi vaatia laittaan.
Ja kun kerta ärsytettiin, niin tuleepa pari kuvaa
( jos laitan pelkästään kirjoittamalla kukaan tajua mitään) nämä on viimeisimmät hankinnat, tuli maanantaina.
1. Victoire Roux-sarjaa Saint Tropez ja 2. Poppy Parker punapää ( kolmas tämmöinen jo) sekä Poppylle ilmeisesti tamperelaisen Emilian upeasti ompelema asu ( vuorit ja kaikki..)
Comment
-
-
Alkujaan tämän lähetti Merckx Katso viestiOnko tänne pakko postata kaikki nukkehankinnat kuvien kera? En mäkään kehtaa/viitsi kaikkia paloautohankintojani kertoa, saatika vielä kuvien kera! Eikö nukkefoorumia ole olemassa?
Comment
-

Pyöräsi kuva -topikissa näytti olevan näitä joka toisessa maasturissa, joten pakkohan tuollaiset oli hommata. Eli kyseessä Mucky Nutzin Bender Fender ja lisäksi otin samaan sarjaan taakse Butt Fenderin. Tuo etuosa varmasti tulee jätettyä tuohon kesäksi, jotta välttyy kaiken maailman koiranp******a.
Comment

Comment