16g CO2 patruuna ja hajonneen tilalle kokeeksi uusi Parkin Cyclone.
Viimeisin hankintasi, vol II
Collapse
X
-
-
Viimeisin hankintasi, vol II
1.5kg grillikyljeä,1kg kasleria, kilo kalkkunaa, 8pack olvia ja 6pack lonkkua. Josko huomenna pitäs hauskaa.Don’t know if it’s illegal to be handsome and ride a bike at the same time but whatever, I live dangerously
Comment
-
Lämpimät onnittelut. Mulla oli 2004 mallinen R1000 alurunkoinen pari vuotta aikonaan, aikas kova runko muistelen. Super Six onkin ihan eri maailmasta. Hauskaa yhteiseloa teille!Cannondale Supersix 5 105. Huomenna alkaa säätäminen, mutta pakko oli jo pikku lenkki käydä kokeilemassa...
Comment
-
-
Uuh, aika kinky.Alkujaan tämän lähetti tempokisu Katso viesti^ mikä tuo pitkulainen läpyskä on? Näyttää eräänlaiselta kynnysmatolta??
No mutta mulle tuli siis Sucker Punch-hahmo Amberin asut ja vempaimet. Yllä onkin asun kantaja originaaliasussaan => laitetaan pari kuvaa

Comment
-
Se toimii kyllä - tosin mäkin olen testannut vasta autotallissaAlkujaan tämän lähetti järppä Katso viestiTommone:

Vaikuttaa varsin asialliselta laitteelta, mutta pitänee silti kerran koittaa autotallissa ennen kuin lähtee lenkille ilman toista pumppua
Die Kanonen von Kauppi
|ex 10k-kerho|
"ajelee takana, porukan perällä vaan ja syö patukkaa siellä koko ajan" E. Lummelampi
Comment

.
Comment