Hammassuojat (Nike Max Intake), Lukkopolkimet (Shimano PD-M780), Hanskat puuhasteluun ja fillarointiin (Original Mechanix)
Sent from my Lumia 1520 using Tapatalk
Kuusiokoloavain 7mm, valmistaja Tengtools. Nyt aukeaa Cinellin stemmi vanhuksesta. Onhan minulla joskus 80-luvulla tälläinen avain täytynyt olla edellisen teräsrunkoisen kanssa
GreenCyclen sähköpolkupyörän muunnossarjan. Ei tosin tule omaan arkikäyttöön vaan työpaikalle oppilaiden ihmeteltäväksi. Rungoksi lahjoitan kaatopaikalta kulkeutuneen Nishikin hybridin alumiinirungon. Muuta iloa ei moisesta rungosta ole.
Olishan se (ei oikeasti!) hienoa laittaa Cannondaleen takamoottori ja päästellä 25km/h keskarilla puolet lenkistä melkein polkematta....
Outnorthissa oli tänään -20 % joten sorruin hankkimaan todella pitkään himoitsemani Outdoor Researchin Deviator Hoodyn. Viileä kesähän tässä on tulossa, joten tulenee varmaan tarpeeseen... Niin, ja tulihan tuota ostettua JackOjan painostamana uudet irtolahkeetkin.
Varustelekasta Miltec Ammo olkalaukun. Jotakin pyöräspesifistä aattelin virittää. Ja kesävaatetta, Itävaltalaiset housut ynnä pari paitaa. Ihan ulkotyökäyttöön.
Mun Braca Typhoon, siis myös pienilapainen kalpenee kateudesta myös hiilikuidun osalta, 70/30 . Millä lapakulmalla meinaat meloa?
Kas mulla on sama Braca Typhoon 60 myös, mutta pituus 210-220cm. Molemmissa on lähes identtinen pituuden ja kulmansäätö. Bracassa ollut jotain 65-70 astetta ja tähän laitoin eka lenkillä 60 astetta. Kuppimelalla melonta eroaa hieman, mutta katsotaan mihin kulmaan ja pituuteen päädytään. Tuuli ei niin haittaa ainakaan kuppimelalla, joten sen puolesta voi olla loivempi.
Lyhkästä O'Neillin neopreenia tuli viimeksi ostettua. Katsotaan onko tänään jo sopiva keli niille.
Comment