^ & ^^ Oot noihin kasari väreihin rakastunut ;-))
Viimeisin hankintasi, vol II
Collapse
X
-
Päätin mennä samalla väriteemalla millä pyörä tulikinAlkujaan tämän lähetti nure Katso viesti^ & ^^ Oot noihin kasari väreihin rakastunut ;-))
kakkosvanteisiin nuo tulossa. pitäisiköhän iskareitten teipit ja kiekkojen teipit vaihtaa violetteihin
ja tuosta pakan hinnasta, niin einse nyt paljoa heitä xg-1295 pakasta, mutta ajattelin saman pakan hommataikä muös toisissa vanteissa sekä kampisetti ja eturatas garbarukkia niin... onhan se hifistelyä mutta ihan kivaa harrastella ennen kesää näin
Comment
-
Lisäksi Shimanon pakat vaihtavat sujuvammin. Mutta onhan nuo Garbarukit mukavan keveitä. Ja nuo kevyemmän pään isomma hypyt välityksissä on hyvät, pienempi 32-37 hyppy on on mukavampi tuolla enemmän käytettävällä alueella kuin Shimanon 33-39.
Ja tietty Garbarukin saa kaikissa ysärin alun muotiväreissä
Comment
-
Itse myös suosinut joitakin "turhamaisia" Garbarukin tuotteita. Laadukkaita vaikkei edullisia.
Samu88, itse suhtaudun noihin violettisiin hieman vanhempana omasta nuoruudesta peräisin olevalla vastenmielisyydellä... Onneksi maailma on paljon avoimempi paikka nykyään ;-))Hylkylistalla: Arvatkaa kuka...
Comment
-
Eastonin kuitutolpan yläfemmasta sieltä hankitun Eastonin aerotangon seuraksi. Tähän kun laittaa päälle mun TdF-ajolasit ja Met 3T Trenta Carbon ”by UAE” kypärän, niin olen laskeskellut, että keskari alkaa olemaan siinä kahdeksankympin paremmalla puolen. Rajaa pahasti jo sitä missä voi ajaa. Kehällä ja motareilla.
Comment

Comment