SE Xperia active.
Viimeisin hankintasi, vol II
Collapse
X
-
Pari BenderFender 2.1:stä, musta ja valkoinen.. paikallisesta, tottakai!!Paljon pyöriä, liian vähän aikaa..
Comment
-
"Based on your corporate access policies, this web site ( http://www.bikeking.fi/ ) has been blocked because it has been determined by Web Reputation Filters to be a security threat to your computer or the corporate network. This web site has been associated with malware/spyware."Alkujaan tämän lähetti Kemizti Katso viestipaikallisesta, tottakai!!
Hyvän paikallisen kotisivut ei taida olla ihan yhtä hyvät kuin itse liike...
Comment
-
Tai sitte se on se missä sä oot töissä =) pitääpä mainita tosta Kingille ku on puheissa..Alkujaan tämän lähetti Torres Katso viesti"Based on your corporate access policies..."
Hyvän paikallisen kotisivut ei taida olla ihan yhtä hyvät kuin itse liike...Paljon pyöriä, liian vähän aikaa..
Comment
-
Pikku etulokari joustopyöriin, estää gagan paiskautumisen okulaariin (sen joka nousee eturenkaasta eteen-ylös ja sitäkautta silmille)Alkujaan tämän lähetti tempokisu Katso viestiPaljon pyöriä, liian vähän aikaa..
Comment
-
Kohta taitaa lähteä tilaus Oakleyn laseista vaffuuksilla, kun löysin mitta-arvot "arkistosta". Alkoi sviduddaa kevään tuulet paitsi vastaisina, myös pitkin poskia roiskuvina kyyneleinä.
Sit hra Canyon ilmoitti just, että fillari on ihan kohta lähdössä tuleen.
Pikku hiljaa talven maanneet tikkujalat alkaa toivottavasti jaksaa pyörittää, ja tulee kilsoja enemmän kuin tekstiä ja välineiden ihailua.
Mutta vaikka kilsoja tulee vähemmänkin, on näemmä tekemätön paikka tälle hippiäiselle vaihtaa kalustoa huonommille osille..
Joten jos känjoni maistuu siltä miltä pitää, on kohta myynnissä uudenkarhea F4.
Comment
-
ihan outoa
Alkujaan tämän lähetti Kemizti Katso viestiPikku etulokari joustopyöriin, estää gagan paiskautumisen okulaariin (sen joka nousee eturenkaasta eteen-ylös ja sitäkautta silmille)
Siis anteeksi mitä? gaga? mikä nousee eturenkaasta? ei siittä mitää nouse.
Ei hyvänen aika, alkakee tekeen jonnekin jotain fillarifooruminpojat - kisu- sanakirjaa...VesaP:ltä tulee jo aika paljon aineistoa ja varmaan aika monelta muultakin.
Mutta tasoissa varmaan ollaan kun mä en tunne teidän juttuja ja teille on toisinaan outoja mulle ihan tutut jutut. Tai henkilöt
Comment
-
Siis PASKAA eturengas nostattaa ilmaan, kun märässä maastossa ajaa.. juu sii.. ei noita tempopyörissä käytetäAlkujaan tämän lähetti tempokisu Katso viestiSiis anteeksi mitä? gaga? mikä nousee eturenkaasta? ei siittä mitää nouse.
Paljon pyöriä, liian vähän aikaa..
Comment
-
väriä pintaan
Kyllä märästä maantiestäkin jotain sösseliä naamaan roiskuu, ja pers-uksiin, mutta onneksi märällä kelillä ei tarvii ajaa, tai voi ajaa cyclolla jossa on lokarit.Alkujaan tämän lähetti Kemizti Katso viestiSiis PASKAA eturengas nostattaa ilmaan, kun märässä maastossa ajaa.. juu sii.. ei noita tempopyörissä käytetä
Järpän toi eka juomapullo on aika jännittävän muotoinen, kai sillä muodollakin joku syvempi tarkoitus on vaikkei heti minä honaa...
No mulla viimesin hankinta oli 2 tummaihoista neitokaista ( toisen hain töihimennessäni postista), ei ole palstaystävällistä kuvaa ny mutta normikuvia on. Ekat tummahipiäiset nukkeni.
Comment

Tytölle ostettiin nyt sitten vihdoin viimein uusi pyörä. Kaunis kuin karkki
x10

Comment